بهترین کافه کتاب های بمبئی برای عاشقان کتاب

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
بهترین کافه کتاب های بمبئی برای عاشقان کتاب

بمبئی یک مقصد گردشگری متنوع است که هر آنچه انتظار داشته باشید در آن پیدا می‌شود. مثلا کافه کتاب‌های دنج و جذاب برای اینکه نوشیدنی بخورید و کتابی را ورق بزنید.

بمبئی یک مقصد گردشگری جذاب است که جاذبه‌های متنوعی دارد.

اگر از عاشقان کتاب هستید، می‌توانید در کافه کتاب‌های بمبئی اوقات خوشی را بگذرانید. در ادامه بهترین کافه کتاب‌های این شهر را معرفی می‌کنیم.

کافه کتاب Food For Thought

بهترین کافه کتاب های بمبئی برای عاشقان کتاب

این کافه کتاب در «کتابخانه»، بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب شهر قرار دارد. اینجا بهترین نقطه شهر برای خوردن نوشیدنی و مطالعه است. منوی کافه بسیار مفصل و شامل انواع غذا و نوشیدنی است. فضای داخلی آن به زیبایی طراحی شده و جذابیت زندگی سنتی را نشان می‌دهد.

مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌ها از زبان‌ها و ژانرهای مختلف در این کافه وجود دارد؛ از کتاب‌های پرفروش گرفته تا کمیاب. این کافه در بنایی ۱۵۰ ساله قرار دارد و فضایی دنج و دوست داشتنی برای عاشقان کتاب است.

کافه Leaping Windows

این کافه دنج و جذاب، یکی از دیدنی‌های شهر است که نباید از دست بدهید. این کافه میزبان مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های کمیک و مانگا است. دکوراسیونی راحت و جذاب دارد و دارای میزهایی در فضای باز و بسته است.

دیوارهای آن به زیبایی تزیین شده است و منویی متنوع دارد. در این کافه می‌توانید کتاب‌ها را آنلاین کرایه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. پلن‌های عضویت در این کافه کتاب نیز متنوع است و اگر از عاشقان کتاب‌های کمیک هستید، نباید این فرصت را از دست بدهید.

کافه Cha Bar

این کافه کوچک و دنج، در کتاب فروشی Churchgate’s Oxford قرار دارد. مجموعه‌ای از لذیذترین نوشیدنی‌ها و انواع چای در آن سرو می‌شود. این کافه یک منوی غذایی هم دارد. کتابفروشی اطراف، پر از کتاب‌های بی‌نظیر است که در ژانرهای مختلف عرضه شده‌اند.

فروشگاه  کتاب Title Waves

Title Waves

کافه Coffee by Di Bella در کتابفروشی بزرگ Title Waves قرار دارد. فضای داخلی آن به زیبایی تزیین و نورپردازی شده است. قهوه‌های بسیار لذیذ و تازه‌ای دارد و فضای کافی برای نشستن. این کافه بهترین جا برای این است که کمی بنشینید، کافه‌ای بنوشید و آخرین کتابی که خریداری کرده‌اید بخوانید. این کتاب فروشی نه تنها مجموعه وسیع و متنوعی از انواع کتاب را عرضه می‌کند بلکه محصولات دیگری مثل فیلم و موسیقی هم دارد.

برای برنامه‌ریزی سفر به هند و بمبئی و بازدید از سایر شهرها و جاهای دیدنی هند از کجارو کمک بگیرید. شما می‌توانید در کجارو تور هند ارزان قیمت پیدا کرده و از طریق آژانس‌های معتبر خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه