۳ مقصد پرطرفدار بین ایرانیان با آژانس سفرهای برتر دنیا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
۳ مقصد پرطرفدار بین ایرانیان با آژانس سفرهای برتر دنیا

آژانس سفرهای برتر دنیا، تور مشهد از شیراز، تور کیش از شیراز و تور استانبول را با نرخ مناسب و خدمات عالی برگزار می‌کند. جهت آشنایی با این سه مقصد همراه سفرهای برتر دنیا باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی واقع شده است. مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. شهر مشهد به میمنت وجود مرقد مبارک ثامن الحجج (ع) از گذشته‌‏های دور، امکانات مختلف فرهنگی در اطراف حرم مطهر وجود داشته و مرکز فعالیت‌های مذهبی و علمی بوده است، به گونه‌‏ای که در حال حاضر، مشهد به‌دلیل وجود امکانات مختلف فرهنگی از قبیل حوزه‏‌های علمیه، مراکز دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی متعدد و مراکز مختلف تحصیلات پیش‏‌دانشگاهی، انجمن‌های مذهبی، علمی، ادبی، هنری، جلسات سخنرانی و وجود نشریات و روزنامه‌های مختلف، یکی از مراکز مهم فعالیت‌های فرهنگی کشور به‌شمار می‏‌آید.

این شهر به‌دلیل اهمیت فرهنگی از قطب‌های مهم مذهبی و علمی محسوب می‌‏شود و همواره سمینارها و همایش‏‌های مختلف در این شهر برگزار می‌شود.

خرید از مراکز خرید و بازارهای شهر مشهد

تور مشهد از شیراز

خرید از بازارهای مشهد و سوغاتی‌های این شهر، یکی از ارکان اصلی بسیاری از مسافران در سفر به مشهد محسوب می‌شود. در شهر مشهد بیش از ۳۰ واحد تجاری و بازار وجود دارد. در این بازارها انواع پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات، شال و روسری، صنایع دستی، به فروش می‌رسد. از بازارهای معروف مشهد می‌توان به برج تجاری آلتون، مجتمع تجاری زیست خاور، بازار رضا، مرکز تجاری آرمان، بازار جنت و مرکز خرید الماس شرق اشاره کرد.

سوغاتی‌های مشهد

شهر مشهد دارای سوغاتی‌های مخصوص خودش است که مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند حتما سوغاتی برای خود تهیه می‌کنند. از جمله سوغاتی‌های مشهد می‌توان به زرشک، نبات، زعفران، انواع خشکبار و آجیل، انواع ادویه، سجاده، مهر، جانماز، تسبیح، عطر و ادکلن، صنایع دستی، تابلوهای زینتی، زیورآلات نقره و عقیق، گلیم، نقل و نبات، انواع شکلات و جیلی بیلی و ساعت اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به مشهد یا در هر سفری، بحث برآورد هزینه‌ها است. داشتن اطلاعات لازم درباره هزینه‌ها قبل از سفر، می‌تواند به مدیریت هزینه‌ها بسیار کمک کند. در سفر به مشهد مهم‌ترین هزینه‌هایی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید هزینه حمل و نقل، هزینه اقامت، هزینه خورد و خوراک، هزینه خرید بلیط اماکن تاریخی و تفریحی خواهد بود. برای اطلاع از قیمت تور مشهد از شیراز  به وب‌سایت گردش با ما مراجعه کنید.

جزیره کیش

تور کیش از شیراز

جزیره کیش یکی از جزایر توریستی ایران است که در استان هرمزگان در جنوب ایران واقع است. این جزیره به‌طور سالانه پذیرای یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر است. به‌نوعی این جزیره دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های ملایم و کوتاه است.

جزیره کیش تنوع مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری وجود دارد و بهشت عاشقان خرید است.

تفریحات دریایی بسیار زیادی در جزیره کیش وجود دارد که از جمله می‌توان به پاراسل، جت اسکی، شاتل، قایق‌سواری، بانجی جامپینگ و... اشاره کرد.

حتما رفتن به پارک آبی تم اوشن را در برنامه سفرتان قرار بدهید.

جزیره کیش دارای جاذبه‌های طبیعی مثل شهر زیرزمینی کاریز، آب انبارهای سنتی و نخلستان‌ها است.

شب‌ها در جزیره کیش جنگ‌های شبانه متنوعی برگزار می‌شود که می‌توانید بلیط جنگ‌ها را از کانترهای گردشگری واقع در هتل محل اقامت خود یا مراکز تجاری خریداری کنید و از این جنگ‌ها لذت ببرید.

اگر فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید جشنواره تابستانی کیش برنامه‌های شاد و متنوعی دارد که مطمئنا از آن‌ها لذت خواهید برد.

سفرهای برتر دنیا تور کیش از شیراز را با نرخی مناسب به شما عزیزان ارائه می‌دهد. 

استانبول

تور استانبول

استانبول شهری تاریخی و البته مدرن است که در آن قاره‌های آسیا و اروپا با هم ملاقات می‌کنند. سومین شهر توریستی جهان، شهری چند فرهنگی با بیشینه‌ی تاریخی بسیار غنی که علاوه بر تمام جذابیت‌های گردشگری و دیدنی، یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید، محله گردی و پر از فضاهای بکر و ناب است؛ جایی برای تجربه و تفریح. گردشی که به این راحتی‌ها شما را سیراب نخواهد کرد. اگر عاشق پیاده روی هستید، استانبول دقیقا خوراک خودتان است، میدان تقسیم، خیابان استقلال و تمام آن مغازه‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های ریز و درشت استانبول شما را شیفته خود خواهد کرد.

اگر عاشق خرید هستید، لازم نیست بگویم که استانبول یکی از قطب‌های خاورمیانه و اروپا برای خرید است و بهترین پاساژها و مراکز خرید را دارد، چه برای خریداران لاکچری و چه برای مسافرینی که به‌دنبال خرید ارزان در استانبول هستند.

لازم است قبل از سفر به شهر استانبول اطلاعات کلی از این شهر داشته باشید تا بتوانید سفری آرام و بدون استرس را تجربه کنید.

اختلاف ساعت استانبول تهران یک ساعت و نیم است یعنی استانبول از تهران یک ساعت و نیم عقب‌تر است و زبان رسمی آن‌ها ترکی استانبولی است؛ ولی بیشتر آن‌ها انگلیسی متوجه می‌شوند و شما زیاد به زحمت نخواهید افتاد.

در خرید از استانبول، پوشاک، کیف و کفش، منسوجات، صنایع دستی، سفال‌جات و از این دست محصولات قیمت مناسبی داشته، ولی خرید وسایل برقی و الکترونیکی به‌صرفه نبوده و از ایران گران‌تر عرضه می‌شود. برای خرید سوغاتی شما می‌توانید به غیر از پوشاک، از صنایع دستی ترکیه ظروف مسی و برنجی و سفالی، قالی‌های ترک و... استفاده کنید.

شما به یک شهر فانتزی سفر خواهید کرد، واقعا برای هر سلیقه‌ای در این شهر برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است. از اماکن تاریخی گرفته تا مساجد عظیم و زیبا، مراکز خرید و... در هر جای استانبول هستید، قطعا از لذت غذا خوردن در این شهر بهره فراوان خواهید برد.

موزه ایا صوفیه استانبول

کلیسای ایاصوفیه یا به‌عبارتی مسجد ایاصوفیه Ayasofya / hagia sophia Mosque بدون شک از مساجد معروف ترکیه و جهان است که در شهر توریستی استانبول واقع شده و از اماکن دیدنی استانبول است. تعداد زیادی از گردشگرانی که به ترکیه سفر می‌کنند برای بازدید از این مسجد نیز برنامه‌ریزی‌هایی دارند.

کاخ توپکاپی

در سفر به استانبول یکی از موارد مهمی که نباید از دست داد، بازدید از کاخ توپکاپی است؛ به همین دلیل تور ترکیه استانبول، بازدید از این جاذبه گردشگری استانبول را در برنامه کاری خود می‌گنجاند. این کاخ کمتر از ۱۰۰ سال پیش محل اقامت سلطان‌های عثمانی بوده است؛ همچنین طی سال‌های زیادی مورد استفاده سلاطین دیگر قرار گرفت و در هر دوره بخش‌هایی به آن افزوده شده است.

مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد

مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد، مسجد باشکوه استانبول و از دیدنی‌های آن است که سالانه سبب جذب تعداد زیادی گردشگر به این شهر می‌شود. استانبول با دارا بودن مساجد تاریخی مختلف از مقاصد مهم گردشگری محسوب می‌شود. در این شهر مساجد تاریخی و باشکوه متعددی مشاهده می‌شود که بازدید از آن‌ها برای گردشگران جذابیت‌های خاص خود را دارد.

آب‌انبار باسیلیکا (Basilice Cistern)

در بین اماکن دیدنی ترکیه، آب‌انبار باسیلیکا یکی از جاهای دیدنی استانبول است که جذابیت‌های بسیاری دارد. آب‌انبار باسیلیکا در قسمت جنوب غربی مسجد ایا صوفیه (در شهر استانبول و در کشور ترکیه) واقع و به دستور امپراتور یوستینیانوس اول در دوران بیزانس ساخته شده است. وجه تمایز این آب‌انبار نسبت به ساختمان‌های دیگر این دوران، داشتن تعدادی ستون بلند ۹ متری با سبک کورینسیان است. ابعاد کلی مخزن آب باسیلیکا، ۱۴۰ در ۷۰ متر است که گنجایش ذخیره ۱۰۰ هراز تن آب را دارا است و مساحت آن در حدود ۹۸۰۰ متر مربع است.

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر از جاذبه‌های طبیعی استانبول است که در طول تاریخ نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. این تنگه مهم در واقع دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا کرده و دو دریای مرمره و سیاه را به هم متصل می‌کند. همین موضوع، مناظر زیبایی در این منطقه به وجود آورده است؛ به‌طوری که یکی از مراکز دیدنی مهم در تور استانبول به شمار می‌آید و هر گردشگری باید بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهد.

مسجد سلیمانیه

مسجد سلیمانیه در ترکیه و در شهر استانبول واقع شده و یکی از جاذبه‌های استانبول محسوب می‌شود. در تور ترکیه یکی از مقصد‌های گردشگری، مسجد سلیمانیه استانبول است، زیرا شاهکار معماری مساجد استانبول است و به‌لحاظ وسعت و بزرگی، خیره‌کننده و حیرت آور است. معمار معروف ترکیه یعنی معمار سنان (Mimar Sinan) طراحی و معماری این مسجد را بر عهده داشت.

خیابان استقلال و میدان تکسیم، بازار بزرگ استانبول (Grand bazar)، حمام ترکی (حمام خرم سلطان) از دیگر جاذبه‌های مهم استانبول است.

شرکت سفرهای برتر دنیا ارائه دهنده تور استانبول از شیراز و تهران با نرخ مناسب به شما عزیزان است.

آدرس وب‌سایت: www.gardeshbama.com

پیج اینستاگرام: https://instagram.com/sbdtravel

شماره‌های تماس: ۶-۰۷۱۳۲۳۶۲۱۳۳    ۱-۰۷۱۳۲۳۴۰۷۰۰

مطالب مرتبط:

دیدگاه