رونمایی از لوگوی رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
رونمایی از لوگوی رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰

پنجشنبه گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی، از لوگوی رویداد بین‌المللی گردشگری «کرمانشاه ۲۰۲۰» رونمایی شد.

پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸، با حضور مسئولان استانی، لوگوی رویددا بین‌المللی گردشگری «کرمانشاه ۲۰۲۰» رونمایی شد.

در نشست هم‌اندیشی با فعالان گردشگری استان کرمانشاه و رونمایی از لوگوی این رویداد، امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش برای طراحی لوگوی این رویداد، فراخوانی میان هنرمندان گرافیک استان داده شده بود، گفت:

پس از اعلام فراخوان، تعداد زیادی طرح به اداره‌کل میراث فرهنگی استان رسید که در نهایت با بررسی و بهره‌گیری از نظر کارشناسان این لوگو انتخاب شد.

به گفته وی، در صورتی که انتقاد و پیشنهادی نسبت به طرح انتخابی مطرح شود، تمام نظرات بررسی خواهند شد و در صورت نیاز، لوگو اصلاح می‌شود.

رونمایی از این لوگو به‌عنوان نقطه شروعی برای تبلیغات این رویداد خواهد بود و مقدمات لازم برای برگزاری «کرمانشاه ۲۰۲۰» در حال انجام است.

قادری از روند رو به رشد گردشگری کرمانشاه طی یک سال اخیر گفت و در ادامه بیان کرد:

البته موانع و مشکلاتی نیز پیش روی توسعه گردشگری کرمانشاه در دو بخش استانی و ملی داریم که برای رفع آن تلاش‌هایی در حال انجام است.

او همچنین از گردشگری به‌عنوان یکی از اولویت‌های مسئولان ارشد استان یاد کرد و در ادامه توضیح داد که توجهی که اکنون به موضوع گردشگری در کرمانشاه می‌شود، تاکنون بی‌سابقه بوده است. این توجه باعث انجام اقدامات جدی در زمینه تکمیل زیرساخت‌ها، توسعه تاسیسات گردشگری، تسهیل در صدور مجوزها، برگزاری رویدادهای گردشگری و... شده است.

در پایان، قادری به نزدیک بودن ایام اربعین و لزوم استفاده از این ظرفیت برای معرفی جاهای دیدنی کرمانشاه تاکید کرد و گفت:

در تلاشیم تا از رویداد اربعین به‌عنوان یک رویداد گردشگری مذهبی بهره لازم را برای استان ببریم.

مطالب مرتبط:

منبع chtn

دیدگاه