اراضی عباس آباد میزبان نمادی برای هویت ایران می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
اراضی عباس آباد میزبان نمادی برای هویت ایران می‌شود

شهرداری تهران، در فراخوانی از علاقه‌مندان خواست تا طرح‌های خود را برای شرکت در مسابقه طراحی یادمان «سرباز وطن» ارسال کنند. اراضی عباس آباد میزبان این نماد خواهد بود.

شهرداری تهران به‌منظور ارج نهادن به مقام سربازان وطن، در فراخوانی از علاقه‌مندان خواست تا طرح‌های خود را برای شرکت در مسابقه طراحی یادمان «سرباز وطن» ارسال کنند. منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با اجرای یادمان سرباز وطن، میزبان نماد و نشانی با هویت و گستره ملی می‌شود.

پوستر این مسابقه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس رونمایی شد. مهلت ارسال آثار طراحی شده برای شرکت در این مسابقه تا ۱۷ دی ماه خواهد بود.

محل اجرای این یادمان در باغ‌موزه دفاع مقدس، واقع در اراضی عباس آباد خواهد بود. با اجرای یادمان سرباز وطن تهران شاهد هویتی جدید می‌شود؛ هویتی ملی که به مقام والای کسانی که برای آب و خاک و عزت و سربلندی ایران از خون خود گذشتند، ارج خواهد نهاد.

طراحان، معماران، مجسمه‌سازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت نوسازی اراضی عباس آباد مراجعه یا با شماره  ۲۲۸۸۹۳۴۸ تماس حاصل فرمایند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه