تماشای یادگاری‌های تاریخی در موزه‌های تهران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
تماشای یادگاری‌های تاریخی در موزه‌های تهران

برای علاقه‌مندان به اماکن دیدنی، موزه و باغ موزه‌هایی که در سطح شهر تهران واقع شده‌اند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

موزه‌ ملک، موزه زمان، موزه فرش و جواهرات، و... همه و همه ردپایی از گذشته در خود دارند و با مراجعه به آن‌ها می‌توان با تاریخ و گذشته کشور، بیش از پیش آشنا شد.

موزه ملک

در بیشتر این موزه‌ها که به باغ موزه تبدیل شده‌اند، علاوه بر اینکه می‌توانید اشیای قدیمی را ببینید و آنچه بر گذشتگان واقع شده را حس کنید، امکان استراحت در فضاهای زیبایی که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است را نیز دارید و همچنین می‌توانید در رستوران و کافه‌های بیشتر باغ موزه‌ها، غذا و نوشیدنی میل کنید.

در این بین موزه زمان به‌دلیل اینکه محل نگهداری اشیا قدیمی و از جمله ساعت‌های خاص است، نزد افرادی که به ساعت و جواهرات علاقه‌مند هستند، محبوبیت زیادی دارد.

موزه زمان

موزه زمان یکی از خانه‌های تاریخی تهران است که بنایی پهلوی با بنیادی قاجاری است.. در این موزه اشیایی گران‌بها که مربوط به زمان و زمان‌گیری است نگهداری می‌شود. از جمله این اشیا می‌توان به ساعت‌هایی که از مشاهیر ایران همچون «پروفسور محمود حسابی» در موزه به نمایش در آمده است، ساعت‌های تاریخی و قدیمی مثل ساعت آفتابی «ناصرالدین‌شاه»، ساعت‌های لوکس و دکوری قدیمی و همچنین اسناد و مدارکی مرتبط با موضوع زمان اشاره کرد.

به غیر از گنجینه گرانبهایی که در موزه قرار دارد، معماری و گچبری‌های زیبای این موزه هم توجه هر گردشگر و بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این موزه در محدوده زعفرانیه واقع شده است.

برج میلاد

شما می‌توانید برای تماشای گوشه‌هایی از تاریخ به موزه‌های سطح شهر مراجعه کنید و همان طور که از دیدن شهر تهران از فراز برج میلاد به وجد می‌آیید از تماشای یادگارهای تاریخ ایران در موزه‌ها لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مکان‌هایی که نام بردیم می‌توانید به سایت نابرو مراجعه کنید. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه