با ارزان‌ترین محل اقامت در تهران آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
با ارزان‌ترین محل اقامت در تهران آشنا شوید

تهران شهری بزرگ با توزیع امکانات فراوان است که شما با هر توان مالی به‌راحتی می‌توانید جایی متناسب  با نیاز و بودجه‌تان برای اقامت پیدا کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر قصد سفر به تهران را دارید، بدون شک پیدا کردن هتل ارزان در تهران یا یک محل اقامت مناسب ذهن شما را به خود مشغول کرده است. تهران شهری بزرگ با توزیع امکانات فراوان است که شما با هر توان مالی به‌راحتی می‌توانید جایی متناسب با نیاز و بودجه‌تان در آن پیدا کنید. قبل از آنکه اقدام به رزرو هتل در تهران بکنید، در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با برخی از ارزان‌ترین محل‌های اقامت آشنا کنیم.

رپورتاژ

 مسافرخانه، مهمانپذیر، خوابگاه، متل، هتل و هتل آپارتمان چه فرقی با هم دارند؟

در جست‌و‌جو به‌دنبال محل اقامت به احتمال زیاد با اماکن اقامتی زیادی از جمله مهمانپذیر، مسافرخانه، خوابگاه، هتل و... برخورد خواهید کرد. آیا می‌دانید چه فرقی میان مسافرخانه، مهمانپذیر و هتل وجود دارد؟

مسافرخانه

شاید امروزه در جایی مثل تهران دیگر اثری از مسافرخانه دیده نشود، اما مسافرخانه‌ها را هنوز هم در شهرستان‌ها به‌راحتی می‌توانید پیدا کنید. مسافرخانه در اصل خانه‌ای بود که صاحب خانه اتاق‌هایش را به مسافران اجاره می‌داد. به همین دلیل تمام مسافران به‌صورت مشترک از یک دستشویی، حمام و آشپزخانه استفاده می‌کردند. در بسیاری از مناطق ایران مثل روستاها و مناطق بومی مسافرخانه‌ها جنبه توریستی پیدا کرده‌اند و طرفداران زیادی دارند، زیرا توریست‌های زیادی علاقه دارند با اجاره کردن اتاقی از یک خانه بومی با شکل زندگی مردم روستا آشنا شوند و برای چند روز مانند آن‌ها زندگی کنند.

مهمانپذیر

مهمانپذیرها از مسافرخانه‌ها کمی مجهزتر هستند. اغلب دارای چند سرویس بهداشتی یا سرویس مجزا برای هر اتاق هستند. اتاق‌های مهمانسرا غالباً دو یا سه تخته است و قیمت آن کمی از مسافرخانه بیشتر است.

هتل

هتل‌ها ساختمان‌های طراحی شده و ساخته شده‌ای به‌منظور اسکان مسافران هستند که از امکانات و خدمات بیشتری نسبت به دیگر محل‌های اقامتی برخوردار هستند. بر اساس امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می‌شود، هتل‌ها رتبه‌بندی می‌شوند و از یک ستاره تا پنج ستاره به آن‌ها امتیاز داده می‌شود. برای پیدا کردن هتل ارزان در تهران می‌توانید سراغ هتل‌های یک ستاره و دو ستاره بروید. رزرو هتل ارزان در تهران را از طریق سایت اسنپ ‌روم انجام دهید تا از تخفیف‌های هتل‌ها بهره‌مند شوید.

متل

متل‌ها، برای اقامت بین راه و در جاده ساخته شده‌اند. مهم‌ترین ویژگی متل‌ها دسترسی راحت به پارکینگ برای مسافران است. به این ترتیب که متل‌ها اغلب، ورودی عریضی دارند و شما می‌توانید ماشین‌تان را تا مقابل اتاقی که اجاره کرده‌اید ببرید و نزدیک اتاق‌تان پارک کنید.

هتل آپارتمان

هتل‌آپارتمان، ساختمانی است که به‌جای اتاق، سوئیت به مسافران اجاره می‌دهد و مسافران می‌توانند در سوئیت خود آشپزی نیز انجام دهند.

خوابگاه

یکی دیگر از محل‌های اقامت که در تهران به آن برخورد می‌کنید خوابگاه است. خوابگاه یا هاستل تنها مخصوص تهران نیست و اغلب در شهرهای بزرگ و شلوغ دنیا کاربرد زیادی دارد. اتاق‌های خوابگاه چندین نفره است و شما باید از تمام امکانات خوابگاه به‌صورت مشارکتی با دیگر مسافران استفاده کنید، امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، حمام، دستشویی، آشپزخانه و.... خوابگاه‌ها اغلب شرایطی برای پذیرش مهمان دارند، به‌عنوان مثال ممکن است محدودیت سنی برای ورود افراد داشته باشند و از پذیرفتن افراد زیر ۱۸ سال یا بالای ۴۵ سال اجتناب کنند. قوانین هر خوابگاه برای رسیدن به یک هم‌زیستی مشارکت‌آمیز میان مسافران است، پس قبل از اجاره کردن اتاق در هر خوابگاهی ابتدا قوانین خوابگاه را به دقت مطالعه کنید.

رپورتاژ

معرفی ارزان‌ترین مهمانپذیرهای تهران

حالا که انواع اماکن اقامتی در تهران را معرفی کردیم، وقت آن است که ببینیم کدام محل اقامت از بقیه مناسب‌تر است. همان طور که می‌دانید، گران‌ترین محل اقامت هتل و ارزان‌ترین خوابگاه است، اما اگر شما به‌دنبال اجاره محل اقامتی ارزان و مناسب در تهران می‌شد، مهمانپذیرها یکی از بهترین پیشنهادها هستند، زیرا با وجود قیمت ارزان از امکانات نسبی خوبی برخوردار هستند. در اینجا به معرفی برخی از ارزان‌ترین مهمانپذیرهای تهران می‌پردازیم. سعی کردیم در معرفی این اماکن اقامتی حداقل امکانات و تجهیزاتی را که هر مسافر برای اقامت راحت به آن نیاز دارد در نظر بگیریم. این مهمانپذیرها در میان مهمانپذیرهای ارزان تهران جزو بهترین‌ها به حساب می‌آیند. برای دیدن امکانات و عکس اتاق‌های این مهمانپذیرها و برای رزرو اتاق به سایت اسنپ روم بروید.

مهمانپذیر گل‌ها واقع در خیابان مولوی غربی

مهمانپذیر بحر خزر واقع در میدان امام خمینی

مهمانپذیر خانه تهران واقع در خیابان مفتح جنوبی

مهمانپذیر مشهد تهران واقع در خیابان امیرکبیر

مهمانپذیر ایرانفرد واقع در میدان امام خمینی

مهمانپذیر صدریه واقع در میدان خراسان

مهمانپذیر سرو واقع در خیابان جمهوری

مهمانپذیر محمدی واقع در خیابان مولوی

مهمانپذیر نیکو واقع در چهارراه سیروس

مهمانپذیر فرهنگ واقع در میدان انقلاب

قیمت پایه این مهمانپذیرها برای اتاق‌های مختلف و در فصول مختلف سال با یکدیگر متفاوت است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب مهمانپذیرهایی که معرفی شد این است که همگی در مرکز شهر تهران و در نزدیکی به خطوط حمل و نقل شهری قرار دارند و شما به‌راحتی برای دسترسی به تمام مناطق تهران می‌توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. برخی از این مهمانپذیرها به‌دلیل حجم زیاد مسافر تا یک ماه بعد نیز  اتاق‌ خالی ندارند. به همین دلیل اگر برنامه سفر خود را می‌دانید بهتر است نسبت به رزرو اتاق اقدام کنید. اسنپ ‌روم این امکان را برای شما فراهم کرده است تا علاوه بر رزرو اتاق بتوانید از تخفیف هتل‌ها و مهمانپذیرهای تهران استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه