بهترین روش فروش تورهای لحظه آخری

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین روش فروش تورهای لحظه آخری

با استفاده از دستگاه دایرکت می‌توان شماره موبایل مشتریان را به روش محترمانه ای جمع‌آوری کرد. 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در گذشته برای هر کاری یک وسیله جداگانه نیاز بود، برای ثبت تصاویر، دوربین؛ برای ضبط صدا، ویس رکوردر؛ برای نوشتن شماره تلفن‌ها، دفتر تلفن و غیره، اما با ورود موبایل همه ابزارها تنها در یک گوشی خلاصه شد؛ بنابراین سریع‌ترین راه ارتباط انسان با دنیای خارج موبایل شد و برعکس، سریع‌ترین راه دستیابی به افراد نیز همین خط و گوشی موبایل است.

این روزها کسب و کارها برای دستیابی سریع به مشتری‌های خود نیازمند پیدا کردن سریع‌ترین راه ارتباطی با آن‌ها هستند و سریع‌ترین راه چیزی جز همین موبایل نیست، روشی که در عین سرعت دستیابی، هدفمند و شخصی‌سازی شده نیز است.

اگر شخصی صاحب یک آژانس هواپیمایی است، بهترین راه مطلع کردن مشتریان از تخفیف‌ها و آفرها و بهترین تورهای لحظه آخری این است که یک پیامک ناقابل به شماره موبایل او ارسال شود، راه‌حل این کار ساده است، کافی است یک دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت روی کانتر آژانس هواپیمایی خود گذاشته و از مشتریانی که برای خرید بلیط هواپیما و تورهای گردشگری به آژانس رجوع می‌کنند خواست شماره موبایل خود را در دستگاه وارد کنند (حتی برای مشتریان تلفنی از آن‌ها اجازه گرفت و شماره‌شان را وارد دایرکت کرد)  و دیگر تمام! به این ترتیب آژانس هواپیمایی می‌تواند تورهای لحظه آخری خود را برای علاقه‌مندان پیامک کنند؛ اما  دستگاه دایرکت چیست؟

دستگاه-ذخیره-شماره-موبایل-دایرکت

افرادی که تصمیم به خرید دایرکت، دستگاه ثبت شماره موبایل دارند باید بدانند این دستگاه به آن‌ها چه امکاناتی خواهد داد، در ادامه این امکانات مرور می‌شود:

  • شماره مشتری بلافاصله بعد از وارد شدن در پنل دستگاه دایرکت ذخیره می‌شود؛ یک بار برای همیشه!
  • به‌محض وارد شدن یک شماره در دستگاه دایرکت، متنی که شخص مشخص کرده است برای آن شماره پیامک می‌شود. می‌توان لینک شبکه‌های اجتماعی را نیز در آن متن قرار داد و از مشتریان خواست پیج اینستاگرام را فالو کنند؛ اما این آخر داستان نیست! چون می‌توان فهمید کدام مشتری پیج را فالو کرده و کدام‌یک فالو نکرده است، بنابراین بعد از مدتی دوباره می‌توان برای مشتریانی که پیج‌ را فالو نکرده‌اند یک پیامک جدید فرستاد و درخواست کرد به جمع فالورها اضافه شوند.
  • همچنین می‌توان پس از ذخیره تعدادی شماره موبایل با مراجعه به پنل دایرکت یک پیامک انبوه برای همه ارسال کرد.

مشتریان با رضایت کامل شماره خود را داده‌اند و منتظر دیدن پیامک‌های تورهای لحظه آخری هستند. پس چون مشتری با رضایت شماره خود را داده، پیامک حتی برای کسانی که اس ام اس‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال خواهد شد.

  • یکی از مزیت‌های داشتن دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت این است که جایگزین خوبی برای کارت ویزیت است؛ کارت ویزیتی که می‌توان به مشتری خود داد نهایتا از لحظه دریافت تا لحظه رسیدن به اولین مکان مثل خانه یا اداره در جیب او خواهد بود و بعد از آن مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار کارت ویزیت است! اما با یک پیامک که هم هزینه کمتری دارد و هم اثر بیشتری، می‌توان کارت ویزیت خود را به داخل گوشی مشتری کشانید!

پس آژانس‌های هواپیمایی می‌توانند مشتری‌های خود را با دایرکت از تورهای لحظه آخری باخبر کنند. این دستگاه را هم‌اکنون می‌توان از دیجی کالا خریداری کرد یا  برای خرید مستقیم از شرکت عصر فرا ارتباط، عدد 8 را به شماره 30008032 پیامک کنند تا همکاران این مجموعه با آن‌ها تماس بگیرند.

مطالب مرتبط:

منبع

دیدگاه