نرخ نامه جدید قیمت بلیط پروازهای داخلی منتشر شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۱
نرخ نامه جدید قیمت بلیط پروازهای داخلی منتشر شد

انجمن شرکت‌های هواپیمایی ضمن به‌روزرسانی دامنه نرخ بلیط پروازهای داخلی، از اعمال تعرفه جدید در ابتدای آبان‌ماه خبر داد.

انجمن شرکت‌های هواپیمایی دامنه نرخ جدید پروازهای داخلی را به‌روز رسانی کرد و به گفته دبیر این انجمن، تعرفه‌های جدید از ابتدای آبان ماه اجرایی می‌شود. بر اساس نرخ‌نامه جدید، تعداد پروازهای با قیمت یک میلیون تومان به‌صورتی چشم‌گیر افزایش داشته است و حداکثر قیمت بلیط برای اغلب مسیرها، بیش از یک میلیون تومان خواهد بود.

همچنین طبق این نرخ‌نامه حداقل قیمت بلیط‌ها برای چند مسیر محدود از ۵۰۰ هزارتومان آغاز می‌شود و مابقی مسیرها نیز از ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان خواهد بود.

گران‌ترین بلیط موجود در حال حاضر متعلق به مسیر تبریز به بندر عباس است که ۲,۶۷۴,۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت بلیط کرمانشاه به بندرعباس نیز دو میلیون و ۶۰ هزار تومان اعلام شده است. از دیگر بلیط‌های بالای دو میلیون تومان می‌توان به پرواز کیش به تبریز با قیمت ۲,۵۷۱,۳۰۰ و ماه‌شهر به مشهد با قیمت دو میلیون و ۳۰ هزارتومان اشاره کرد.

گفتنی است که حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران- مشهد یک‌ میلیون و ۳۵۴ هزارتومان خواهد بود و حداقل قیمت بلیط در این مسیر نیز ۶۴۷ هزار و پانصد تومان در نظر گرفته شده است.

پیش از این در ماه خرداد و به‌واسطه ضرر و زیان‌های ناشی از ویروس کرونا برای شرکت‌های هواپیمایی، قیمت بلیط هواپیما یک‌بار افزایش یافته بود. افزایش قیمت کنونی به‌‌بهانه روند صعودی قیمت دلار و تنها در کمتر از چهار ماه اتفاق افتاده است. پیش‌تر مدیران سابق سازمان هواپیمایی اعلام کرده بودند که ۵۵ درصد از هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی ارزی است. این درحالی است که مدیران کنونی سازمان هواپیمایی کشوری هنوز در رابطه با افزایش قیمت‌ جدید اظهار نظر نکرده‌اند. شرح کامل قیمت بلیط پروازهای داخلی توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شده است.

برای خرید بلیط‌ پروازهای خارجی یا داخلی شرکت‌های مختلف هواپیمایی، می‌توانید با کمک موتور جستجوی پرواز کجارو ارزانترین بلیط هواپیما را به مقصد مورد نظرتان، به‌راحتی خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع مهر

دیدگاه