ارزان‌ترین بلیط سفر به سراسر ایران با پشتیبانی کامل

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
ارزان‌ترین بلیط سفر به سراسر ایران با پشتیبانی کامل

این روزها با آنلاین شدن خرید بلیط سفر از بلیط هواپیما گرفته تا قطار و اتوبوس، روند خرید بلیط برای سفر آسان، سریع و امن‌‌تر از قبل شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حقیقت این است که این اتفاق در پی ارائه خدمات باکیفیت از سوی برخی از وب‌سایت‌های فروش بلیط سفر رخ داده است. وب‌سایت‌هایی که علاوه بر ارائه بلیط سفر با قیمت مناسب، خدمات پس از فروش مطلوبی ارائه داده و در تمام مراحل سفر همراه مسافران هستند.

علی بابا از معدود وب‌سایت‌هایی است که خدمات مطلوبی در این زمینه ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا ارزان ترین بلیط هواپیما را با چند کلیک ساده خریداری کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا، چهار محصول بلیط هواپیمای داخلی، بلیط هواپیمای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک، برای ۱۰۰ درصد نقاط ایران و جهان خریداری کنید. به‌عنوان مثال برای خرید بلیط قطار کرمان مشهد، می‌توانید با اپلیکیشن علی بابا، علاوه بر بررسی و مقایسه قیمت‌ها، بلیط سفر را آنلاین خریداری و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنید. اگر هم در هر مرحله از سفر با مشکلی مواجه شدید با تیم پشتیبانی علی بابا تماس بگیرید.

اپلیکیشن علی بابا در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است و به این ترتیب شما کاربر هر نوع گوشی موبایلی باشید، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، بلیط سفر خود را خریداری کنید.

این وب‌سایت علاوه بر ارائه خدمات کامل در زمینه فروش بلیط سفر، امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌‍دهد که پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط سفر به هر نقطه از جهان با کارت‌های شتاب بانکی، امکان استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط در صورت لغو سفر، امکان بررسی و مقایسه قیمت بلیط سفر به‌صورت آنلاین و... برخی از آن‌ها هستند.

پس اگر قصد خرید بلیط قطار یزد و...، بلیط هواپیما و اتوبوس به هر نقطه از کشور را دارید به وب‌سایت علی بابا مراجعه یا اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. شک نکنید که اگر از افراد پرسفر باشید، علی بابا پرکاربردترین اپلیکیشن موبایل شما خواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع Alibaba

دیدگاه