تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا پایان ۹۹

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند یکشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا پایان ۹۹

معاون گردشگری کشور از تمدید اعتبار تمامی مجوزهای گردشگری تا پایان سال ۹۹ با هدف جلوگیری پبشگیری از مراجعه حضوری فعالان این حوزه خبر داد.

ولی تیموری، معاون گردشگری کشور طی نامه‌ای یه مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستورالعمل تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری تا پایان سال ۱۳۹۹ را ابلاغ کرد. این تصمیم به دنبال تشدید بیماری کووید-۱۹ و با هدف کاهش مراجعه فعالان گردشگری گرفته شده است. در متن این نامه که در مورخ پنجم آذرماه ارسال شد، آمده است:

به استناد بند ۱۱ مصوبات چهل‌وپنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۳۹۹/۱/۱، ابلاغی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری، با توجه به شیوع و گسترش بیماری کووید-۱۹ و ضرورت رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و گذار از وضعیت کنونی تشدید کرونا، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل شرایط و تسریع فرایند بهره‌مندی فعالان حوزه گردشگری از تسهیلات بانکی، به اطلاع می‌رساند مدت زمان اعتبار تمام مجوزهای فعالیت حوزه گردشگری صادره از سوی وازرتخانه متبوع اعم از پروانه بهره‌برداری، گواهینامه حرفه‌ای، کارت مدیریت و... تا پایان سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار بوده و در صورت انقضای اعتبار، نیازمند تمدید دوباره نیست.

 گفتنی است که پیش از این، معاون گردشگری کشور از تمدید اعتبار کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال خبر داده بود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه