لذت طبیعت سبز را باید در سفر به شمال ایران تجربه کرد!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
لذت طبیعت سبز را باید در سفر به شمال ایران تجربه کرد!

سفر کردن یکی از راه های خوب برای رهایی از خستگی و شلوغی های کاری است. برای آنکه تجدید قوا و روحیه خود را بازگردانید حتما نیازی نیست که سفر های یک هفته ای بروید. با سفر های دو روزه یا حداقل یک روزه می‌توانید روحیه و انرژی خود را بازگردانید.

سفر رفتن علاوه بر اینکه لذت‌بخش ترین کار است، پر هزینه نیز است. به همین علت اکثر افراد به‌دنبال یک سفر ارزان هستند تا هم لذت ببرند و هم هزینه زیادی نکنند.

تور شمال یکی از ارزان ترین تور های مسافرتی است. شمال ایران دارای طبیعت بکر و سبزی است که همچنان برخی از مناطق آن بکر و دست نخورده باقی مانده است. زمانی که شما تور شمال را انتخاب می‌کنید طبق برنامه‌ریزی تور به مکان های پر جاذبه و بکر می‌روید که ممکن است تابه‌حال آن‌ها را ندیده باشید. اگر به‌دنبال تور داخلی ارزان یک الی دو روزه هستید می‌توانید تور ماسوله، تور فیلبند، ماسال و مرداب هسل را تجربه کنید.

ماسوله کجاست؟

یکی از نقاط تاریخی و تفریحی شمال ایران روستای ماسوله در منطقه گیلان است. و به‌عنوان توریستی ترین و معروف ترین روستای ایران شناخته شده است. علاوه بر آب و هوای خنک و مه‌آلود این منطقه نوع معماری ماسوله زبانزد جهانیان شده است. همچنین قله شاه معلم به‌عنوان مرتفع ترین نقطه گیلان مورد توجه کوهنوردان قرار گرفته است.

تور ماسوله چه امکاناتی دارد؟

تور ماسوله به‌عنوان یک تور ارزان شناخته شده است که در عرض دو روز می‌توانید از زیبایی‌های این منطقه بهره‌مند شوید. در تور ماسوله امکان گشت در روستا و آشنایی با تاریخچه و فرهنگ این منطقه آشنا می شوید. همچنین می‌توانید از خانه های تاریخی و زیبایی این منطقه از نزدیک دیدن کنید.

زمانی که در این منطقه هستید غذا های سنتی و متفاوت آن را تجربه می‌کنید. درون روستای ماسوله دارای بازرچه های سنتی است که بهترین مکان برای خرید صنایع دستی و سوغاتی است. علاوه بر این از دریاچه سقالکسار و سد های خاکی ماسوله دیدن می‌کنید.

در زمستان این منطقه به‌دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات دارای آب و هوای سرد و برفی همراه با مه است ولی تابستان و اواخر بهار بهترین زمان برای تور ماسوله است.

فیلبند کجاست؟

روستای فیلبند از توابع غربی شهرستان بابل است که در ارتفاع 2300 متری از سطح دریا قرار گرفته است  و آخرین روستای منطقه چلاو است که به‌عنوان بام شرقی مازندران معروف است. اما جاذبه اصلی روستای فیلبند اقیانوس ابر است. به‌دلیل ارتفاع زیاد از سطح دریا این منطقه دارای جو آب و هوایی متغیر است که در بیشتر سال همراه با مه است. زمانی که در این منطقه قدم می زنید ابر ها در زیر پای شما است به همین دلیل به آن اقیانوس ابر می گویند.

تور فیلبند چه امکاناتی را دارد؟

تور فیلبند را باید در تابستان تجربه کرد، زیرا در زمستان به‌دلیل ارتفاع زیاد دارای آب و هوای سرد و برفی است که حتی خانوار های آن منطقه در آنجا را ترک می‌کنند. در واقع فیلبند به‌عنوان ییلاق شمالی ها محسوب می‌شود که که در تابستان حدود هزار خانوار در آن زندگی می‌کنند.

تور فیلبند این امکان را به شما می‌دهد تا بر فراز ابر ها سفر کنید و اقیانوس ابری را تماشا کنید. ییلاق فیلبند در تابستان دارای آب و هوای بسیار خنکی است که می‌توانید از دشت های سرسبز و بکر این منطقه لذت ببرید. همچنین برخی از کلبه های چوبی این منطقه به‌عنوان اسکان و محل استراحت قرار گرفته شده‌اند که لذت بودن در کلبه های چوبی را می‌توانید تجربه کنید.

اصفهان

تخفیفان ارائه‌دهنده انواع مختلف تور های گردشگری است

اگر به‌دنبال یک سایت معتبر برای دریافت تور ارزان هستید می‌توانید به سایت تخفیفان مراجعه کنید. تخفیفان تور های آژانس‌های مسافرتی را با پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند مقصد مورد نظر خود را با کم ترین قیمت رزرو کنند.

متاسفانه خیلی از افراد تصور می‌کنند که تور ارزان از کیفیت خدمات خوبی برخوردار نیست و ارزش امتحان کردن ندارد، اما باید توجه کنید که تور ارزان به‌منظور افت کیفیت خدمات آنان نیست، بلکه خدمات پذیرایی و اقامتی و نیز وسیله حمل و نقل سفر دارای کیفیت مطلوبی است و تخفیفان تنها برای رضایت مشتریان خود تور ارزان ارائه می‌کند.

برای آنکه از انواع تور ها و خدمات مختلف آنان اطلاعات کسب کنید سری به سایت تخفیفان بزنید. پشتیبانی سایت تخفیفان 24 ساعته بوده و پاسخ گوی سوالات کاربران است. تمامی تور های که توسط سایت تخفیفان ارائه می‌شود معتبر و از طریق آژانس‌های گردشگری بوده و با هر کارت بانکی عضو شتاب می‌توانید تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Reportaj

دیدگاه