چگونه در کمتر از 5 دقیقه در سراسر ایران اقامتگاه رزرو کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
چگونه در کمتر از 5 دقیقه در سراسر ایران اقامتگاه رزرو کنیم؟

رزرو اقامتگاه، ویلا و هتل این روزها با کمک وب‌سایت‌های مطرح که در زمینه رزرو اینترنتی اقامتگاه و هتل فعالیت می‌کنند بسیار سریع و راحت شده است.

حقیقت این است که این سرعت، امنیت و راحتی در رزرو اقامتگاه، هتل و ویلا را مدیون تکنولوژی هستیم و تکنولوژی است که موجب شده با چند کلیک و در کمتر از پنج دقیقه محل اقامت مورد نظرمان را بررسی و رزرو و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت کنیم.

با وجود سهولت و سرعت فرایند رزرو اینترنتی هتل، ویلا و اقامتگاه، برخی از افراد به‌دلیل ناآشنایی با این روند دچار مشکل شده‌اند. به همین دلیل در مطلب امروز، راهنمای گام به گام رزرو اینترنتی اقامتگاه را ارائه داده‌ایم. پیشنهاد می‌دهیم این مطلب را مطالعه و رزرو اینترنتی ویلا، اقامتگاه و هتل را امتحان کنید.

برای رزرو اقامتگاه بوم‌گردی، ویلا و هتل، قبل از هرچیز وارد وب‌سایت جاباما شوید و اگر عضو سایت جاباما نیستید، روی گزینه ورود/عضویت که با دایره قرمز در تصویر زیر مشخص شده است، کلیک کنید. در مرحله بعد باید اطلاعات خود را در فرم باز شده تکمیل و ثبت نام خود را با تایید کد ارسالی توسط اس ام اس یا لینک ایمیل تایید کنید. دوباره وارد سایت خواهید شد و می‌توانید روی ایمیل خود که جای ورود و عضویت را گرفته است کلیک کرده و مشخصات خود را در پروفایل کاربری تکمیل کنید.

 سپس مستطیل قرمز رنگی که برای شما به نمایش درمی‌آید، مراحل جست‌و‌جوی شما را مشخص می‌کند. این کادر دارای دو قسمت هتل و اقامتگاه داخلی و هتل خارجی است. کافی است در قسمت اقامتگاه و هتل داخلی نام اقامتگاه، شهر یا منطقه مورد نظر را تایپ کنید تا لیستی کامل از اقامتگاه ها در اختیارتان قرار گیرد.

سپس در صفحه ای که پیش رو خواهید داشت، توضیحات اقامتگاه در تاریخ مورد نظر شما، به‌همراه درصد تخفیف، نمایش داده شده است. کمی پایین‌تر می‌توانید گزینه‌هایی برای رزرو را مشاهده کنید.

پس از طی این مراحل و وارد شدن به صفحه جدید، مشخصات خود یا مسافر خود را در فرم مربوطه وارد کنید و به عملیات رزرو خود ادامه داده، حساب کاربری خود را شارژ کرده و مبلغ تعیین شده برای رزرو اقامتگاه را پرداخت و واچر خود را دریافت کنید.

همچنین می‌توانید هزینه را از طریق کارت شتاب بانکی به‌صورت مستقیم پرداخت کنید.

در صورتی که سفرتان به هر دلیل لغو شد نیز می‌توانید با واحد پشتیبانی جاباما که به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی شما است تماس بگیرید.

پس اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید برای رزرو اقامتگاه بوم گردی اقدام کنید، همین حالا به جاباما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه