اسنپ تریپ: در خيابان چهارباغ عباسی به چه هتلی برويم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
اسنپ تریپ: در خيابان چهارباغ عباسی به چه هتلی برويم؟

چهارباغ عباسی یكی از قدیمی‌ترین خیابان‌های اصفهان است كه بین سی‌و سه پل و دروازه دولت این شهر قرار دارد. این خیابان که می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر تاریخی اصفهان دانست، بعد از تعیین اصفهان به‌عنوان پایتخت در زمان شاه عباس اول و به دستور او ساخته شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چهارباغ عباسی یكی از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان است. این خیابان که حالا به پیاده‌راه تبدیل شده است، مسیری برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دارد که با درختان باقدمت و نیمکت‌هایی برای استراحت افراد دلنشین‌تر هم شده است. پیاده‌روی در این مسیر می‌تواند شما را به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان که آن را قلب تپنده اصفهان هم می‌دانند برساند؛ زاینده‌رود و سی و سه پل. البته چهارباغ عباسی فقط به سی و سه پل نزدیک نیست، این خیابان فاصله کمی با میدان نقش جهان دارد و شاید همین نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های اصفهان باعث شده که بسیاری از کسانی که می‌خواهند به اصفهان سفر کنند این خیابان را برای اقامتشان انتخاب کنند. اسنپ تریپ در ادامه، هتل‌های این خیابان را به شما معرفی می‌کند.

هتل پارسیان عالی قاپو

هتل پارسیان عالی قاپو

هتل پارسیان عالی قاپو در مرکز شهر و بر خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. ساختمانی 4 طبقه که در 105 اتاق پذیرای مهمانان نصف جهان است. این هتل چهار ستاره که معماری تاریخی و سنتی اصفهان را حفظ کرده، به نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله سی و سه پل، پل خواجو و مجموعه میدان نقش جهان و کاخ‌های سنتی هم بسیار نزدیک است.

امکانات و خدمات هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان شامل رستوران عالی قاپو با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران ایتالیایی ونیز، خشکشویی، غرفه‌های فرش و صنایع دستی، آرایشگاه، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار و سالن بدن‌سازی است. از آنجایی که این هتل در خیابان سنگ‌فرش شده چهارباغ عباسی قرار گرفته است، امکان تردد ماشین تا جلوی در هتل ممکن نیست و مسافران باید برای بردن ماشین‌هایشان به پارکینگ هتل از قبل با پذیرش هتل هماهنگ کنند. ارزانترین اتاق این هتل ، اتاق یك تخته است كه هزینه اقامت در آن با تخفیف 49 درصدی اسنپ تریپ برای هر نفر شبی 212 هزار تومان است. گران‌ترین اتاق پارسیان عالی‌قاپو سوییت دو خوابه چهارتخته است كه هزینه اقامت آن با تخفیف 47 درصدی برای چهار نفر شبی 604 هزار تومان است.

توریست

هتل توریست اصفهان

هتل توریست اصفهان با پنجاه سال سن در سال 1394 ساخته شد. این هتل که در خیابان چهارباغ عباسی ساخته شده، بار دیگر در سال 94 بازسازی شده تا بتواند خدمات بهتری به مسافرانش ارائه کند.  توریست هتلی است دو طبقه که در نزدیکی زاینده رود واقع شده و 30 اتاق و 5 سوییت دارد. اینترنت پرسرعت، پارکینگ، خشک‌شویی، رستوران و كافی‌شاپ از جمله امکانات و خدمات هتل توریست اصفهان است.

مسافران این هتل سه ستاره می‌توانند به‌راحتی به سی و سه پل، کاخ هشت بهشت و همچنین مدرسه چهار باغ عباسی بروند. مسافرانی كه پیش از این در هتل توریست اقامت داشته‌اند، معتقدند كه این هتل سه ستاره امکانات موجود در اتاق و فضای هتل کامل و عالی است و بهداست و نظافت هم رضایت بخش است. ارزانترین اتاق این هتل، اتاق یك تخته است كه هزینه اقامت در آن برای هر نفر با تخفیف 16 درصدی شبی 211 هزارتومان است. همچنین گرانترین اتاق این هتل، اتاق 4 تخته است كه هزینه اقامت آن با تخفیف 14 درصدی برای 4 نفر شبی 455 هزار تومان است.

سعدی

هتل سعدی یکی از قدیمی ترین هتل‌های اصفهان است كه در خیابان چهارباغ عباسی و در نزدیكی دروازه دولت واقع شده است.

 این هتل ‏در سال ۱۳۲۳ افتتاح و سال ۱۳۸۵ بازسازی شد. با وجود بازسازی این هتل یك ستاره اما دكوراسیون داخلی دهه چهل و پنجاه حفظ شده و بازسازی آن صرفا برای رفع نیازهای امروز مردم انجام شده است. هتل سعدی اصفهان، هتلی دو طبقه است که هر 13 اتاق آن در طبقه دوم آن قرار گرفته‌اند. از خدمات رفاهی این هتل می‌تواند به وجود رستوران، كافی‌شاپ و اینترنت وایرلس اشاره كرد. البته مسافران باید توجه داشته باشند كه این هتل آسانسور ندارد و برخی اتاق‌هایش هم فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند. گردشگرانی كه این هتل را برای اقامتشان انتخاب كرده‌اند، معتقدند این هتل با توجه به قیمت و دسترسی فوق‌العاده‌اش به اماكن تاریخی، رضایت‌بخش است. ارزانترین اتاق این هتل برای اقامت دو نفر در اتاق دو تخته، با تخفیف 5 درصدی، شبی 115 هزار تومان و گرانترین اتاق آن اتاق چهارتخته است كه هزینه اقامت چهار نفر در این اتاق با تخفیف 8 درصدی شبی 200 هزار تومان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه