توقف‌ پنج ساعته پروازهای فرودگاه امام در روز ۱۴ خرداد

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا سه شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰
توقف‌ پنج ساعته پروازهای فرودگاه امام در روز ۱۴ خرداد

طبق اعلام سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی کلیه پروازهای این فرودگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز چهاردهم خردادماه متوقف خواهد شد.

حسن خوشخو، سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمينی (ره)، از توقف کلیه پروازهای این فرودگاه در روز ۱۴ خرداد خبر داد. خوشخو در این رابطه چنین گفت:

همزمان با برگزاری مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم امام (ره)، پروازهای باری و مسافری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مورخ چهاردهم خردادماه متوقف خواهند شد.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی توقف پروازها در این روز به شرکت‌های هواپیمایی چنین اظهار کرد:

مسافران گرامی در این روز حتما قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با تلفن ۰۹۶۳۳۰ یا مراجعه به وب‌سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی IKAC.IR از زمان پرواز خود مطلع شوند.

خوشخو افزود:

همچنین، در روز چهاردهم خرداد مسیر ترددی قم به تهران در آزادراه خلیج فارس نیز از ساعت ۱۳ تا ۲۱ مسدود خواهد بود و کلیه مسافران، مراجعان و رانندگان گرامی برای تردد به تهران می‌توانند از آزادراه ساوه یا جاده قدیم قم - تهران استفاده کنند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز کجارو می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه