گوگل مپ و افزودن دیش کاوری (dish-covery) به منوی رستوران ها!

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
گوگل مپ و افزودن دیش کاوری (dish-covery) به منوی رستوران ها!

با امکان جدید گوگل مپ، می توانید از محبوب‌ترین غذاهای منوی رستوران‌ها اطلاع پیدا کنید و با خیال راحت، غذا سفارش دهید.

وقتی قصد دارید یک رستوران جدید را امتحان کنید، گوگل مپ به شما کمک می‌کند که مسیر رستوران را پیدا کنید، عکس‌هایی از رستوران ببینید، نقدها و نظرات مشتریان را بخوانید و امتیاز کاربران را مشاهده کنید. ولی بعد از بررسی منوی رستوران، احتمالا سوال برایتان پیش می‌آید که کدام غذای رستوران بهتر است؟

اکنون گوگل مپ با امکان جدیدی که ایجاد کرده است، کشف غذا در منو یا دیش کاوری! را برای مشتریان رستوران‌ها راحت‌تر کرده است. با این ویژگی جدید می‌توانید از محبوب‌ترین و بهترین غذای هر رستوران نیز اطلاع پیدا کنید.

گوکل مپ غذای محبوب

غذاهای محبوب از رستوران سر کوچه تا آن طرف کره زمین!

فرقی نمی‌کند که دنبال چه نوع غذایی در کدام رستوران دنیا باشید، گوگل مپ محبوب‌ترین غذاهای منوی هر رستوران را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید با خیال راحت آن را سفارش دهید.

وژگی جدید گوگل مپ یعنی غذاهای محبوب هر رستوران، با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشین، نام غذاها را با تصاویر مرتبط و نظرات کاربران تطبیق می‌دهد. با کمک این الگوریتم به فهرستی از غذاهای محبوب مشتریان هر رستوران دسترسی پیدا می‌کنید.

به‌راحتی می توانید یک رستوران را در گوگل مپ پیدا کنید و در تب overview غذاهای محبوب آن را ببینید. اگر این فهرست شما را راضی نمی‌کند، منو را مفصل بررسی کنید تا ببینید در مورد کدام غذاهای رستوران، بیشتر صحبت شده است. همچنین می‌توانید غذای محبوب را انتخاب کنید تا تصاویر بیشتری از آن ببینید و نظرات مشتریان را بخوانید.

اگر در کشوری هستید که نمی‌توانید زبان مشتریان را بخوانید، با گوگل مپ می‌توانید نقدها و نظرات را ترجمه کنید.

ویژگی جدید غذاهای محبوب هر رستوران، پیدا کردن غذاهای محبوب مشتریان هر رستوران و سفارش دادن غذا را آسان‌تر می‌کند.

در نهایت، این ویژگی با مشارکت مردمی از سراسر دنیا امکان‌پذیر شده است؛ کسانی که با نقدها و نظرات خود به دیگران کمک می‌کنند تا بهتر بتوانند از گوگل مپ استفاده کنند. شما هم اگر دوست دارید سهمی در این ویژگی داشته باشید، عکسی از غذای خود بگیرید و نام غذا را اضافه کنید تا دیگران بهتر بتوانند در مورد غذاهای منوی رستوران تصمیم بگیرند.

گوگل مپ امکانات متعددی در اختیارتان می گذارد تا از غذا خوردن در رستوران‌های سراسر دنیا لذت ببرید؛ از نشان دادن مسیر رستوران گرفته تا انتخاب بهترین غذای منو!

گوکل مپ غذای محبوب

این ویژگی‌های جدید باعث شده که گوگل مپ به یک ابزار بسیار کاربردی‌تر و مفیدتر برای سفر تبدیل شود. گوگل مپ، با وجود امکانات مختلفی مثل پیدا کردن مسیرها، برنامه‌ریزی گروهی و حالا با امکان پیدا کردن محبوب‌ترین غذهای منوی رستوران، سفر و گشت و گذار در گوشه و کنار دنیا را لذت بخش‌تر کرده است.

غذاهای محبوب در گوگل مپ برای کاربران دیوایس‌های اندرویدی در سراسر دنیا راه‌اندازی شده است و در چند ماه آتی برای کاربران iOS نیز آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع google

دیدگاه