تعطیلی موقت فرودگاه‌ های تهران به مناسبت سالگرد ۱۴ خرداد

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
تعطیلی موقت فرودگاه‌ های تهران به مناسبت سالگرد ۱۴ خرداد

طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپيمايی کشوری روز سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ مصادف با ارتحال امام خمينی (ره)، فرودگاه‌های استان تهران به مدت پنج ساعت تعطيل می‌شود.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپيمايی کشوری، در رابطه با تعطیلی موقت فعالیت‌های فرودگاه‌های استان تهران در روز چهاردهم خرداد ماه گفت:

هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران به مدت پنج ساعت تعطیل می‌شوند و به دلیل هم‌زمانی این روز با ماه مبارک رمضان، مراسم بعدازظهر برگزار می‎شود و تمام پروازهای این فرودگاه‎ها به وقت ايران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی (UTC) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد:

اطلاعیه‌ هوانوردی در اين خصوص صادر و به‌ تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است و شرکت‌ها موظف به برنامه‌ريزی برای پاسخگويی به مسافران خود در چنين مواقعی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان كرد:

تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعت‌های اعلام‌ شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران لازم است قبل از عزيمت به فرودگاه امام خمينی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۵۱۹ - ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۱۹۹ تماس حاصل كنند.

سخنگوی سازمان هواپيمايی كشوری افزود:

همچنين، پروازهای عبوری از فاصله ۳۰ مايلی تا ارتفاع بی‌نهايت از فضای تهران ممنوع است و فرودگاه پيام برای استفاده پروازهای اضطراری استفاده خواهد شد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز کجارو می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه