آپارتمان مبله شیراز با مبلیتو

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
آپارتمان مبله شیراز با مبلیتو

اگر قصد سفر به شهر زیبا و دیدنی شیراز را دارید گردش یک روزه برای دیدن تمام مناظر زیبا و تاریخی آن بسیار کم است می‌توانید یک آپارتمان یا یک خانه مبله شیراز را با کمترین قیمت اجاره کرده و چند روز در این شهر کهن اقامت کنید.

بهترین زمان برای مسافرت به شهر شیراز فصل بهار و ایام نوروز است. در این فصل شکوفه های بهار نارنج باز می‌شوند و فضا را پر از عِطر می‌کنند به‌طوری که هوش از سر هر رهگذری می پرانند. رنگ و جلوه‌ای که گلهای رز، محمدی، نرگس و بابونه  به این شهر داده‌اند بسیاری افراد را از سراسر ایران و جهان به‌سمت شیراز می کشاند.

شیراز پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری است. اگر به این شهر سفر کردید برای دیدن جاذبه های آن نیاز به خودرو ندارید، کافی است یک جفت کفش راحت به پا کنید و شهر را قدم به قدم زیر پا بگذارید و از دیدن مناظر طبیعی و تاریخی آن لذت برده و در کنار آن‌ها عکس یادگاری بگیرید.

مبلیتو

جاذبه های گردشگری شیراز

شیراز به‌دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار، همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

 اگر برای سفر به شیراز از سمت اصفهان وارد شهر شوید، بنای بزرگی را در هنگام ورود به شیراز خواهید دید که به‌شکل دروازه است. این بنا همان دروازه قرآن معروف شیراز است که در اتاقک بالای آن چند قرآن قرار دارد تا مسافران با گذشتن از زیر آن سفری سلامت و بی خطر داشته باشند.

اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری دیگر شهر شیراز چند نمونه را نام ببریم می‌توانیم به  آرامگاه سعدی و حافظ، ارگ کریم خان، باغ ارم، باغ عفیف آباد، باغ جهان نما و بازار وکیل اشاره کنیم.

شهری با این همه جاذبه های گردشگری در دنیا منحصربه‌فرد است و در طول سال همواره تعداد زیادی گردشگر از سراسر ایران و جهان برای دیدن این مناظر زیبا راهی شهر شیراز می‌شوند.

مبلیتو

وضعیت آب و هوایی شیراز

همان طور که اشاره شد بهترین زمان سفر به شیراز فصل بهار است. به‌طور کلی شیراز تابستان های گرمی دارد و در فصل زمستان نیز سرد است ولی این سرما به‌اندازه سرمای مناطق سردسیر نیست. همچنین شیراز در ماه هایی از سال بارش باران و برف را به خود می بیند. اگر بخواهیم استان فارس را از نظر آب و هوا تقسیم‌بندی کنیم این استان دارای سه نوع وضعیت آب و هوایی است. نواحی شمال، شمال غربی و غرب این استان دارای آب و هوایی کوهستانی هستند و همان طور که میدانید در مناطق کوهستانی هوا سردتر است و این یعنی زمستان سردی دارد و بالطبع در تابستان دارای هوای ملایم تری است. شیراز در بخش مرکزی استان قرار دارد. این نواحی استان فارس معمولا دارای آب و هوای معتدل تری بوده و فصل تابستان نیز گرم و خشک است. قسمت جنوبی استان فارس به‌دلیل اینکه به بخش های جنوبی ایران نزدیک است، آب و هوای آن با قسمت های دیگر این استان متفاوت بوده و دارای تابستان های بسیار گرم و داغ و زمستان های معتدل است. میانگین درجه حرارت در شیراز در گرمترین فصل سال یعنی تابستان حدود 30 درجه سانتی‌گراد و در سردترین فصل یعنی زمستان حدود 5 درجه سانتی‌گراد است. پس بهترین زمان برای سفر به این شهر جذاب و دل‌انگیز فصل بهار و ایام نوروز است.

حادثه سیل اخیر شیراز در ایام نوروز 98

همان طور که در بخش قبل در مورد وضعیت آب و هوایی شهر شیراز گفتیم در ماه هایی از سال شاهد بارش باران در این شهر هستیم ولی متاسفانه امسال بارش باران در ابتدای سال و در ایام نوروز بسیار زیاد بود و باعث به وجود آمدن سیلاب در این شهر زیبا شد. این حادثه موجب شد تا مشکلات بسیار زیادی برای مردمان این شهر و تمامی عزیزانی که به شهر شیراز سفر کرده بودند ایجاد شود و خسارت های جانی و مالی زیادی به گردشگران، شهر شیراز و حتی خودروهای مسافران عزیز وارد گردد. ازاین‌رو بسیاری از افرادی که به شیراز سفر کرده‌اند نیازمند محلی امن برای اقامت خود و خانواده‌شان هستند. مبلیتو با در اختیار داشتن آپارتمان مبله در شیراز، خانه مبله در شیراز و منزل مبله در شیراز آمادگی دارد تا برای مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند محل اقامتی امن و شیک و تمیز با کمترین هزینه فراهم کند.

مبلیتو

مکان های اقامتی مبلیتو از جدیدترین و بروزترین امکانات برخوردار هستند تا تمامی عزیزانی که به شهر شیراز سفر می‌کنند و همچنین کسانی که در حادثه سیل امسال دچار مشکل شده‌اند برای رزرو منزل مبله شیراز و خانه اجاره ای شیراز بیش از این دچار رنج و سختی نشوند و سفری راحت و آسوده را تجربه کنند. یکی دیگر از امکانات مبلیتو برای راحتی مسافران عزیزی که قصد اجاره منزل مبله و آپارتمان مبله در شیراز را دارند امکان رزرو به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت مبلیتو است. دیگر نیازی نیست برای رزرو محل اقامت خود ساعت‌ها وقت صرف کنید و در شهر سرگردان شوید، بلکه می‌توانید با مراجعه به سایت مبلیتو اقدام به رزرو محل اقامت دلخواه خود کنید. در قسمت بعد نحوه رزرو  اقامتگاه های مختلف از طریق وب‌سایت مبلیتو برای شما شرح داده خواهد شد.

نحوه رزرو منزل مبله و آپارتمان مبله در شیراز با مبلیتو

مبلیتو دارای اقامتگاه های بسیار زیبا و لوکس از جمله آپارتمان مبله در شیراز و خانه مبله در شیراز است که امکان رزرو و اجاره آن‌ها برای افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند فراهم شده است و گردشگران می‌توانند از طریق سایت مبلیتو با دیدن تصاویر، فیلم‌ها و مطالعه مشخصات اقامتگاه های مختلف، منزل مبله شیراز، آپارتمان مبله شیراز، خانه مبله شیراز و... را از طریق اینترنت رزرو کنند.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت مبلیتو تاریخ رزرو و تعداد روزهای اقامت خود را مشخص کرده و با تایید آن، خیال خود را برای داشتن محل اقامت مناسب، راحت کنید.

تمامی اقامتگاه های مبلیتو دارای امکانات رفاهی کامل هستند و به‌طور منظم از نظر سلامت، تمیزی و کیفیت بازرسی می‌شوند.

با مبلیتو سفری فراموش‌نشدنی به شیراز را تجربه کنید.

مبلیتو

مطالب مرتبط:

دیدگاه