ماه رمضان در دبی و فعالیت های جذاب هفتگی

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
ماه رمضان در دبی و فعالیت های جذاب هفتگی

در ماه مبارک رمضان رویدادهای مختلفی به‌طور هفتگی و مرتب در دبی برگزار می‌شود. بسیاری از جاذبه‌ها، تخفیف‌های ویژه‌ای برای ماه رمضان دارند.

رمضان، نهمین ماه از تقویم اسلامی است که در سال جاری اواسط اردیبهشت آغاز شده است. در این ماه مبارک جلوه‌های دنیایی و فریبنده شهر رخ می بازد و شهر نفس می‌کشد. اگر در یک ماه رمضان در دبی باشید فرهنگ‌های محلی شهر را می‌بینید، غذاهای محلی را امتحان می‌کنید و جشنواره‌های سنتی را تجربه خواهید کرد.

اگر دوست دارید سفر به دبی را در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کنید، ?????? ????? ? ????? ??? توسط آژانس‌های گردشگری متعددی عرضه می‌شود که از طریق فروشنده‌های معتبر در کجارو در اختیار شما است. با کمک کجارو می‌توانید این تورها را مقایسه کنید و بهترین تور را با توجه به شرایط خود، انتخاب و به‌راحتی خریداری کنید.

??? ??? ???

ماه رمضان در دبی

در ماه مبارک رمضان در دبی، فستیوال‌ها و جشن‌های متعددی برای همه اعضای خانواده برگزار می‌شود. در ادامه با چند مورد از این رویدادها و فعالیت‌های هفتگی آشنا می‌شوید.

تفریح خانوادگی در کیدزانیا

ماه رمضان در دبی

منبع عکس: blooloop.com

در طول ماه رمضان بچه‌ها می‌توانند با پرداخت ۹۹ درهم به‌جای ۱۸۵ درهم از تفریحات این پارک سرپوشیده لذت ببرند. این تخفیف برای روزهای آخر هفته از ساعت ۴ بعدازظهر است. در کیدزانیا، مجموعه‌ای از تفریحات سرگرم‌کننده و آموزشی برای بچه‌ها وجود دارد.

تفریحات آموزشی در اولی‌اولی (OliOli)

این موزه بازی مخصوص بچه‌ها در دبی برای خانواده تخفیف‌های ویژه‌ای دارد. در روزهای آخر هفته ورودی آن برای بچه‌ها ۹۵ درهم و برای بزرگ‌ترها ۲۵ درهم است.

پیست اسکیت روی یخ دبی

در ماه رمضان علاقه‌مندان به اسکیت می‌توانند از تخفیف‌های ویژه این پیست استفاده کنند و به‌جای ۹۵ درهم فقط ۴۹ درهم بپردازند. هزینه بلیط‌ها برای کسانی که زیر یک متر قد دارند تا ۴۰ درهم هم کاهش پیدا می‌کند.

شلیک توپ سنتی ماه رمضان

اهالی دبی و گردشگرانی که دوست دارند یک تجربه سنتی داشته باشند می‌توانند به مدینه جمیرا سر بزنند. جایی که در آن پلیس دبی با شلیک توپ هرروز پایان روزه‌داری و زمان افطار را اعلام می‌کند.

ترانک شوی ماه رمضان در هتل Sheraton Grand Hotel

در این هتل Ladyz Fusion میزبان شوی نمایش محصولات به مناسبت ماه رمضان است. در ۱۷ ماه مه از ساعت ۱۱ صبح تا یک بعدازظهر دهمین دوره آن برگزار می‌شود. این نمایشگاه فصلی فرصتی عالی برای بازدیدکندگان است تا با آخرین مجموعه‌های ارائه شده دنیای مد، لباس، زیورآلات و اکسسوری آشنا شوند.

اقامت در هتل Sofitel Hotel Downtown

ماه رمضان در دبی

منبع عکس: sofitel.accorhotels.com

از ۵ ماه مه تا ۳۰ ژوئن، این هتل نرخ ویژه‌ای برای ماه رمضان در نظر گرفته است. هزینه اقامت در هتل شامل پذیرایی وعده سحری در داخل اتاق است. همچنین مهمانان هتل می‌توانند از داخل هتل به دبی مال دسترسی داشته باشند. همچنین سرویس اتوبوس برای مقصدهای خانوادگی جذابی مثل La Mer و ساحل Kite Beach وجود دارد.

عکس کاور: yatra.com

مطالب مرتبط:

منبع dubaichronicle

دیدگاه