اسنپ تریپ: بهترین هتل‌های چهارستاره تهران کدامند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
اسنپ تریپ: بهترین هتل‌های چهارستاره تهران کدامند؟

در هتل‌های چهار ستاره تهران امکاناتی در سطح بالا عرضه می‌شود و معمولا قیمتی گران‌تر از حد متوسط دارند. اگر برای رزرو هتل در تهران برنامه‌ریزی می‌کنید در ادامه با اسنپ تریپ همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل‌های چهار ستاره، هتل‌هایی درجه یک هستند که امکاناتشان اگرچه کمتر از هتل‌های پنج ستاره است؛ اما در سطح بالایی قرار دارند. از لحاظ قیمت، این هتل‌ها معمولا از سطح متوسط، گران‌تر هستند. البته برخی از آن‌ها نیز قیمتی متوسط دارند و برخی دیگر نیز در سطح هتل‌های پنج ستاره گران هستند. اگر قصد سفر به تهران و رزرو هتل در این شهر را دارید با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل نیلو تهران

یکی از هتل‌های چهار ستاره خوب تهران، هتل نیلو است. هتل نیلو تهران در نزدیکی میدان ونک قرار دارد که یکی از میدان‌های مهم پایتخت است. از آنجایی که اتوبوس‌های بی‌‌آرتی و پایانه‌ تاکسی‌رانی میدان ونک به هتل نیلو نزدیک است، این هتل دسترسی آسانی به میدان ولیعصر دارد.

هتل نیلو تهران ساختمانی ۵ طبقه است که ۶۵ واحد اقامتی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از لحاظ امکانات در سطح بالایی هستند. رستوران هتل نیلو نیز غذاهای متنوعی سرو می‌کند. این هتل یک رستوران ایتالیایی هم دارد. البته صبحانه هتل نیلو اگرچه کیفیت مناسبی دارد؛ اما به‌اندازه‌ای که از یک هتل با امکانات بالا انتظار می‌رود، متنوع نیست.

هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل نیلو تهران ۶۱۰ هزار تومان است. گران‌ترین واحد اقامتی این هتل سوئیت یک‌خوابه و دو تخته رویال است. برای رزرو این سوئیت ۱ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان پرداخت کنید.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل های ۴ ستاره تهران

خیلی از مسافرانی که به تهران سفر می‌کنند دنبال هتل‌هایی هستند که در مناطق خوش‌آب‌وهوای شهر باشند تا از آلودگی هوای پایتخت در امان بمانند. هتل پارسیان اوین یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره تهران است که در شمال شهر و در بزرگراه شهید چمران قرار دارد. این هتل به محله‌های کوهستانی تهران مثل اوین و درکه و همچنین بام تهران نزدیک است. نمایشگاه دائمی تهران نیز در چند قدمی هتل است.

هتل پارسیان اوین تهران یکی از هتل‌های باسابقه این شهر محسوب می‌شود. اگرچه هتل پارسیان اوین هتلی قدیمی است، اما امکانات و تجهیزات مدرسنی دارد و توقعات شما را از یک هتل چهار ستاره خوب برآورده می‌کند. کیفیت صبحانه و غذاهای رستوران هتل نیز رضایت‌بخش هستند. امکانات تفریحی هتل پارسیان اوین در سطح خوبی است. این هتل دارای رستوران کنار استخر، مجموعه ورزشی، زمین تنیس و کافه است.

ارزان‌ترین اتاق‌های هتل پارسیان اوین تهران ، اتاق دو تخته برای یک نفر و اتاق یک تخته اکونومی است. هزینه رزرو این اتاق‌ها ۴۰۵ هزار تومان است. گران‌ترین واحد اقامتی هتل پارسیان اوین تهران سوئیت یک‌خوابه و دو تخته رویال است. برای رزرو این سوئیت باید ۹۰۲ هزار تومان پرداخت کنید.

هتل بزرگ تهران

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره خوب تهران، هتل بزرگ تهران است. این هتل دو شعبه دارد. شعبه اول این هتل، برج سفید بزرگی است که در تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری قرار دارد. این شعبه هتل بزرگ، هتلی قدیمی است و باسابقه است. برخی جاهای دیدنی تهران مثل موزه فرض، موزه هنرهای معاصر و پارک لاله به این شعبه هتل بزرگ نزدیک هستند. شعبه دیگر هتل بزرگ در خیابان استاد نجات‌اللهی یا ویلا قرار دارد.

علاوه بر دسترسی مناسب، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ امکانات مناسبی دارند. کیفیت غذا و صبحانه هتل نیز مناسب است.

امکانات تفریحی هتل بزرگ تهران نیز رضایت‌بخش هستند. این هتل چند رستوران، مجموعه ورزشی و استخر دارد. قنادی هتل بزرگ نیز یکی از قنادی‌های خوب تهران است.

هزینه رزرو هتل بزرگ تهران ۳۳۴ هزار تومان است. سوئیت دو تخته گران‌ترین واحد اقامتی هتل بزرگ است.

برای رزرو این سوئیت باید ۷۱۹ هزار تومان پرداخت کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه