چه چیزهایی را با رزرو هتل تهران و شهرهای ایران تجربه می‌کنید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
چه چیزهایی را با رزرو هتل تهران و شهرهای ایران تجربه می‌کنید!

من در پرشین هتل به شما خواهم گفت که چه چیزهایی با رزرو هتل تهران در انتظار شما است!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا نباید رزرو هتل تهران را از دست بدهیم؟

من تهران را دوست داشتم و سال‌های زیادی برای پیشنهاد از سوی دیگران برای رزرو هتل تهران و سفر به این شهر ذوق‌زده می‌شدم و رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل شیراز را نیز در برنامه قرار داده بودم. این شهر خیلی بزرگ، بیش از حد دیوانه‌کننده و خیلی شلوغ بود. ترافیک خیلی بدتر از چیزی بود که فکرش را می‌کردم اما ارزش دیدن زیبایی‌های دیگر را داشت. تهران به شلوغی شهرهای بزرگی همچون بانکوک، سایگون، ناپولی، سائوپائولو بود. به همین خاطر، تهران و رزرو هتل تهران اولین گزینه ارزان قیمت و مهیج من بود. خوشبختانه ساعت پنج صبح به این شهر رسیدم و خیابان‌ها بارانی بود، هوا مطبوع و دلچسب! من عاشق این شهر زیبا شده بودم و از هوای بارانی و زنده بودن جمعیت در خیابان‌ها لذت می‌بردم. بعد از رسیدن به محل اقامتم، از رزرو هتل تهران خودم بسیار خشنود شدم، باور نکردنی بود یک هتل پنج ستاره لوکس اما بسیار ارزان در یک شهر به بزرگی کلان شهرهای دیگر دنیا! بی‌وقفه منتظر بودم اتاق را بررسی کنم تا زیبایی‌های دیگر هتل پنج ستاره و ارزان خود را ببینم. مدت زمان انتظار برای گرفتن اتاق را برای پیاده‌روی به خیابان رفتم و یک موتور سیکلت گذرا سعی کرد کیف دستی‌ام را بدزدد. خوشبختانه او موفق نشد. افراد زیادی با عجله خود را به او رساندند و داوطلبانه به من کمک کردند. این اتفاق برایم جالب بود. در شهرهای دیگر دنیا هیچ شخصی جان خود را به خطر نمی‌انداخت، آن هم برای کیف دستی فردی غریبه. آیا این تهرانی بود که من سال‌ها برای رفتن به آن تردید داشتم؟ اینجا فراتر از تصور من دوست‌داشتنی است. چند ساعتی از رزرو هتل تهران من می‌گذشت و آنچه که من از شهر دیدم، خیلی زیبا بود. ساختمان‌های مرتفع و زیبا، خیابان‌های شلوغ و مردمی دلسوز و مهربان که حتی مرا به خانه خود دعوت می‌کردند و همچون یک دوست صمیمی رفتار می‌کردند. 

چرا باید از تهران دیدن کنید و رزرو هتل تهران انجام دهیم؟

برخی از دوستانم توصیه کردند که از شهر خارج شوم و به مردم غریبه اعتماد نکنم و حتی به خانه‌های آن‌ها پا نگذارم. اما مخالفت کردم و ترجیح دادم تهران واقعی را مشاهده کنم، همان طور که اصفهان و شیراز واقعی ایران را با رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل شیراز تجربه کردم. دریای خزر، جزیره قشم، کردستان ایران و هر گوشه دیگری از این کشور شگفت‌انگیز است.

رزرو هتل تهران

تهران ممكن است لذت‌بخش ترین سفر در طول عمرتان باشد، اینجا پایتخت است و جایی كه تاریخ مدرن ایران ساخته شده است. در این شهر می‌شود زندگی روزمره و آرام را مشاهده کرد و از تبلیغات منفی علیه ایران دور بود! اینجا تروریسم معنا ندارد و همه چیز آرام و زیبا است و مردم با آغوش باز و لبی خندان پذیرای تو هستند. با رزرو هتل تهران می‌توانید پول اندکی بپردازید؛ ولی بهترین غذاها را خریداری کنید یا می‌توانید در زیباترین موزه‌ها ساعت‌ها با مبلغی اندک عکاسی کنید و خوش بگذرانید! دیدن رفتار مردم شهر هم بسیار خیره‌کننده است. بازارهای قدیمی مملو از جمعیت چیزی است که در سایر کشورها کمتر یافت می‌شود و این بی‌نظیر است. 

چرا رزرو هتل تهران هیجان‌انگیز است؟

در دل آن همه زیبایی شهر که در بدو ورود به استقبالم آمد باید عنوان کنم بعد از گذشت دو روز شهر برایم دوست داشتنی‌تر به نظر می‌رسید. اینجا مردم زود صمیمی می‌شدند! تعارف از جذاب‌ترین و خنده‌دارترین رسوم اینجا است، قابل ندارد؛ اما باید هزینه را بپردازی و می‌توانی ساعت‌ها چانه بزنی و بخندی و گاهی باز چهره مردم در هم می‌رود و عصبانی می‌شوند. اینجا شهر تضادها است. هتل‌های لوکس اروپایی با کمترین قیمت و معادل یک هتل سه ستاره در دسترس هستند. حتی می‌توان یک هاستل را برابر با یک ساندویچ در شهری آمریکایی رزرو کنی! اینجا شهر رویایی من شده است. من به شخصه عاشق رزرو هتل در تهران شدم آن هم هتلی شبیه به هتل اسپیناس پالاس و هاستل‌های ارزان و شیک رنگارنگ! من عاشق بازار بزرگ شدم؛ اینجا همه چیز ارزان است، اما آن‌قدر شلوغ است که هر بویی به مشام می‌رسد! از گاری‌ها و مس فروش‌ها، رفتار چانه زنی و... بسیار خرسند بودم.

رزرو هتل تهران ارزان

من به همه دوستانم توصیه می‌کنم اگر در شهرهای بزرگ دنیا زندگی می‌کنند و قصد سفر به شهر زیبای تهران و اصفهان و شیراز را دارند با کارمندان پرشین هتل تماس گرفته و ارزان‌ترین تا گران‌ترین هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها و هاستل‌ها و خانه‌های شخصی را بررسی کنند. آن‌ها به شما خواهند گفت که چه زمانی برای سفر و خوش‌گذرانی بیشتر مفید است! به‌عنوان مثال آن‌ها به من کمک کردند تا نیمه شعبان و عید نوروز در این شهرها حضور داشته باشم و شاهد پایکوبی و جشن‌های ارزان باشم و خنده مردم را بیشتر مشاهده کنم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه