چگونه با خرج کردن پول کمتر، سفر بهتری برویم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
چگونه با خرج کردن پول کمتر، سفر بهتری برویم؟

این روزها به لطف شبکه‌های اجتماعی و گرایش‌هایی که دارند، تغییراتی را در سبک زندگی اطرافیان‌مان شاهد هستیم. یکی از این تغییرات مثبت، میل به ایرانگردی و کشف جاذبه‌های گردشگری کشورمان است.

از ابتدایی‌ترین نیازهای سفرهای کم هزینه، امکان رزرو هتل ارزان یا اقامتگاهی با کیفیت استاندارد است که برای این چالش به قدر کافی راه‌حل وجود ندارد. اگر به‌دنبال راه حلی برای ارزانتر سفر کردن هستید و رزرو اقامتگاه ارزان برای سفرهای داخلی برایتان چالش محسوب می‌شود، در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد.

زودروم چیست و چگونه به کم کردن هزینه‌های سفر کمک می‌کند؟

زودروم یک سرویس رزرو آنلاین هتل‌های اقتصادی در چند شهر ایران است که استانداردهایی را برای اقامتگاه هایش تضمین می‌کند. ضمانت‌هایی که زودروم برای رزرو هتل ارائه می‌کند، شامل: اینترنت رایگان، کنسلی رایگان (به‌جز در تعطیلات نوروز)، رزرو کاملا آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ارائه بسته لوازم شخصی.

یکی از مهم‌ترین ویژگی اقامتگاه‌های زودروم قیمت بسیار مناسب آن‌ها است. برای مثال اگر قصد رزرو هتل ارزان در تهران را داشته باشید؛ حتما متوجه قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان سایت زودروم خواهید شد. با توجه به قیمت مناسب این هتل‌ها و تجمع آن‌ها در مرکز شهر تهران به نظر می‌رسد زودروم انتخاب مناسبی برای افرادی است که به‌منظور سفرهای کاری به تهران می‌آیند. البته اگر برای اقامت خود بودجه‌ی کمتری از هتل را در نظر گرفته‌اید، با زودروم می‌توانید مهمانپذیر‌های ارزان در تهران را هم رزرو کنید.

ارزانترین هتل‌های شیراز را از کجا رزرو کنیم؟

یکی از شهرهایی که باید آن را درست گشت و از جاذبه‌های بی نهایت زیبایش دیدن کرد، شیراز است. شیراز علاوه بر اینکه در بافت قدیمی و مرکز شهر تعداد زیادی مراکز گردشگری و دیدنی دارد، در اطرافش نیز آثار تاریخی و روستاهایی دارد که نباید دیدنشان را از دست داد. بنابراین شما برای دیدن تنها یک شهر به‌طور متوسط باید بین ۴ تا ۷ روز زمان بگذارید. یکی از راه‌های کمتر کردن هزینه‌های سفر، پایین آوردن هزینه‌ی اقامت است. به همین دلیل کافی است از سرویس زودروم برای رزرو هتل ارزان در شیراز استفاده کنید تا هزینه‌ها را به حداقل برسانید. در این شهر علاوه بر هتل، زودروم امکان رزرو مهمانپذیرهای شیراز با قیمت مناسب را نیز در وب‌سایت خود مهیا کرده است.

رزرو هتل ارزان در اصفهان از طریق زودروم

شهر اصفهان هم از شهرهایی است که باید زمان زیادی برای گشتن و بازدیدش بگذارید. خوشبختانه زودروم امکان رزرو هتل ارزان در اصفهان را هم برای مسافران فراهم کرده است. از طریق سایت یا اپلیکیشن زودروم می‌توانید هتل و مهمانپذیر با قیمت مناسب در اصفهان رزرو کنید و از ضمانت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد استفاده کنید. اقامتگاه‌هایی که زودروم در اصفهان دارد همگی در مرکز شهر هستند و دارای بهترین دسترسی به جاهای دیدنی شهر هستند.

چگونه می‌توان از طریق زودروم اتاق رزرو کرد؟

زودروم برای رزرو هتل در شهرهای مختلفی که دارد، روش‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کند:

  • رزرو از طریق دانلود اپلیکیشن زودروم
  • رزرو از طریق وب‌سایت رسمی زودروم
  • رزرو از طریق تماس با پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته در همه ایام سال

مطالب مرتبط:

دیدگاه