سفر به جزایر اسپانیا با ستاره ونک

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
سفر به جزایر اسپانیا با ستاره ونک

آژانس هواپیمایی ستاره ونک مجری مستقیم تور اسپانیا است. این آژانس با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب، تورهای اسپانیا را به مقاصد بارسلون، مادرید و جزایر اسپانیا با بهترین کیفیت و خدمات در فصول مختلف سال برگزار می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفر به جزایر اسپانیا می‌تواند برای مدتی هر چند کوتاه، شما را از مشغله‌های زندگی روزمره جدا کند. جزایر اسپانیا بسیار منحصربه‌فرد بوده و زیبایی‌شان زبانزد تمام افرادی است که آرامش دریا را به هیاهوی زندگی شهری ترجیح می‌دهند. در این مطلب با تعدادی از جزایر معروف و خوش آب‌وهوای اسپانیا آشنا می‌شویم.

تور اسپانیا

بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک تور اسپانیا با داشتن بناهای تاریخی و جزایر منحصربه‌فرد از تورهای پرطرفدار گردشگری برای گذراندن تعطیلات است. مالاگا، ایبیزا، جزایر قناری و جزیره سن‌سباستین همگی از زیباترین سواحل اسپانیا هستند که هرکدام با مناظر حیرت‌انگیزی که دارند سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا را به سوی خود جذب می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید تعطیلاتی متفاوت را تجربه کنید با تور اروپا آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده، ویزای شینگن خود را دریافت کنید و سفری رؤیایی به قاره سرسبز اروپا داشته باشید.

مالاگا

مالاگا جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا با نخل‌های بلند است که در جنوب کشور اسپانیا قرار دارد. در این جزیره تاریخ عصر کهن اسپانیا با مناظر بی‌بدیل ترکیب شده و دنیایی از شگفتی‌ها را پدید آورده است. در شهر ساحلی مالاگا بیشتر روزهای سال آفتابی ملایم در حال تابیدن است و شما می‌توانید در کنار ساحل قدم بزنید، شنا کنید، ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز را تجربه کنید و به دیدار بناهای تاریخی و پر رمز و راز این جزیره بروید.

قلعه خیبرالوافرو یکی از بناهای اسرارآمیز مالاگا است. این قلعه قدیمی روی یک تپه بلند قرار گرفته و با معماری خلاقانه خود مکانی جالب برای گردشگرانی است که عاشق ماجراجویی در بناهای قدیمی هستند.

ساحل ال پاکو از دیگر مکان‌های تفریحی در مالاگا است. این ساحل از امکاناتی مانند ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و رستوران‌های شیک با انواع غذاهای بین‌المللی برخوردار است. همچنین در کنار ساحل، صندلی‌های خورشیدی همراه با سایبان‌های رنگی آماده‌اند تا ساعاتی پر از آرامش و به دور از دغدغه‌های ذهنی را به گردشگران هدیه دهند.

ایبیزا

ایبیزا با بیش از 40 ساحل حیرت‌انگیز، دریای شفاف و تفریحات هیجان‌انگیز فراوان توانسته به یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین جزایر جنوب شرقی اسپانیا بدل شود. این جزیره سورپرایزی ویژه برای افراد با سلیقه‌های گوناگون دارد. چه گردشگرانی که به‌دنبال گذراندن تعطیلات در مکانی آرام هستند و چه افرادی که می‌خواهند با ورزش‌های مهیج خود را به چالش بکشند.

از سواحل مهیج ایبیزا می‌توان بنیراس را نام برد. این ساحل با آب‌های جادویی، شن‌های سفید و مناظر بی‌نظیر خود بهترین مکان برای ورزش‌های آبی مانند پاراسیلینگ، جت اسکی، ماهیگیری و... است. فورمنترا نیز از دیگر جزایر ایبیزا است که درست در نقطه مقابل بنیراس قرار دارد. مسافران این جزیره کوچک افرادی هستند که سواحل آرام را به مکان‌های شلوغ ترجیح می‌دهند.

شگفتی‌های ایبیزا به دنیای آب و سواحل رنگارنگ محدود نمی‌شود، کافه و رستوران‌های شیک از دیگر جذابیت‌های این جزیره محبوب هستند. بسیاری از این رستوران‌ها را در بندر ایبیزا می‌توان دید. این بندر محل رفت‌وآمد کشتی‌های کروز مجلل نیز است. بسیاری از گردشگران برای قدم زدن و مشاهده این کشتی‌های عظیم و زیبا به بندر ایبیزا رفته و سپس باقی زمان خود را رستوران یا کافه‌ سپری می‌کنند.

تور اروپا

جزایر قناری

جزایر قناری نامی آشنا در میان مقاصد گردشگری است. این جزایر نام خود را از پرنده بومی خود گرفته و با آب‌وهوای بی‌نظیری که دارد یکی از رؤیایی‌ترین مناطق روی زمین محسوب می‌شود. جزایر قناری درمجموع از هفت مجمع الجزیره تشکیل شده است که هرکدام دنیایی شگفت‌انگیز از زیبایی‌ها را تشکیل می‌دهند.

تنریف معروف‌ترین و بزرگ‌ترین ساحل جزایر قناری است که زیبایی‌های بی حدوحصرش سالانه بیش از نیم میلیون گردشگر را به‌سمت خود می‌کشاند. سواحل این جزیره در امتداد اقیانوس آرام قرار دارند و با نمایی شگفت‌انگیز از کوه آتش‌نشانی" بلو" تصویری کارت‌پستالی را پدید آورده‌اند. انواع خدمات لوکس رفاهی و تفریحی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید مدرن از امکانات جزیره تنریف هستند.

از دیگر سواحل بهشتی جزایر قناری ساحل کانتراس را می‌توان نام برد. در این ساحل می‌توانید روی شن‌های سفید قدم بزنید و در حالی که منظره‌ای از آب‌های زلال را پیش رو دارید از شنیدن صدای امواج دریا لذت ببرید.

سن سباستین

سن سباستین شهری است زیبا به‌شکل هلال ماه با خط ساحلی خیره‌کننده که از شهرهای لوکس و ساحلی اسپانیا به شمار می‌رود. این شهر آب و هوایی فوق‌العاده و سواحلی شگفت‌انگیز برای گذراندن یک تعطیلات رؤیایی دارد.

آب‌های فیروزه‌ای به‌همراه شن‌های سفید رنگ ساحل لاکونچا مکانی امن و سرشار از آرامش را برای قدم زدن، شنا و گرفتن حمام آفتاب در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ساحل لاکونچا دارای خط ساحلی طولانی است که تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند. این خط ساحلی که از جاذبه‌های فوق‌العاده زیبای شهر سباستین است در امتداد خود کافه‌ها و رستوران‌های زیادی دارد که هرکدام با نوشیدنی‌های جذاب و غذاهای متنوع در محیطی شاد آماده پذیرایی از گردشگرانی هستند که بعد از یک شنا یا پیاده‌روی عالی می‌خواهند باقی وقت خود را به استراحت در کنار ساحل بپردازند.

 

آژانس هواپیمایی ستاره ونک از دفاتر مورد تائید سفارت اسپانیا در ایران است و شما می‌توانید برای دریافت ویزای شینگن و رزرو تور اروپا با شماره 88880000-021 تماس گرفته یا به‌صورت حضوری به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع SetarehVanak

دیدگاه