ارزان ترین تورهای خارجی آژانس مسیر سبز

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
ارزان ترین تورهای خارجی آژانس مسیر سبز

در این مطلب قصد داریم ارزان‌ترین تورهای خارجی آژانس مسیر سبز را به شما معرفی کنیم.

با توجه‌به اینکه در فصل بهار هستیم و کم‌کم به تابستان نزدیک می‌شویم، همه در تکاپوی برنامه‌ریزی و انتخاب مقصد مناسب و ارزان‌قیمت هستند. بدون شک همه ما قصد داریم در این تعطیلات، مرخصی‌های کاری یا فرجه‌‌های موجود در طول سال را به نحو احسن استفاده کنیم و به مسافرت برویم. اما به‌خاطر وضعیت کنونی ارز و سختی‌هایی که برای مسافران به‌وجود آمده است و مهم‌تر از آن، نگرانی مردم در مورد پایداری شرایط مالی خود، برای برخی، سفر دیگر یک گزینه‌ پیش‌ رو نیست؛ بلکه تفریحی گران‌قیمت و لوکس محسوب می‌شود. بنابراین از ایده‌ مسافرت‌‌های گران استقبال نمی‌شود.

در کنار چنین سفرهایی، مقصدهای زیادی در جهان هستند که با یک بار مسافرت در سال به آنجا، کل حساب‌های بانکی شما خالی نمی‌شود و شما را دچار استرس نمی‌کند؛ مثلا تور گرجستانپس مهم است بدانید که در این بین، کشورها و شهرهایی وجود دارند که می‌توانید با هزینه کم و متوسط به آن‌ها سفر کنید و نهایت لذت را ببرید.

شاید این روزها وقتی صحبت از کشور گرجستان می‌شود، اکثر افراد تصور می‌کنند که هزینه‌ی زیادی لازم دارند تا به این کشور تاریخی و جذاب سفر کنند که اشتراک‌های فرهنگ‌های با ایران دارد. در ادامه، موارد مهمی در خصوص کاهش هزینه‌های شما علاقه‌مندان را ذکر می‌کنیم.

از ایرلاین‌های داخلی بلیط بخرید

یکی از نکات قابل‌توجهی که می‌تواند هزینه‌های شما را در سفر با تور گرجستان تا حد زیادی کاهش دهد، انتخاب پرواز ارزان و داخلی است؛ چراکه مسئله بسیار مهمی است و تفاوت قیمتی آن با پرواز خارجی، شما را متعجب می‌کند. همچنین اگر مقصد شما گرجستان است، می‌توانید اول هفته، یعنی شنبه، بلیط‌تان را خریداری کنید؛ چراکه به‌دلیل تعطیلی آخر هفته‌ گرجستانی‌ها، در این روز پروازها تقریبا ارزان‌تر هستند.

مورد مهم دیگری که می‌توانید برای کاهش هزینه سفر خود در نظر بگیرید این است که حتما در سفر به گرجستان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. با اینکه هزینه‌ تاکسی در گرجستان خیلی بالا نیست؛ ولی استفاده از مترو و اتوبوس هم در کم کردن هزینه‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود.

تورهای مناسب گرجستان را بشناسید

برای سفر به تفلیس، پایتخت گرجستان یا شهرهای توریستی آن، تورهای مختلف با تعداد روزهای متفاوتی وجود دارد که از ۳ شب تا ۷ شب متغیر هستند. شما می‌توانید این تورها را در فهرست منو سایت مسیر سبز به آدرس www.masirsabz.net ببینید. در حال حاضر بیشتر تورهای تفلیس را به‌صورت ۴ شب و ۵ روز در پکیج‌های گوناگونی در سایت این مجموعه می‌بینید؛ اما در اینجا ما قصد داریم متوسط قیمت برای معمول‌ترین تورها را بررسی کنیم.

عموما در سایر اوقات سال، درمجموع دو نوع تور برای سفر به گرجستان عرضه می‌شود، بیشتر این تورها به مقصد تفلیس هستند و برخی از پکیج ها نیز به‌صورت ترکیبی نیز چیده می‌شوند. درمجموع هزینه‌ی این تورها بسته به آژانس هواپیمایی، بلیط هواپیما، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و... متغیر است. البته زمان سفر بسیار مهم است و قیمت‌های متفاوتی انتظار شما را می‌کشند.

مثلا تورهای ۳ شب و ۴ روز: ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان متغیر است. از آنجا که ایران با گرجستان مرز مشترکی ندارد، اگر بخواهید زمینی به این شهر سفر کنید و تجربیات جدیدی کسب کنید، خواه ناخواه از کشورهای دیگر نیز عبور خواهید کرد، پس باید دید این روش سفر کردن را دوست دارید یا خیر!

تورهای دیگری به‌صورت ترکیبی هم وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تورهای تفلیس - ایروان اشاره کرد. همچنین تورهای ترکیبی تفلیس - باتومی در تابستان بسیار پرطرفدار و رایج هستند که به دو صورت هوایی و زمینی انجام می‌شوند. طیف هزینه این تورها بدین شرح است:

  • هزینه تور تفلیس + باتومی (هوایی): بین ۱٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۷٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان
  • هزینه تورهای گرجستان + ایروان (ارمنستان) + تفلیس: بین ۱٬۵۰۰٬۰۰ تومان تا ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

این شما هستید که باید نسبت به هزینه‌ای که مدنظرتان است تور خود را انتخاب کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه‌به اینکه مسیر سبز مجری و برگزارکننده اصلی و مستقیم تورهای گرجستان در ایران است و توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت‌ترین تورهای مسافرتی چه داخلی و چه خارجی به اقصانقاط جهان را به گردشگران و علاقه‌مندان خود در پکیج‌های متنوع عرضه کند، این آژانس را انتخاب کنید.

این آژانس همچنین با سابقه درخشانی که دارا است در زمینه گردشگری همواره تلاش می‌کند تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری گرجستان را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل‌های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه کند. پس اگر شما مسافر عزیز با انتخاب تورهای لحظه آخری و ارزان، همسفر این آژانس هواپیمایی شدید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تورها با شماره تماس 021-88975051 تماس حاصل کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه