۱۰ جاذبه گردشگری برتر ابوظبی را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
۱۰ جاذبه گردشگری برتر ابوظبی را بشناسید

ابوظبی علاوه بر جاذبه‌های سنتی، مجموعه‌ای از بهترین جاذبه‌های مدرن برای گردشگران دارد. ابوظبی به معنای واقعی کلمه، یک مقصد گردشگری کامل است. هر آنچه که از یک مقصد توریستی انتظار دارید، در ابوظبی پیدا می‌شود.

ابوظبی، یکی از پربازدیدترین مقصدهای گردشگری دنیا است. اگر از تنوع جاذبه‌های گردشگری آن اطلاع داشته باشید، می‌توانید سفری متنوع‌تر برنامه‌ریزی کنید و از فرصت فوق‌العاده‌ای که برای تفریحات گوناگون دارید، بهره ببرید. از بهترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی و هتل‌ها و رستوران‌های لوکس گرفته تا مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی در ابوظبی وجود دارد.

تور امارات، یک فرصت عالی برای سفر به گوشه و کنار ابوظبی، این شهر دیدنی است. روزانه تعداد زیادی مسافر به قصد گشت و گذار یا کار، به این شهر سفر می‌کنند. اگر قصد دارید به ابوظبی سفر کنید، حتما برای بازدید از این جاذبه‌ها، وقت بگذارید.

مسجد بزرگ شیخ زاید

ابوظبی

مسجد بزرگ شیخ زاید نمادی از مذهب در امارات و یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین مساجد دنیای اسلام است. این مسجد به افتخار تلاش‌های شیخ زاید در جهت پیشرفت روزافزون امارات، به نام او نام‌گذاری شد.

معماری و تزیینات این مسجد، بسیار چشم‌نواز و بی‌نقص است. گردشگران از این همه ظرافت و زیبایی در طراحی و ساخت این مسجد به وجد می‌آیند.

گشت و گذار در منطقه کورنیش

در روزهای گرم و افتابی، گشت و گذار و قدم زدن در منطقه کورنیش، یکی از فرصت‌هایی است که نباید از دست بدهید. کورنیش خیابانی است که در کنار مرز غربی و به موازات ساحل امتداد دارد. چه برای خرید چه برای پیاده‌روی یا دوچرخه سواری صبحگاهی، می‌توانید این مسیر را انتخاب کنید و از تفریح کردن در آن لذت ببرید.

بازدید از هتل Emirates Palace

ابوظبی

هتل Emirates Palace، یک هتل بی‌نظیر در سطح جهانی است. حتی اگر نمی‌توانید در آن اقامت کنید، بد نیست که از مقابل هتل بگذرید و معماری زیبا و جالب توجه آن را ببینید و لذت ببرید. این هتل پنج ستاره به معنای واقعی کلمه، لوکس و مجلل است و بر جذابیت و شکوه شهر پر زرق و برق ابوظبی افزوده است.

تفریح در پارک آبی یاس واترورلد

جزیره یاس یک مقصد عالی برای تفریح است. به خصوص اگر می‌خواهید از گرمای شدید هوا فرار کنید و تنی به آب بزنید. در این پارک آبی جذاب، گردشگران از جاذبه‌های تفریحی و تفریحات آبی متعددی استفاده می‌کنند. اگر اهل هیجان نیستید، می‌توانید در این پارک آبی، خرید کنید یا در رستوران غذا بخورید. این پارک برای همه اعضای خانواده، دیدنی و جذاب است.

تفریح در پارک موضوعی دنیای فراری

طرفداران ماشین‌های لوکس، مایشن‌های اسپرت، ماشین‌های سریع و... بدون شک از گشت‌وگذار در این پارک موضوعی لذت می‌برند.

دنیای فراری ابوظبی، بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده در دنیا است. در این پارک جاذبه‌های فراوانی برای لذت بردن وجود دارد.

در رستوران‌های این مجموعه می‌توانید غذاهای لذیذی نوش جان کنید و یک تفریح عالی در کنار همه اعضای خانواده داشته باشید.

سافاری بیابان

ابوظبی

یکی از تفریحات جذاب و متفاوت در ابوظبی، تورهای سافاری بیابان با ماشین‌های 4X4 است. در این تورها، گردشگران با محیط بیابانی امارات آشنا می‌شوند و بسته به زمان‌بندی تور، می‌توانند شترسواری را در بیابان تجربه کنند. حتی می‌توانند در کمپ‌هایی که به شکل چادرهای سنتی بادیه‌نشینان ساخته شده است، اقامت کنند.

بازدید از قصرالحصن

قصرالحصن قدیمی‌ترین ساختمان سنگی شهر و یکی از متمایزترین آثار تاریخی ابوظبی است. این مجموعه تاریخی را با نام قلعه سفید نیز می‌شناسند. این مکان تاریخی به شکل اصلی خود حفظ شده است و توجه گردشگران سراسر دنیا را جلب می‌کند. اگر خوش‌شانس باشید و در زمان برگزاری فستیوال سالانه از این مجموعه بازدید کنید، از دیدن این جشنواره متنوع، لذت خواهید برد.

خرید و گشت‌وگذار در دهکده میراث

ابوظبی

در این منطقه می‌توانید با سبک زندگی اهالی بومی در سال‌های گذشته آشنا شوید. این مجموعه هر آنچه که دوست دارید در مورد سبک زندگی سنتی در امارات بدانید، در اختیارتان می‌گذارد. چادرهای تهیه شده از موی بز، اجاق‌های سنتی با قوری‌های مخصوص قهوه روی آن‌ها، هر گوشه که نگاهی بی‌اندازید، نشانی از زندگی سنتی اماراتی را می‌بینید. در فروگاه سوغات این مجموعه می‌توانید یادگاری‌هایی از سفر به ابوظبی تهیه کنید.

تماشای افق شهری از جمیرا در هتل برج‌های اتحاد

در جمیرا و از سکوی بازدید برج‌های اتحاد می‌توانید افق شهری بسیار زیبایی از ابوظبی را ببینید. این سکوی بازدید در طبقه ۷۴ این بنا قرار دارد. گردشگران از این سکوی بازدید، مناظر شگفت‌انگیزی از شهر را تماشا می‌کنند. اگر این بازدید را از قبل رزرو کنید، در طول بازدید از شما با چای و اسنک پذیرایی می‌شود.

بازدید از بیمارستان شاهین‌ها

بیمارستان شاهین‌ها در ابوظبی یکی از آن جاذبه‌هایی است که کمتر جایی می‌توانید از آن بازدید کنید. این مجموعه یک مکان درمانی و حفاظتی برای نگهداری از این پرندگان زیبا است. در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد و فقط در چهار سال اول فعالیت خود، ۷۵ هزار شاهین را درمان کرده است.

در این مجموعه می‌توانید با این پرندگان زیبا آشنا شوید و از نزدیک آن‌ها را ببینید.

در پایان یادآور می‌شویم که شما می‌توانید فهرست کاملی از جاهای دیدنی امارات را در کجارو ببینید و در مورد هر جاذبه اطلاعات کاملی از جمله موقعیت جغرافیایی، آدرس دقیق، توضیحات و امکانات هر مکان دیدنی را مشاهده کنید و برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

همچنین تنوع تورهایی که فروشنده‌های معتبر در کجارو عرضه می‌کنند به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در کمترین زمان، بهترین آفر تور امارات یا تور دبی را پیدا و سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه