با بهترین ایرلاین ‌های آسیا آشنا شوید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
با بهترین ایرلاین ‌های آسیا آشنا شوید

برخی از ایرلاین‌‌های آسیایی نظیر هواپیمایی امارات و سنگاپور، به‌واسطه‌ی ارائه‌ی خدمات درجه یک و متمایز، شهرتی جهانی پیدا کرده‌اند؛ به‌طوری که هر سال موفق به کسب جوایز متعدد بین‌المللی می‌شوند.

هنگام انتخاب ایرلاین، به چه نکاتی اهمیت می‌دهید؟ کیفیت سرگرمی، صندلی‌های راحت، تمیزی کابین هواپیما یا رفتار دوستانه‌ی کادر پرواز؟ با توجه به تعداد زیاد ایرلاین‌هایی که در آسیا فعالیت می‌کنند، انتخاب بهترین ایرلاین می‌تواند دشوار شود. البته که امنیت، اولویت اصلی هر مسافری است؛ اما هنگام پروازهای بسیار طولانی، گزینه‌های مهم دیگری نیز حائز اهمیت می‌شوند.

خوشبختانه، امروزه بیشتر ایرلاین‌ها توجه ویژه‌ای برای اولویت و خواسته‌ی مسافران قائل شده‌اند. به همین دلیل در این مقاله از کجارو تصمیم گرفتیم تا بهترین ایرلاین‌های آسیا و خدمات خاص‌شان را به شما معرفی کنیم.

به‌یاد داشته باشید موتور جستجوی پرواز کجارو شما را در یافتن ارزان‌ترین آژانس فروشنده‌ی بلیط هواپیما یاری می‌کند.

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه قطر قرار دارد، به بیش از ۱۵۰ مقصد در سراسر جهان، پرواز دارد و در طول این سال‌ها جوایز مختلفی را برای بهترین غذا و بهترین بیزینس کلاس کسب کرده است. غذاهای لذیذ این ایرلاین برای کلاس اکونومی نیز سرو می‌شود و علاوه بر این، سرگرمی حین پرواز نیز جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید.

هواپیمایی قطر، در راستای گسترش ناوگان خود، جدیدترین نسل هواپیماها نظیر بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر و ایرباس A350 را به خدمت گرفته است. جالب است بدانید که این شرکت قطری توانست، عنوان بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

سنگاپور ایرلاینز

سنگاپور ایرلاینز

دفتر مرکزی سنگاپور ایرلاین، در فرودگاه چانگی سنگاپور مستقر است و به نظر می‌رسد که این ایرلاین و هواپیمایی قطر، هر سال رتبه‌های اول و دوم دنیا را بین خود جابه‌جا می‌کنند.

شرکت هواپیمایی مذکور را بیشتر برای خدمات درجه یک و برجسته‌اش می‌شناسند؛ هرچند که کادر پرواز نیز در نهایت احترام و مراقبت با تک‌تک مسافران رفتار می‌کنند و از این نظر زبانزد هستند. کیفیت، پای ثابت سنگاپور ایرلاینز بوده است؛ به‌طوری که پیش‌تر جایزه‌ی بهترین صندلی بیزینس کلاس و بهترین خدمات غذایی در پریمیوم اکونومی را برنده شد. حوله‌ی داغ پیش از برخاستن هواپیما و تلویزیون شخصی با انبوهی از سرگرمی، فقط گوشه‌ای از خدمات کلاس اکونومی به حساب می‌آید.

حتی فرودگاه چانگی که محل استقرار این ایرلاین است، نیز برای هفتمین سال پیاپی موفق به کسب عنوان بهترین فرودگاه دنیا شد. مسافران زیادی تلاش می‌کنند که حتماً توقفی در این فرودگاه داشته باشند؛ چراکه امکان استفاده از استخر روف‌تاپ، اسپا، تورهای رایگان در اطراف سنگاپور، سینما و چندین باغ از جمله باغ پروانه، کاکتوس، آفتاب‌گردان و ارکیده را برای مسافران فراهم کرده است. فرودگاه چانگی، بیشتر از آنکه فرودگاه باشد، به یک سرزمین عجایب جادویی می‌ماند.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد، احتمالاً معروف‌ترین ایرلاین آسیایی به شمار می‌رود. اکثر مسافران راجع به سیستم سرگرمی مدرن داخل پرواز این شرکت آگاهی دارند که برنده جایزه هم شده است و شامل انواع فیلم‌ها، موسیقی‌ها، پخش برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی و رویدادهای ورزشی می‌شود. همین که این ایرلاین توانسته است، برای ۱۳ سال پیاپی موفق به کسب جایزه‌ی بهترین سرگرمی حین پرواز شود، خود گواهی بر این مدعا است.

یکی دیگر از عواملی که هواپیمایی امارات را از سایر ایرلاین‌های دنیا متمایز می‌کند، دسترسی رایگان به وای‌فای است که در اکثر ایرلاین‌ها وجود ندارد. علاوه بر این، بار فوق‌العاده‌ای در حد جهانی دارد که لذت پرواز با این ایرلاین را دوچندان می‌کند.

کاتای پاسیفیک

کاتای پاسیفیک

کاتای پاسیفیک، از مشهورترین ایرلاین‌های حاشیه اقیانوس آرام به شمار می‌رود که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ مستقر است. یکی از بهترین تجربه‌های پرواز در آسیا را می‌توان با این ایرلاین به دست آورد؛ به‌خصوص که کادر پرواز رفتار بسیار محترمانه‌ای دارند؛ صندلی‌ها راحت هستند و سرگرمی حین پرواز خود به‌تنهایی ارزش سفر با این ایرلاین را دارد.

کاتای پاسیفیک به ۷۶ مقصد در ۳۴ کشور دنیا پرواز دارد

کاتای پاسیفیک به ۷۶ مقصد در ۳۴ کشور دنیا پرواز دارد و از همین رو، سفر هوایی به طیف وسیعی از مقاصد را پوشش می‌دهد. آن‌ها برای اینکه همچنان در صحنه‌ی رقابت باقی بمانند، حتی روی هواپیماهای جدید خانواده‌ی ایرباس‌ A350 سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این ایرلاین همچنین اولین شرکت هواپیمایی به شمار می‌رود که گزینه‌ی غذاهای گیاهی و وگان را برای مسافران خود تدارک دیده و به این ترتیب، در ارائه‌ی خدمات پروازی خاص پیشگام است.

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد که مقر اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی قرار دارد، برای سوئیت‌های فرست کلاس لوکس در هواپیماهایش شناخته می‌شود؛ موضوعی که به‌وضوح در جوایز کسب‌شده‌ی این ایرلاین در سال ۲۰۱۹ مشهود است: عنوان بهترین فرست کلاس در خاورمیانه و عناوین قبلی که برای بهترین فرست کلاس دنیا به دست آورد، بهترین صندلی فرست کلاس و بهترین پذیرایی حین پرواز در فرست کلاس.

کلاس اکونومی ایرلاین اتحاد نیز درخور توجه است و سرگرمی‌های آن نیز مطمئناً جذاب هستند. گلچین گسترده‌ای از فیلم‌ها، موسیقی‌ها، نمایش‌ها و برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی در اختیار مسافران قرار دارد و دائماً به‌روز می‌شود؛ بنابراین، فارغ از اینکه مسافران در کدام کلاس پروازی نشسته باشند، در طول سفر با گزینه‌های متعددی برای سرگرمی مواجه هستند.

هواپیمایی تایلند

هواپیمایی تایلند

دفاتر مرکزی هواپیمایی تایلند در فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک و فرودگاه بین‌المللی پوکت مستقر هستند. با گذشت سال‌ها، کارآمدی و بهره‌وری این ایرلاین ذره‌ای متزلزل نشده و همین موضوع باعث شده است که در زمینه‌ی خدمات، پذیرایی لوکس و اسپای آرام‌بخش، موفق به کسب جایزه شود.

جوایز هواپیمایی تایلند در سال ۲۰۱۹ شامل بهترین کادر پرواز در آسیا و تایلند می‌شد

جوایز هواپیمایی تایلند در سال ۲۰۱۹ شامل بهترین کادر پرواز در آسیا و تایلند می‌شد که خدمات به مشتری را در صدر ارزش‌های خود قرار داده‌اند. علاوه بر این، جایزه‌ی بهترین خدمات اسپا در میان ایرلاین‌های جهان را نیز به دست آورد که از تبحر آن‌ها در ارائه خدمات آرام‌بخش و تجربه‌ی جوان‌سازی حکایت دارد؛ مهارتی که مشابه آن در صنعت کنونی هوانوردی وجود ندارد.

دورشدن از استرس‌ با یک موسیقی آرام و ماساژ روغن تایلندی، واقعاً چه تجربه‌ای بهتر از این سراغ دارید؟

آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز، از بهترین ایرلاین‌های ژاپنی است که مقر اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی ناریتا و فرودگاه بین‌المللی اوساکا قرار دارد. این هواپیمایی، یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های بوئیگ ۷۸۷ دریم‌لاینر را در اختیار دارد که به‌دلیل فضای جاداری که حتی در کلاس اکونومی به چشم می‌خورد، شهرت زیادی برای خود دست‌وپا کرده؛ ضمن اینکه به‌خاطر تمیزی، خدمات و امنیت، جوایزی نیز به دست آورده است. هواپیماهای این شرکت همچنین پریز برق و یو‌اس‌بی را برای همه‌ی کلاس‌های پروازی مهیا کرده‌اند.

در کنار عنوان بهترین بیزینس کلاس ۲۰۱۹ در آسیا، آن‌ها موفق به کسب جایزه‌ی بهترین کادر پروازی در ژاپن نیز شدند که شامل همه‌ی کلاس‌های پروازی هواپیماها می‌شود؛ موضوعی که رضایت کلیه‌ی مشتریان در هر دو بخش اکونومی و بیزینس را به‌همراه داشته است.

اکنون که با بهترین ایرلاین‌های آسیا آشنا شدید، کدام را انتخاب می‌کنید؟ غذاهای لذیذ یا تمیزی فوق‌العاده یا کادر پروازی که تمام تلاش خود را برای تحقق نیاز مسافران به کار می‌بندند؟ تمامی ایرلاین‌های ذکرشده، طیف گسترده‌ای از این خدمات را ارائه می‌دهند و به همین دلیل هرکدام را انتخاب کنید، ناامید نخواهید شد.

یه یاد داشته باشید برای مقایسه قیمت تمامی بلیط‌های هواپیما از آژانس‌های هوایی معتبر و جستجوی بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود، می‌توانید از بزرگ‌ترین موتور جستجوی پرواز در کجارو استفاده کرده و با اطمینان کامل از فروشنده‌های معتبر خرید کنید.

مطالب مرتبط:

منبع tourradar

دیدگاه