تعمیرات ماشین ظرف‌شویی بوش، سامسونگ و الجی در تهران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
تعمیرات ماشین ظرف‌شویی بوش، سامسونگ و الجی در تهران

مجموعه آی.پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه در امور تعمیرات لوازم‌خانگی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران با شعبات مختلف است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی سعی در ارتقاء فکری شما عزیزان در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی را دارد، همچنین با انتشار دلیل ارورهای لوازم‌خانگی برندهای مختلف، راهنمای فارسی استفاده، آموزش تعمیرات و... سعی در رضایتمندی شما عزیزان را داریم.

برای اطلاع از دلیل‌های مختلف مشکلات متداولی که برای ظرفشویی بوش ایجاد می‌شود و همچنین جهت اطلاعات بیشتر از نمایندگی تعمیرات بوش روی لینک زیر کلیک کنید.

۱.  نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران

برای اطلاع از دلیل‌ مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ کلیک کنید.

۲.  نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران

جهت اطلاع از دلیل‌ مشکلات ماشین ظرفشویی ال‌جی کلیک کنید.

۳. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی در تهران

 نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی در تهران

معایبی که می‌تواند در ماشین ظرف‌شویی ایجاد شود:

  • روشن نشدن ماشین ظرف‌شویی

هنگامی‌که این مشکل برای شما به وجود می‌آید بایستی برق ورودی دستگاه خود را بررسی کنید و درصورتی‌که مشکل خاصی را مشاهده نکردید به سراغ  برد الکتریکی دستگاه بروید زیرا عیب احتمالاً از برد است.

  • ماشین ظرف‌شویی عمل آبگیری را انجام نمی‌دهد

آب ورودی دستگاه را بررسی کنید درصورتی‌که ایرادی را مشاهده نمی‌کنید بایستی شیر برقی دستگاه خود را موردبررسی قرار دهید.

  • ماشین ظرف‌شویی بعد از انجام آبگیری کار خود را آغاز نمی‌کند

این مسئله به موتور برمی‌گردد سپس باید به بررسی المنت بپردازید و در نهایت سیم‌کشی دستگاه را زیر نظر بگیرید.

  • ماشین ظرف‌شویی با وجود روشن شدن کار خود را آغاز نمی‌کند

درصورتی‌که به این حالت برخورد کردید موارد زیرا می‌تواند برای شما به وجود آید:

ممکن است آبگیری دستگاه انجام نگیرد که باید بررسی هیدرو ستات را انجام دهید درصورتی‌که این مسئله معیوب باشد آبگیری دستگاه شما صورت نمی‌گیرد.

پمپ تخلیه دستگاه خود را موردبررسی قرار دهید درصورتی‌که مشاهده می‌کنید که آبگیری انجام نمی‌شود بایستی پمپ تخلیه را ازنظر مسدود بودن چک کنید.

هنگامی‌که آبگیری دستگاه شما انجام نمی‌شود می‌تواند این مشکل ناشی از شیر برقی دستگاه شما باشد و باید آب ورودی را موردبررسی قرار دهید.

از مواردی که برای شما شرح داده شد درصورتی‌که هیچ‌گونه مشکلی مشاهده نشود بایستی مادربرد دستگاه خود را برای تعمیر زیر نظر قرار بدهید.

هنگامی‌که دستگاه ماشین ظرف‌شویی شما به درجه‌ای که مدنظر شما است نرسد این ایراد از المنت دستگاه منشأ می‌گیرد و حتی در این مورد باید به بررسی سنسور حرارتی نیز بپردازید که ممکن است به مشکل خورده باشد.

 به یاد داشته باشید هنگامی‌که ماشین ظرف‌شویی شما آسیب می‌بیند همه میکروسویچ ها و سنسورها را موردبررسی قرار دهید.

  • دستگاه پیام خطا نمایش می‌دهد

با توجه به برندی که دارید پیام خطا معنای خاص خود را دارد اما می‌تواند بعضی پیام‌ها بین تمامی برندها مشترک باشد.

  •  صدای زیاد دستگاه ماشین ظرف‌شویی

درصورتی‌که صدای زیادی از دستگاه می‌شنوید این مسئله می‌تواند ناشی از گیرکردن مانده غذایی است که سخت و سفت شده است ویا هنگامی‌که ظروف شما شکسته شده‌اند مقداری از آن‌ها در ماشین ظرف‌شویی گیر افتاده است. این مواردی که گفته شد امکان دارد که به میان چرخ و داخل پمپ برود و در این صورت صداهای آزاردهنده‌ای را ایجاد کند.

به‌طورکلی صداهای ساطع‌شده از دستگاه می‌تواند ناشی از پمپ، حلقه یاتاقان و بست بازوی آبپاش، بازوی آبپاش.

  • چرا ماشین ظرف‌شویی بوی بد می‌دهد

بوی ماشین ظرف‌شویی عموماً ناشی از تجمع ذرات غذا یا چربی است. آن‌ها می‌توانند فیلترها، بازوی اسپری، شلنگ تخلیه و نقاط دیگر را در اطراف ماشین ظرف‌شویی بپوشانند.

به‌مرور زمان این ذرات غذا بو می‌گیرند که حتی می‌تواند این مسئله به روی ظروف شما منتقل شود. در نتیجه باکتری‌ها به وجود می‌آیند و ماشین ظرف‌شویی شما به‌عنوان یک محل پرورش‌دهنده برای باکتری‌ها و کپک می‌شود. چگونه ماشین ظرف‌شویی را تمیز کنیم؟ تمیز کردن در هفته بهترین نتایج را به شما می‌دهد. فیلترهای ماشین ظرف‌شویی را تمیز کنید و حفره‌ها را تخلیه کنید. برای تمیز کردن ابتدا سینی یا قفسه ماشین ظرف‌شویی را بیرون بیاورید. فیلترها مورد شست‌و‌شو قرار دهید درصورتی‌که نحوه‌ی صحیح شست‌و‌شو آن را نمی‌دانید به دفترچه راهنما رجوع کنید. فیلترهای خود را به‌مدت ۱۰ دقیقه در آب گرم خیس کنید. هرگونه مواد باقی‌مانده در دستگاه را خارج کنید. بازوی اسپری را تمیز کنید.

 توصیه می‌شود با سرکه تمیز کنید خواص اسیدی سرکه سفید کمک می‌کند برای از بین بردن مواد غذایی موثر است. توجه داشته باشید که شست‌و‌شو با سرکه نباید به‌طور مرتب انجام شود، زیرا خواص اسیدی آن می‌تواند به ماشین ظرف‌شویی شما آسیب بزند.

چرا ماشین ظرف‌شویی ظروف من را خشک نمی‌کند؟

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است ظروف شما خیس باشد. شما بسیاری از پلاستیک‌ها را شست‌و‌شو می‌دهید. پلاستیک‌ها به‌دلیل تراکمی که دارند به‌راحتی خشک نمی‌شوند، بنابراین رطوبت زیادی در آن‌ها باقی می‌ماند.  برنامه خشک‌کردن خود را نیز بررسی کنید.

سنسور حرارتی را نیز بررسی کنید زیرا ممکن است ناکارآمد باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه