رزرو هتل خارجی بدون نیاز به کردیت کارت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
رزرو هتل خارجی بدون نیاز به کردیت کارت

با وجود افزایش نرخ ارز و قیمت بلیط‌های هواپیما، همچنان هیجان سفر به کشور های همسایه و اروپایی در تابستان در میان علاقه‌مندان به گشت‌وگذار وجود دارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سال‌های اخیر بسیار راحت شده؛ زیرا سایت‌های رزرواسیون هتل و پرواز زیادی شروع به ارائه‌ی خدمات به مسافران کرده‌اند، سایت‌هایی که با توجه به ارتباط کم بانکی، تلاش کرده‌اند رزرو هتل‌های خارجی را تسهیل کنند که این امر تا چند سال گذشته به‌ندرت امکان‌پذیر بود.

مسافران امروزه می‌توانند به‌راحتی هتل‌های خود را در هر جای دنیا با پرداخت کارت شتاب رزرو کنند و در اکثر موارد رزرو‌ها بدون مشکل انجام می‌شود، که مجموعه‌ی GoBooking.ir یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات بوده و سال‌ها است که فعالیت خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

بوک هتل-۲

اگر هتل مورد نظر را در سایت پیدا نکردیم ؟

عموما این سؤال پیش می‌آید که اگر هتل مورد نظر کاربر، در سایت موجود نبود و در جست‌وجو نتیجه‌ای حاصل نشد چه باید کرد و این در حالی است که هتل مورد نظر در سایت‌های رزرواسیون جهانی (Expedia.com , Hotels.com Booking.com) اتاق، برای رزرو در دسترس است.

هتل نا

در این موارد چه باید کرد؟

مجموعه‌ی گوبوکینگ این مشکل را حل کرده است Gobooking.ir تنها نماینده ی رسمی Expedia.com بزرگ‌ترین وب‌سایت رزرواسیون گردشگری در جهان است که از خدمات گسترده و متنوعی برخوردار است، رزرو هتل‌های متنوع، پرواز های خارجی، قطارهای بین‌شهری، کروزهای معروف MSC و بسیاری خدمات خاص دیگر که در دیگر سایت‌های رزرواسیون قابل دسترسی نیست و گوبوکینگ تمامی خدمات این سایت را به مسافران و کاربران عزیز این مجموعه ارائه می‌دهد؛ با این نوید که بدون کارمزد و با قیمتی برابر با سایت Expedia.com که خود کاربر مشاهده می‌کند.

اگر در زمان رزرو هتل با موردی برخورد کردید که هتل یا محل اقامت مورد نظر شما بود و در سایت‌های رزرواسیون یافت نشد، یا به خدمات دیگر این سایت احتیاج پیدا کردید، به سایت GoBooking.ir مراجعه کرده و با ساختن حساب کاربری عضو باشگاه مشتریان این مجموعه شده و در بخش ارسال تیکت، درخواست خود را ثبت کنید یا با ارسال ایمیل به ایمیل‌های پشتیبانی درخواست خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ کارشناسان مجموعه در اولین فرصت بمانید.

در نظر داشته باشید که اطلاعات خدمات مورد نیاز خود شامل تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد نفرات و دیگر جزییات برای درخواست رزرو تورهای گردش در مقصد، کروز و دیگر خدمات Expedia را برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع‌تر با کارشناسان این مجموعه به اشتراک بگذارید.

گو بوکینگ

مطالب مرتبط:

منبع GoBooking

دیدگاه