هشدار پلیس راهور ناجا: امروز و فردا سفر نکنید

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان دوشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
هشدار پلیس راهور ناجا: امروز و فردا سفر نکنید

پلیس راهور ناجا اعلام کرد که به دلیل شرایط بد جوی، امروز و فردا زمان مناسبی برای سفر نیست و بهتر است مسافران از سفر در روزهای ۵ و ۶ فروردین خودداری کنند.

نادر رحمانی، رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کسانی که قصد سفر در روزهای ۵ و ۶ فروردین را دارند خواست تا در صورت امکان سفرهای نوروزی خود را به تعویق بی‌اندازند. وی گفت:

از هموطنان عزیز می‌خواهیم تا در صورت امکان و به دلیل شرایط جوی نامناسب در کشور در روزهای ۵ و ۶ فروردین، از رفتن به سفر و حضور در جاده‌ها خودداری کنند.

سرهنگ رحمانی علت این موضوع را لغزندگی معابر، آبگرفتگی و احتمال وقوع سیل بیان کرد و از افرادی که قصد سفر دارند خواست تا امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه) سفر نکنند.

وی در ادامه اشاره کرد که ۲۵ استان کشور درگیر برف و باران هستند، در اغلب محورها بارش باران گزارش شده و در برخی ارتفاعات شاهد برف هستیم که شامل محور‌های زیر هستند:

  • محورهای استان مرکزی: اراک - فرمهین، اراک - توره، اراک - بروجرد، اراک - ازنا
  • محورهای استان آذربایجان غربی: ارومیه - سلماس، گردنه قوشچی
  • برخی محورهای اردبیل، گردنه اسد آباد در استان همدان و همچنین محورهای هراز و کرج - چالوس
  • همچنین تردد در محور اردبیل تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده لاسم خبر داد و در ادامه گفت:

سایر محورهای مواصلاتی کشور، جوی آرام و ترافیکی روان دارد.

سرهنگ رحمانی گفت:

از ساعتی قبل به دلیل احتمال ریزش کوه و همچنین شرایط جوی نامساعد محور هراز از رودهن به سمت آمل مسدود شده است و در حال تخلیه خودروهای داخل مسیر هستیم.

او در پایان به احتمال ریزش کوه در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و برخی محورهای استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و به همین دلیل از رانندگان خواست تا در حین سفر دقت لازم را داشته باشند.

منبع عکس: ایرنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه