هتل‌های نزدیک مراکز خرید کیش کدامند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰
هتل‌های نزدیک مراکز خرید کیش کدامند؟

با وجود گرم شدن هوا سفر به کیش همچنان جذاب است و جشنواره‌های تابستانی کیش برای مسافران این شهر رنگ و بوی فریبنده‌ای دارد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قدم زدن در مراکز خرید خنک و لذت بردن ازخرید با قیمت مناسب و اجناس متنوع می‌تواند دوچندان شود اگر هتل محل اقامت را در نزدیکی مراکز خرید انتخاب کنید تا هم هزینه‌های سفر را به خاطر استفاده نکردن از تاکسی کاهش دهید هم در وقت صرفه‌جویی کنید تا بتوانید مراکز خرید بیشتری را بازدید کنید.

پس پیش از سفر با یک انتخاب هوشمندانه در وقت صرفه‌جویی کنید و بهترین پرواز و هتل را از قبل رزرو کنید تا با استقبال گرم ترانسفر یکی از هتل‌ها در سالن فرودگاه روبه‌رو شوید. بسیاری از هتل‌های کیش دور از مراکز خرید و در حاشیه جزیره قرار دارند هرچند این هتل‌ها هم می‌تواند برای کسانی که وسیله نقلیه اجاره می‌کنند یا خوردو شخصی‌شان را به‌همراه می‌آورند مناسب باشد، اما درصد بالایی از توریست‌های جزیره زیبای کیش از تاکسی استفاده می‌کنند اما می‌توان با انتخاب هتل‌های نزدیک به مراکز خرید در کیش که نزدیک ساحل قرار دارند، می‌توانید در گرمای ظهر زیر خنکای کولر خرید کنید و  درغروب  از جاذبه های ساحل زیبای کیش لذت ببرید.

هتل بین‌المللی کیش

هتل-بین المللی-کیش

هتل بین‌المللی کیش را می‌توان در گروه هتل های نوساز این جزیره قرار دارد. این هتل پنچ ستاره در سال ۹۶ افتتاح شد و نزدیکی آن به به بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش و مرکز تفریحی مریم باعث شد مورد استقبال مسافران این جزیره قرار بگیرد.

ساختمان هتل ۱۴ طبقه دارد و  در ۳۳۶ اتاق از مهمانانش پذیرایی می‌کند.  اضافه برخدماتی که سایر هتل‌ها به مهمانانشان ارائه می‌دهند هتل بین‌المللی کیش دارای امکانات متفاوتی مانند مجموعه ورزشی، مجموعه بازی کودکان در مجموعه سرپوشیده مجزا، استخر روباز، زمین تنیس با ابعاد استاندارد است و همچنین پارکینگ سرپوشیده اختصاصی هم دارد. هزینه اقامت در این هتل با تخفیف ۳۸ درصدی، برای دو نفر شبی ۵۰۱ هزار تومان و گران‌ترین اتاق این هتل سوییت ۴ تخته با صبحانه است که هزینه اقامت در آن با تخفیف ۳۹ درصدی برای چهار نفر شبی ۱۰۸۳ هزار تومان است.

هتل سورینت صدف کیش

هتل-سورینت-صدف

هتل سورینت صدف کیش یکی از هتل‌های ۴ ستاره کیش است و با نمايى به‌شکل صدف  در جزیره کیش و در نزدیکی مراکز مهم تفریحی و تجاری مانند پاساژ مروارید، مرکز خرید زیتون و سارینا ۲ ساخته شده است. رستوران و کافی‌شاپ روباز هتل این امکان را می‌دهد که هنگام صرف غذا یا میان‌وعده از منظره زیبا و آرامش‌بخش جزیره استفاده کنید. هتل سورینت صدف  که اولین بار در سال ۸۱ ساخته شد، سال ۹۲ برای بالابردن کیفیت خدماتش بازسازی شد و در ۵۵ اتاق از مهمانش پذیرایی می‌کند. سالن بيليارد و بولينگ، استخر روباز استاندارد این هتل از امکاناتش هستند، اما چیزی که می‌توان آن را ویژگی منحصربه‌فرد این هتل دانست، رستوران کوه نور آن  است که مسافران می‌توانند هنگام صرف غذاهای ایرانی و فرنگی از موسیقی زنده‌ای که در این رستوران نواخته می‌شود هم لذت ببرند. این هتل البته علاوه بر رستوران کوه نور، دو رستوران دیگر به نام‌های دلفين و  رستوران چينى دورين و سه کافی‌شاپ هم دارد. یک قطعه عکس رایگان و اقامت رایگان کودکان زیر پنج سال هم از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران ارائه می‌کند.

هزینه اقامت در آن با تخفیف ۴۹ درصدی، برای دو نفر شبی ۲۸۰ هزار تومان و گران‌ترین اتاق این هتل سوییت ۴ تخته با صبحانه است که هزینه اقامت در آن با تخفیف ۲۲ درصدی برای دو نفر شبی ۵۴۰ هزار تومان است.

هتل شایلی کیش

 

 هتل شایلی کیش یکی از معتبرترین هتل‌های کیش است که برای ارائه خدمات بهتر به مسافرانش سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این هتل ۳ ستاره برای کسانی که می‌خواهند ارزان سفر کنند اما خدمات مناسبی دریافت کنند گزینه خوبی است چراکه به خاطر بنای نوساز، ساختمان هتل تمیز و قابل‌قبول است.

هتل شایلی، هتلی یک طبقه است که ۴۰ اتاق و سوئیت دارد و نزدیکی‌اش به مرکز خرید ونوس، مریم ۲ و ساحل از مزایای آن به حساب می‌آید. از امکانات این هتل که در بلوار دریای جزیره کیش واقع شده،  می‌توان به داشتن رستوران، کافی شاپ، خشکشویی و اینترنت پر سرعت اشاره کرد. بیشتر مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند از نظافت و توجه کارکنان به مسافر اظهار رضایت کرده‌اند. هزینه اقامت در آن با تخفیف ۱۵ درصدی، برای دو نفر شبی ۱۷۰ هزار تومان و گران‌ترین اتاق این هتل سوییت دوتخته با صبحانه است که هزینه اقامت در آن با تخفیف ۱۵ درصدی برای دو نفر شبی ۱۸۷ هزار تومان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه