فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن جدید برای کودکانی که تنها سفر می‌کنند

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن جدید برای کودکانی که تنها سفر می‌کنند

کارت اعتباری یا موقعیت ایرلاین هیچ کدام باعث نمی‌شود که بتوانید وارد سالن جدید فرودگاه بین‌المللی دبی شوید. این فضای جدید مخصوص کودکانی است که بدون همراه سفر می‌کنند.

کارت اعتباری یا موقعیت ایرلاین هیچ کدام باعث نمی‌شود که بتوانید وارد سالن جدید فرودگاه بین المللی دبی شوید. این فضای جدید که توسط فردگاه افتتاح شده است اختصاصا برای کودکانی است که بدون همراه سفر می‌کنند. این فرودگاه تلاش می‌کند تا سفر را برای کودکانی که همراه ندارند، لذت‌بخش‌تر کند.

این سالن جدید طراحی کودکانه دارد، دکوراسیون رنگارنگ، سیستم‌های مختلف بازی و سرگرمی و بازی‌هایی که بچه‌ها را در سفر سرگرم نگه می‌دارد در این قسمت از فرودگاه در نظر گرفته شده است.

فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن جدید برای کودکانی که تنها سفر می ‌کنند

این سالن جدید فرودگاه توسط ارائه دهنده خدمات فرودگاهی مستقر در دبی یعنی Dnata اداره می‌شود. این شرکت قبلا هم در دو فرودگاه دبی کودکان بدون همراه را مشایعت می‌کرد و اکنون ۷۰ نفر را استخدام کرده است تا مسافران کوچک را برای ورود و خروج از دروازه‌های DXB همراهی کند.

این شرکت اعلام کرده است که تعداد کودکانی که اکنون بدون همراه از طریق DXB سفر می‌کنند از پنج سال گذشته بیشتر شده است. در سال گذشته بیش از ۸ هزار کودک از طریق این فرودگاه سفر کرده‌اند.

اتاق‌های مشابه برای بچه‌هایی که همراه ندارند در سایر فرودگاه‌های سراسر دنیا وجود دارد. لوفتهانزا در مونیخ و فرانکفورت و هواپیمایی امارات نیز قبلا اتاقی برای این منظور در DXB داشته است. سالن جدید Dnata از اتاق‌های مشابه، متمایزتر است چون فقط وابسته به یک هواپیمایی نیست و برای همه کودکانی است که از طریق این فرودگاه و بیش از ۱۲۰ هواپیمایی سفر می‌کنند.

فرودگاه دبی و افتتاح یک سالن جدید برای کودکانی که تنها سفر می ‌کنند

سالن جدید ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و در ترمینال شماره یک فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد.

اگر به‌دنبال خرید بلیط هواپیما هستید، می‌توانید از طریق موتور جست‌وجوی پرواز کجارو، ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را یافته و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع thepointsguy

دیدگاه