شرط جدید وزیر راه برای فروش بلیط چارتری هواپیما

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
شرط جدید وزیر راه برای فروش بلیط چارتری هواپیما

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد فروش بلیط چارتری برای مسیرهای‌ زیارتی و سیاحتی اشکال ندارد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، ضمن توضیح درباره روند فروش بلیط‌های نوروزی درباره وضعیت ادامه فروش بلیط‌های چارتر هواپیما با وجود ممنوعیت گفت:

فروش چارتری برای مسیرهای‌ زیارتی و سیاحتی اشکال ندارد.

وی در ادامه سخنانش افزود:

اشکال زمانی پیش می‌آید که پروازهای برنامه‌ای را به‌صورت چارتری می‌فروشند که این خلاف است و هواپیمایی کشوری از اول بهمن‌ ماه تذکر کتبی در این ارتباط را شروع کرده و چنانچه این روند ادامه داشته باشد باید با این شرکت‌ها برخورد کند.

اسلامی در ادامه سخنانش به مشکل وب‌سایت شرکت راه‌آهن پرداخت و تصریح کرد:

راه‌آهن هم باید پشتیبانی سایت خود را حتما به هنگام کند تا مشکل قطعی نداشته باشد. امیدواریم مشکلی که پیش آمده بود برطرف شده باشد و مردم بتوانند راحت از این سایت استفاده کنند.

همچنین، وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنانش به افزایش بهای قیمت بلیط اتوبوس در ایام تعطیلات نوروز اشاره و اظهار کرد که افزایش قیمت در این دوره به‌طور طبیعی اتفاق می‌افتد و انجمن صنفی مربوط به این ناوگان حمل و نقل قیمت‌ها را اعلام می‌کند؛ البته بعد از تعطیلات نوروزی دوباره قیمت‌ها به حالت طبیعی برمی‌گردد.

برای خرید بلیط هواپیما همیشه می‌توانید از طریق موتور جست‌و‌جوی پرواز کجارو، بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

تصویر کاور: خبرگزاری ایرنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه