هتل‌های پنج ستاره کیش را بیشتر بشناسید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
هتل‌های پنج ستاره کیش را بیشتر بشناسید

تعداد هتل‌های کیش بسیار زیاد است و هتل‌های آن از لحاظ سطح امکانات و قیمت تنوع بسیاری دارند. در این مطلب درباره هتل‌های پنج ستاره جزیره صحبت می‌کنیم.

هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش هتل‌هایی لوکس و مجهز هستند که جزو هتل‌های گران‌قیمت محسوب می‌شوند. اگر قصد رزرو هتل پنج ستاره در کیش را دارید بهتر است اول این نوشته را بخوانید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل-مارینا-اسنپ تریپ

هتل مارینا پارک کیش که در بلوار مرجان کیش و جنب برج‌های دوقلو قرار دارد برای رقابت در زمینه زیبایی با دیگر هتل‌های کیش علاوه بر معماری زیبا مزیت قرار گرفتن در جزیره‌ای مصنوعی در کنار ساحل را نیز به‌همراه دارد. این هتل لوکس و گران‌قیمت مجموعه‌ای از تفریحات آبی و پارک آبی را در کنار دسترسی به ساحل برای گردشگران و مسافران خود فراهم کرده است که از نقاط قوت این مجموعه محسوب می‌شود. واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش از لحاظ امکانات در سطح قابل‌قبولی که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود قرار دارند. کیفیت خوب غذاهای این هتل به‌همراه ساعات گسترده پذیرایی از مسافران از دیگر ویژگی‌های این هتل است. برای استفاده از سرویس حمل‌ونقل رایگان فرودگاه به هتل این هتل باید از ۲۴ ساعت قبل هماهنگی لازم را انجام دهید. قیمت رزرو یک اتاق دو نفره در این هتل گران‌قیمت از ۸۰۲ هزار تومان شروع و تا ۱ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان تومان ادامه دارد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از هتل‌های بزرگ پنج ستاره کیش است که در میدان پردیس کیش قرار گرفته است. این موقعیت جغرافیایی دسترسی خوبی را به مسافران و گردشگران ساکن در هتل پارمیس کیش برای گشت‌وگذار در نقاط مختلف جزیره می‌دهد. هتل پارمیس کیش همانند برخی دیگر از هتل‌های لوکس کیش سرویس رفت‌وآمد رایگان از هتل به فرودگاه و برعکس را دارد که باید برای استفاده از این سرویس از ۲۴ ساعت قبل با مسئولان هتل هماهنگی لازم را انجام بدهید. درمجموع هتل پارمیس کیش از لحاظ امکانات در سطحی قابل‌قبول است، چنان که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود. البته از صبحانه هتل نباید انتظار چندانی داشته باشید. هزینه رزرو اتاق‌های دو نفره در این هتل ۵۵۶ هزار تومان است. برای رزرو سوئیت سه خوابه پنت هوس شش تخته در هتل پارمیس دارید باید ۱ میلیون و ۶۷۸ هزار تومان بپردازید.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل‌های پنج ستاره نسبتا نوساز جزیره کیش است که در بلوار دریای این جزیره قرار دارد. این هتل از مجموعه امکانات رفاهی‌ مانند استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و فضای سبز برخوردار است. اتاق‌های طبقات بالای این هتل نمای خوبی از ساحل و دید خوبی نسبت به دریا دارند. فاصله کم هتل میراژ کیش از اسکله بزرگ تفریحی یکی از مزایای این هتل است که دسترسی نسبتا سریع به تفریحات آبی‌ای مانند جت‌اسکی، قایق‌سواری و غواصی را فراهم می‌اورد. کیفیت متغیر صبحانه و غذای هتل میراژ که می‌تواند به‌علت نوساز بودن آن باشد از نقاط ضعف آن است. هزینه رزرو اتاق دو نفره در هتل میراژ کیش از ۴۰۰ هزار تومان برای یک اتاق دو تخته دابل استاندارد رو به جزیره شروع می‌شود و در گران‌تریثن حالت به ۲ میلیون تومان برای یک سوئیت یک‌خوابه دو تخته پرزیدنتال می‌رسد.

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش که در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا در سال ۹۶ افتتاح شده است یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های بین‌المللی مهدسا کیش است. دسترسی خوب به نقاط مختلف جزیره کیش می‌تواند از ویژگی‌های مثبت هتل بین‌المللی کیش شمرده شود. از جمله امکانات هتل بین‌المللی کیش می‌توان به مجموعه‌های ماساژ درمانی، مجموعه بازی کودکان، مجموعه ورزشی و زمین تنیس اشاره کرد.هزینه رزرو در هتل بین‌المللی کیش برای یک اتاق یک تخته ۲۶۵ هزار تومان است. اگر بخواهید در هتل بین‌المللی کیش یکسوئیت یک‌خوابه چهار تخته رو به جزیره رزرو کنید باید ۹۴۰ هزار تومان هزینه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه