چرا آکادمی هاب، تحصیل در کانادا را به شما توصیه می‌کند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
چرا آکادمی هاب، تحصیل در کانادا را به شما توصیه می‌کند؟

هر ساله میلیون‌ها دانشجو از کشورهای مختلف جهان برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر می‌روند و کانادا یکی از محبوب‌ترین مقصدها محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ما در مجموعه آکادمی هاب بستری را آماده کرده‌ایم تا علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا بتوانند با خیال راحت مراحل مختلف اخذ ویزای تحصیلی کانادا را طی کرده و برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنند. هر ساله میلیون‌ها دانشجو از کشورهای مختلف جهان برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر می‌روند، هرکدام با انگیزه‌ها و هدف‌های متفاوت؛ در این میان کانادا یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است. ما در مجموعه آکادمی هاب با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه اخذ ویزای دانشجویی و دانش‌آموزی دلیل این محبوبیت را خوب می‌دانیم. در ادامه می‌خواهیم شما را با برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کشور در زمینه فرصت تحصیل برای دانشجویان خارجی آشنا کنیم و در مورد برخی شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا صحبت کنیم.

معرفی مزیت‌های تحصیل در کانادا

داشتن تجربه فراوان در زمینه ارائه خدمات اخذ ویزای تحصیلی، به ما در مجموعه آکادمی هاب کمک کرده تا مزیت‌ها و معایب کشورهای مختلف برای تحصیل را به‌خوبی ببینیم و بتوانیم به دانشجویان کمک کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. تحصیل در کانادا همین حالا هم محبوبیت فراوانی در بین علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی دارد. همان طور که انتظار می‌رود، این محبوبیت اتفاقی نیست و مجموعه‌ای جالب‌توجه از ویژگی‌ها باعث شده‌اند تحصیل در این کشور این‌چنین خواهان داشته باشد.

شاید اولین و جذاب‌ترین جنبه تحصیل در کانادا برای بسیاری از دانشجویان از گوشه و کنار جهان، قرار گرفتن در یکی از پیشرفته‌ترین و سطح بالاترین سیستم‌های آموزشی جهان باشد. بهترین متدهای آموزشی و بهترین مدرس‌ها در دانشگاه‌های این کشور آماده هستند تا شما را در مسیر علمی‌تان راهنمایی و همراهی کنند.

در کانادا، گستردگی و تنوع رشته‌ها و دانشگاه‌ها و شهرهایی که این دانشگاه‌ها در آن‌ها قرار گرفته‌اند، باورنکردنی است. شما با هر پیش‌زمینه تحصیلی یا با هر سلیقه، برنامه و هدفی می‌توانید رشته موردعلاقه خود را در این کشور پیدا کنید و برای تحصیل در کانادا به این کشور سفر کنید. تنوع برای تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی هم بالا است؛ از دوره‌های کالج گرفته تا دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شما می‌توانید با توجه به پیشینه تحصیلی‌تان ادامه تحصیل دهید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تحصیل در کانادا فرصت کار کردن به‌صورت پاره وقت در طول دوره‌های تحصیلی و کار به‌طور تمام وقت در تعطیلی‌های فصلی و فرجه‌های دانشگاهی است. در بسیاری از کشورهای دنیا، دانشجویان خارجی امکان تحصیل کردن را دارند اما با گرفتن ویزای تحصیلی، اجازه کار کردن به آن‌ها داده نمی‌شود. کانادا یکی از معدود کشورهایی است که این فرصت عالی را به دانشجویان خارجی می‌دهد. درآمدی که از این کارهای پاره‌وقت نصیب دانشجویان می‌شود می‌تواند کمکی باشد برایشان تا بتوانند هزینه‌های زندگی در کانادا را تامین کنند و با استرس و دغدغه کمتری نسبت به پول، تحصیلات خود را با آرامش و تمرکز بیشتری انجام دهند.

البته تنها بحث کسب درآمد نیست؛ کار کردن در این کشور از همان ابتدای ورود به شما این فرصت بی‌نظیر را می‌دهد تا با مردم بیشتری در ارتباط باشید، دوستان زیادتری پیدا کنید، جامعه کانادا را بهتر شناخته و سریع‌تر با آن اخت شوید. اگر برنامه‌ای برای اقامت بیشتر در این کشور یا حتی گرفتن اقامت دائم کانادا را داشته باشید، کار کردن از همان چند ماه اول ورودتان به شما این امکان را می‌دهد با محیط‌های کاری این کشور آشنا شده و برای پیدا کردن شغل اصیلی‌تان در آینده چالش کمتری داشته باشید.

یکی دیگر از جنبه‌های عالی تحصیل در کانادا، بودن در محیطی چند فرهنگی است. کانادا کشوری است که از مهاجرانی از نقاط مختلف دنیا تشکیل شده است؛ تقریبا تمامی ساکنان این کشور یا خودشان یا پدر و مادرهایشان مهاجرانی از کشورهای دیگر بوده‌اند. این محیط گوناگون نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا به‌واسطه همکلاسی شدن با دانشجویانی از کشورهای مختلف دنیا، با فرهنگ‌های دیگر آشنا شوید، بلکه آرامش بیشتری را هم برای تحصیل و ماندن در این کشور به شما منتقل می‌کند، چراکه با حضور تعداد زیادی دانشجوی خارجی به‌خصوص از ایران احساس تنهایی نخواهید کرد.

رپورتاژ

آکادمی هاب همراه شما برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

در مورد مزیت‌های تحصیل در کانادا برایتان گفتیم؛ حالا وقت تصمیم‌گیری و محقق کردن رویایتان برای تحصیل در یکی از بهترین و جذاب‌ترین کشورهای دنیا است. اول و مهم‌ترین قدم در این راه، گرفتن ویزای تحصیلی کانادا یا به بیان درست‌تر اجازه تحصیل (استادی پرمیت) است. این ویزای شما در واقع یک ویزای اقامت موقت است؛ ویزایی که به شما اجازه می‌دهد تا پایان دوره تحصیلی‌تان در این کشور بمانید و درس بخوانید.

مانند هر ویزای دیگری، اخذ ویزای تحصیلی کانادا هم نیازمند داشتن شرایط مشخصی است. دانشگاه‌های فراوانی در کانادا وجود دارند که آماده میزبانی از دانشجویان خارجی از سراسر جهان هستند. این موسسه‌های آموزشی با عنوان موسسه آموزشی منتخب یا به اختصار DLI شناخته می‌شوند. شما به‌عنوان یک دانشجوی خارجی تنها می‌توانید در دانشگاه‌ها یا موسسه‌های آموزشی درس بخوانید که از طرف دولت این کشور به‌عنوان یک موسسه آموزشی منتخب شناخته شده باشند.

بسیاری از این موسسه‌های آموزشی منتخب دوره‌های را ارائه می‌دهند که دانشجویان با تحصیل در آن‌ها می‌توانند اجازه کار بعد از فارغ‌التحصیلی را بگیرند. اجازه کار بعد از فارغ‌التحصیلی برنامه ویژه‌ای است که توسط دولت این کشور ترتیب داده شده و به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا بعد از پایان تحصیل در کانادا به‌مدت بیشتری در این کشور بمانند و کار پیدا کنند. این دو نکته اولین چیزهایی هستند که باید برای انتخاب دانشگاه و اقدام برای گرفتن پذیرش از آن‌ها مد نظر داشته باشید، به‌خصوص اگر برنامه دارید تا به قصد زندگی در این کشور ویزای تحصیلی کانادا خود را دریافت کنید.

یکی از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا داشتن تمکن مالی است. شما باید نشان دهید قادر به پرداخت هزینه‌های تحصیل و هزینه‌های زندگی شامل هزینه‌های محل اقامت‌تان (چه در خوابگاه، چه در خانه اجاره‌ای)، هزینه‌ خورد و خوراک و دیگر هزینه‌ها و همچنین هزینه رفتن به کانادا و برگشت به کشور خودتان را دارید. بدون داشتن تمکن مالی شانس گرفتن ویزای تحصیلی را نخواهید داشت. حتی با گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا، شما به اندوخته مشخصی برای پرداخت هزینه‌های زندگی در این کشور نیاز خواهید داشت. دقت کنید که با توجه به ساعات مجاز برای کار کردن و نوع شغل‌های پاره‌وقت و درآمد حاصل از آن‌ها، برای تحصیل در کانادا شما تا حد زیادی به پشتوانه مالی خود متکی خواهید بود.

ما در مجموعه آکادمی هاب آماده‌ایم تا شما را در تمام مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا یاری کنیم. برای دانش‌آموزان که قصد تحصیل در مقطع دبیرستان را دارند، این همراهی در قالب پیدا کردن بهترین دبیرستان و مدرسه متناسب با خواسته‌ها و هدف‌هایشان، پیدا کردن مکانی برای ماندن (خوابگاه یا همراه یک خانواده مقیم کانادا) و همراهی آن برای مستقر شدن در کانادا خواهد بود. در مورد دانشجویان هم آماده‌ایم تا به آن‌ها برای تکمیل کردن مدارکشان برای دریافت ویزا، اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظرشان و کمک به آن‌ها برای پیدا کردن خوابگاه و مستقر شدن در این کشور کمک کنیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه