تحصیل بی دردسر در اروپا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
تحصیل بی دردسر در اروپا

درباره تحصیل در اروپا و مزایای آنچه می دانید؟ آیا از معیارها و شرایط دانشجویان متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی اروپا مطلع هستید؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شرایط خوب تحصیل در اروپا مثل برخورداری از کیفیت بالا و مقرون به‌صرفه زندگی موجب شده تا سالانه بیش از دو میلیون دانشجو در اقصانقاط دنیا راهی این قاره شوند. اروپا همان جایی است که معتبرترین و مجهزترین دانشگاه ها در آن واقع شده است. از جمله دلایل انتخاب تحصیل در اروپا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت سیستم آموزشی اروپا
  • برخورداری از استانداردهای بالای زندگی
  • تنوع زبان

تحصیل-اروپا

از دیرباز تاکنون دانشگاه های اروپا یکی از هدف های اصلی علاقه‌مندان به تحصیل در سراسر دنیا بوده است. کیفیت زندگی، امنیت و رفاه و نظام آموزشی بسیار مطلوب کشورهای این قاره موجب شده تا اروپای خوش آب و هوا به یکی از گزینه‌های موردعلاقه محصلان به تحصیل در خارج از کشور تبدیل شود.

اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات به روز، کامل و سودمندی را درباره تحصیل در اروپا و مزایای تحصیل در این کشور کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم رپورتاژ ما را از دست ندهید.

همه چیز درباره تحصیل در سوئد

تحصیل در سوئد

یقیناً انتخاب یک مکان مناسب و ایدئال برای ادامه تحصیل و زندگی در یکی از کشورهای اروپایی، می‌تواند بزرگ ترین تصمیم زندگی هر فردی باشد. در این میان تحصیل در سوئد به‌دلیل برخورداری این کشور از سیستم آموزشی بسیار قوی و منحصربه‌فرد در مقاطع تحصیلی مختلف، باعث شده تا طی این سال‌های اخیر کشور سوئد میان پیشتازان عرصه جهانی در آموزش عالی قرار گیرد و در نتیجه به یکی از راه های پر مخاطب مهاجرتی برای بسیاری از محققان و دانشجویان کشورهای مختلف طی سال‌های اخیر تبدیل گردد. استکهلم که پایتخت این کشور و بزرگ ترین شهر آن معرفی شده است یکی از زیباترین شهرهای جهان با چشم‌انداز متفاوت و رؤیایی است.

دوره زبان در سوئد

اگر نمره مدرک زبان بین‌المللی شما مثل آیلتس برای ادامه تحصیل در سوئد به حد نصاب نرسد می‌توانید از دوره زبان انگلیسی در سوئد بهره ببرید. این دوره در دانشگاه برگزار می‌شود و تمامی مزایای ویزای تحصیلی یک دانشجو را به‌همراه دارد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه دوره زبان در سوئد مراجعه کنید.

مزایای تحصیل در سوئد

شرایط-تحصیل-سوئد

  • کشور از جمله برترین کشورهای دنیا از لحاظ امنیتی و رفاهی است و تنها کشوری است که به‌همراه دانشجو اجازه ورود همسر و فرزند به‌طور هم‌زمان به این کشور و زندگی در آن را خواهد داد.
  • بسیاری از دانشگاه های معتبر سوئد به متقاضیان و دانشجویان بورسیه اختصاص داده می‌شود و آنان می‌توانند از تمامی شرایط و مزایای منحصربه‌فرد بورسیه بهره‌مند شوند.
  • در کشور سوئد این شرایط فراهم شده که هم دانشجو و همراه اجازه کار هفته ای ۲۰ ساعت را دارند.
  • امکان ادامه یتحصیل رایگان در کشور سوئد برای همراه دانشجو
  • تحصیل رایگان برای فرزندان

شرایط تحصیل در نروژ چگونه است؟

تحصیل در نروژ نیز همانند بسیاری از کشورهای برتر اروپایی، تصمیمی فوق‌العاده محبوب برای علاقه‌مندان به این کشور زیبا و دیدنی است. اگر شما هم دلتان می‌خواهد اطلاعات بیشتری درباره شرایط تحصیل و زندگی در نروژ کسب کنید و می‌خواهید برترین دانشگاه های این کشور را بشناسید پیشنهاد می‌کنیم ادامه رپورتاژ ما را مطالعه کنید.

تحصیل رایگان در نروژ:

“هیچ چیزی رایگان نیست”، شاید این جمله در بسیاری از موارد درست باشد. اما در نروژ می‌توانید یک تحصیل با کیفیت داشته باشید و هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نکنید. به‌طور کل دانشجویان در دانشگاه ها و کالج های دولتی هیچ هزینه‌ای پرداخت نمیکنید. این مسئله برای تمام مقاطع از جمله لیسانس، فوق لیسانس و دکتری صدق می‌کند. همچنین  تحصیل دکتری در کشور نروژ همراه با دریافت حقوق است.

هرآنچه در مورد تحصیل در نروژ لازم است بدانید را برای شما در سایت موسسه EUStudy جمع‌آوری کرده‌ایم! تحصیل در نروژ

مزایای تحصیل در نروژ:

  • استاندارد زندگی غیرقابل رقابت در کشور نروژ.
  • مردم نروژ به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند به‌طوری که زبان دوم این مردم محسوب می‌شود.
  • این کشور بازار کار جهانی بسیار بزرگی دارد.
  • کیفیت بالای تحصیل در نروژ.

راهنمای تحصیل در دانمارک

تحصیل-دانمارک

چرا تحصیل در دانمارک؟

امروزه در تمام دنیا ملاک و معیار افراد برای ادامه تحصیل، تحصیل در اروپا آن هم در دانشگاه های معتبر، مدرن و پیشرفته با هزینه‌های بسیار ارزان است. می‌توان گفت کشور دانمارک از جمله کشورهای بسیار مرفه و شاد اروپا است که تمامی این مزایا را در اختیار دوستداران علم و دانش قرار می‌دهد. به واقع با تحصیل در دانمارک فرصتی ایدئال برای زندگی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر شما هم قصد تحصیل در یکی از کشورهای آرام و بسیار مرفه اروپا را دارید ما به شما کشور بسیار شاد دانمارک را پیشنهاد می‌کنیم.

همه چیز در مورد تحصیل در دانمارک

 به‌طور کلی مزایای تحصیل در دانمارک به شرح زیر است:

  • تحصیل در دانمارک به زبان انگلیسی
  • امکان کار به‌طور هم‌زمان با تحصیل در دانمارک
  • برخورداری از مزیت های پزشکی رایگان در دانمارک
  • برخورداری از مزایای کمک هزینه تحصیلی در دانمارک
  • امکان تحصیل در دانمارک در مقاطع تحصیلی مختلف

اگر نمیدانید که با توجه به شرایط منحصربه‌فرد تحصیلی و سطح زبان شما کدام کشور مقصد بهتری برای شما خواهد بود، به‌راحتی پاسخ این سوال را از ما بخواهید. شما می‌توانید با پر کردن فرم ارزشیابی رایگان شرایط تحصیلی یا تماس با موسسه به پاسخ سوال های مهاجرتی خود برسید.

تماس با ما:  02144265587                                

مطالب مرتبط:

منبع eustudy

دیدگاه