چگونه با خواندن رمان زبان اصلی، انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
چگونه با خواندن رمان زبان اصلی، انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

اگر به هر دلیلی، کار، تحصیل یا تفریح قصد سفر یا مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشید؛ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائلی که شما را درگیر خود می‌کند، مسئله یادگیری زبان است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

زمانی که به کشور دیگری سفر می‌کنید؛ اگر نتوانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید و وارد جامعه نشوید، مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌شود. از آن جایی که یادگیری زبان یک امر مستمر است، نیاز دارید که مدام در حال تقویت مهارت زبان انگلیسی خود باشید. در این زمینه کتاب‌های رمان زبان انگلیسی بسیار کمک‌کننده هستند.

تاثیر خواندن کتاب‌های داستانی را در یادگیری زبان نمی‌توان نادیده گرفت. به‌‌ویژه اگر از رمان‌هایی استفاده کنید که برای شما جذابیت دارند و با سطح زبان شما هماهنگ باشند به‌راحتی می‌توانید با شمار زیادی از جملات با ساختارهای ساده و روزمره آشنا شوید.

چرا باید کتاب داستان انگلیسی بخوانیم؟

زمانی که شما قصد دارید که زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، اما از درس خواندن و انبوهی از کتاب‌های گرامر و آموزش واژگان لذت نمی‌برید. بهترین راه استفاده از داستان‌های کوتاه است. کتاب یکی از بهترین ورودی‌های اطلاعات قابل فهم برای مغز است. در داستان شما می‌توانید، گفت‌وگوها و مکالمات را در دنیای واقعی انسان‎های داخل رمان بخوانید و آن‌ها را در دنیای واقعی به کار ببرید.

با این کار در واقع اطلاعات به‌صورت کم‌کم و ناخودآگاه در ذهن شما نقش می‌بندد. به همین دلیل باید خود را به خواندن کتاب‌های زبان انگلیسی عادت دهید.

مورد دیگر اینکه، مشکلی که برای بسیاری از فارسی زبانان در مکالمه به زبان انگلیسی ایجاد می‌شود، حتی اگر سطح زبان بالایی داشته باشند، دستوری صحبت کردن و آشنا نبودن با فرهنگ زبانی است. اگر شما تنها به خواندن کتاب‌های گرامر و آموزشی اتکا کنید، قطعا با این مشکل روبه‌رو خواهید شد. بنابراین اگر قصد تقویت مکالمات روزمره خود را دارید؛ در انتخاب رمان انگلیسی خود این دقت را داشته باشید که متن داستان به‌صورت محاوره‌ای باشد. بنابراین اگر در این زمینه نیاز به مشاوره دارید، هنگامی که حضوری به فروشگاه خرید کتاب زبان انگلیسی مراجعه می‌کنید یا قصد خرید آنلاین کتاب زبان را دارید، از کارشناسان فروش راهنمایی بگیرید.

کتاب‌های داستان زبان انگلیسی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر بخواهیم به شما بهترین مرجع خرید کتاب زبان انگلیسی را معرفی کنیم، قطعا انتشارات جنگل خواهد بود. در این انتشارات می‌توانید جدیدترین کتاب‌های چاپ شده، از جمله رمان، کتاب‌های موفقیت و انگیزشی، بیزینس و همچنین کتاب‌هایی به زبان فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت پیدا کنید.

جنگل-کتاب-انگلیسی

کدام کتاب‌ها به ما بیشترین کمک را در سفر می‌کنند؟

کتاب-انگلیسی-کجارو

بسیاری از شهرهای بزرگ و معروف جهان، مکان اتفاق افتادن بسیاری از حوادثی هستند که در کتاب‌های داستان رخ می‌دهند. بنابراین اگر قصد سفر به شهر یا کشور خاصی را دارید، دراین‌باره جست‌و‌جو کنید که کتاب داستانی مرتبط با آن را پیدا کنید. مثلا شهر پاریس، بستر اتفاق افتادن بسیاری از داستان‌ها بوده است؛ کتاب تنها در پاریس Paris for one and other stories اثر جوجو مویز یکی از این رمان‌ها است. این رمان درباره نل دختری بیست و شش ساله است که تابه‌حال به پاریس سفر نکرده و هیچ‌گاه تعطیلات شگفت‌انگیزی را سپری نکرده است؛ ولی زمانی که نامزدش او را قبل از سفر تنها می‌گذارد و همراهی‌اش نمی‌کند، او تصمیم می‌گیرد که به‌تنهایی تعطیلات خود را در پاریس سپری کند و چهره‌ی مستقل و شجاعی از خود نشان دهد.

یا کتاب پاریس ‌جشن ‌بی‌کران A Moveable Feast اثر ارنست‌‌ همینگوی، تجربیات نویسنده‌ی جوانی است که در دوران کارآموزی و زمانی که با همسرش هدلی ازدواج کرده است را روایت می‌کند. آدرس‌هایی که در این کتاب از خانه‌ها، هتل و کافه‌ها آمده است، هنوز هم در پاریس پیدا می‌شوند.

مطالب مرتبط:

منبع جنگل

دیدگاه