ارزان‌ترین بلیط هواپیما چارتر را از کجا تهیه کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
ارزان‌ترین بلیط هواپیما چارتر را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین جملاتی که ارزانترین بلیط هواپیما چارتر را توجیه می‌کند؛ پیشی گرفتن عرضه از تقاضا است.

«پیشی گرفتن عرضه از تقاضا» یک قانون طبیعی در بازار است و تقریبا تمامی برنامه‌های اقتصادی بر مبنای همین جمله کوتاه شکل می‌گیرد. بازار خدمات و بازار محصولات تحت کنترل نیاز مشتری شکل می‌گیرد و جلوگیری از ضرر و زیان و به دست آوردن سود بیشتر، هدف اصلی فروشنده است. برخی مواقع این تعادل وجود دارد و قیمت یک محصول در بازار ثابت می‌ماند. در برخی موارد می‌بینیم که این تعادل به‌سمت مصرف کننده یا به‌سمت فروشنده میل می‌کند و باعث به وجود آمدن تفاوت قیمتی می‌شود.

در این مطلب می‌خواهیم دلیل شکل‌گیری ارزانترین بلیط هواپیما چارتر چارتر را توضیح دهیم و ببینیم که چه عواملی در این موضوع دخیل هستند. در نهایت یکی از بهترین گزینه‌ها را برای دسترسی به بلیط ارزان هواپیما معرفی کنیم.

ارزانترین بلیط هواپیما چارتر

ارزان‌ترین بلیط هواپیما چارتر چطور به وجود می‌آید؟

به‌عنوان قدم ابتدایی، باید ببینیم که ارزانترین بلیط هواپیما چارتر به چه صورتی شکل می‌گیرد؟ به‌عنوان قانون کلی، لازم است که عرضه بلیط هواپیما چارتر توسط شرکت‌های مسافربری نسبت به تقاضای مسافران بیشتر باشد. حالا چه عاملی باعث کاهش تقاضا می‌شود؟ باید پاسخ را در یکی از عوامل زیر بیابید:

  • کاهش تعداد مسافران به‌دلیل مشغله کاری؛
  • کاهش تعداد مسافران به‌دلیل شرایط بد آب و هوایی؛
  • کاهش تعداد مسافران به‌دلیل اتمام تعطیلات؛
  • کاهش تعداد مسافران به‌دلیل شرایط خاص پیش‌بینی نشده؛
  • کاهش تعداد مسافران به‌دلیل تصمیمات گروهی مانند کمپین‌های دسته‌جمعی.

عواملی که ذکر شد به‌طور مستقیم در کاهش قیمت بلیط هواپیما چارتر نقش دارند. اما سؤال دیگری که اینجا مطرح می‌شود این است که ارزانترین بلیط هواپیما چارتر یعنی چه؟ چرا برخی از شرکت‌های مسافرتی قیمت بلیط خود را بسیار کمتر انتخاب می‌کنند؟ اصولاً شرکت‌هایی که به‌دنبال جذب مسافر بیشتری هستند، گزینه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند که هزینه بلیط‌های خود را پایین‌تر بیاورند و نشان دهند که بیشتر به فکر مشتری هستند. اگر واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم، ارزان‌ترین بلیط هواپیما چارتر به یکی از چهار دلیل زیر شکل می‌گیرد:

بلیط‌های چارتر

قبل از خواندن ادامه مطلب سری به سایت مرجع فروش بلیط هواپیما چارتر با آدرس Charter.ir بزنید.

 چارتر از لحاظ لغوی و در عرف جامعه به معنی «دربست» است. کسانی که از پرواز چارتر استفاده می‌کنند، مطمئن هستند که به‌اندازه کافی مسافر دارند و به همین دلیل کلیه بلیط هواپیما چارتر را به‌صورت دسته‌جمعی می‌خرند. بلیط چارتر هواپیما برای کسانی که برگزار کننده تور مسافرتی هستند و همچنین کسانی که گروهی را به‌صورت دسته‌جمعی به یک نقطه خاص می‌فرستند مناسب است.

اما گاهی از شانس خوب مسافران، این شرکت‌ها توانایی پر کردن ظرفیت هواپیما را ندارند و مجبور هستند که بلیط خود را در قالب بلیط چارتر بفروشند. این موضوع باعث می‌شود که قیمت بلیط هواپیما کاهش یابد و گزینه جذابی به اسم ارزانترین بلیط هواپیما چارتر شکل بگیرد. احتمالاً در بسیاری از وب‌سایت‌ها گزینه‌هایی مانند بلیط چارتر کیش یا بلیط چارتر مشهد یا بلیط چارتر استانبول را دیده‌اید.

بلیط‌های لحظه آخری

بلیط‌های لحظه آخری به بلیط هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها در ساعات پایانی نزدیک به پرواز هم توانایی پر کردن ظرفیت هواپیما را ندارند و مجبورند که آن‌ها را با قیمت پایین‌تری بفروشند. قیمت‌های بلیط لحظه آخری هر مسیر را در سایت Charter.ir ببینید ! این نوع بلیط‌ها هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر شود، با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد. این بلیط‌ها در زمان انتهای تعطیلات و در فصول که سفرهای تعطیلات به پایان می‌رسند، بیشتر یافت می‌شود. بلیط لحظه آخری کیش و بلیط لحظه آخری مشهد و همچنین بلیط لحظه آخری استانبول رایج‌ترین این گزینه‌ها هستند.

 تلاش برای جلب نظر مشتری

یکی دیگر از عواملی که در شکل‌گیری ارزانترین بلیط هواپیما چارتر نقش دارد، شرکت‌هایی هستند که به‌دنبال جلب توجه مشتری و جذب آن‌ها به آژانس مسافرتی خود هستند. این شرکت‌ها معمولا در ابتدای مسیر خود هستند و تمام تلاش آن‌ها، به دست آوردن مشتری در گام‌های اولیه است. این گروه ترجیح می‌دهند که از مزیت رقابتی قیمت ارزان بلیط هواپیما چارتر استفاده کنند و برای شرکت خود اسم و رسم پیدا کنند. معمولا تعداد این گزینه‌ها کم است و نمی‌توان روی آن حساب کرد.

کاهش کیفیت پرواز

آخرین روشی که در شکل‌گیری ارزانترین بلیط هواپیما چارتر نقش دارد به‌عنوان یک گزینه هشدار دهنده معرفی می‌شود، پروازهای بی‌کیفیت و در شرایط نامناسب است. خوشبختانه این روش هم بسیار کم هستند و تاثیر آن‌ها بر قیمت بلیط هواپیما چارتر کمتر است. اما به هر حال به‌عنوان یک نکته هشدار دهنده باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.

چارتر

بهترین گزینه برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما «چارتر»

 به‌عنوان آخرین بخش مطلب، لازم است که یکی از بهترین شرکت‌ها و وب‌سایت‌های ایرانی در زمینه پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما چارتر را معرفی کنیم. وب‌سایت چارتر به‌عنوان یک وب‌سایت قدیمی با ۵ سال سابقه در فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به‌طور کلی برای معرفی ویژگی‌های وب‌سایت چارتر باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ۵ سال فعالیت مداوم در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما چارتر
  • پیشرفت و توسعه وب‌سایت در طول فعالیت ۵ ساله برای ایجاد تجربه کاربری مناسب
  • به کارگیری کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده به‌عنوان راهنما در کنار خریداران
  • ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته برای بالا بردن کیفیت کار
  • امکان خرید آسان برای اقشار مختلف جامعه تنها با چند کلیک ساده
  • فراهم آمدن امکان استرداد بلیط چارتر برای مشتریان دائمی و همیشگی
  • امکان استفاده از تماس تلفنی برای کاربران خریدار بلیط
  • همراهی مسافر به‌صورت پشتیبانی تا لحظه ورود به هواپیما
  • ارائه راهنمای کامل در مورد استفاده از وب‌سایت و بخش‌های مختلف پنل وب‌سایت

اما این امکانات چیزی نیست که ما وب‌سایت چارتر را به‌عنوان بهترین گزینه برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما چارتر انتخاب کنیم. زمانی که شما به پنل این وب‌سایت وارد می‌شوید، می‌توانید مقصد و مبدا و همچنین زمان پرواز خود را انتخاب کنید. با توجه به شرایط انتخابی، گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در آن را به هیچ از لحاظ چارتر یا سیستمی بودن مشخص می‌شود کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود انتخاب کنند.

 در ضمن در وب‌سایت چارتر یک صفحه تحت عنوان ارزانترین بلیط هواپیما چارتر قرار داده شده است تا کاربران با دسترسی به آن ارزان‌ترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کنند و نیازی به گشتن و صرف زمان طولانی نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می‌کنم که حتما به وب‌سایت چارتر مراجعه کنید و با کارشناسان آن‌ها صحبت کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه