تقویم رویدادهای گردشگری ایران در سال ۱۳۹۸ منتشر شد

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان دوشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
تقویم رویدادهای گردشگری ایران در سال ۱۳۹۸ منتشر شد

تقویم رویدادهای گردشگری ایران در سال ۹۸ از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور منتشر شد.

کشور ایران علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، دارای جاذبه‌های آئینی و سنتی نیز است که در ماه‌های مختلف سال و در استان‌های مختلف برگزار می‌شوند. تقویم رویدادهای گردشگری ایران در سال ۹۸ که شامل رویدادهای سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، توسط سازمان میراث فرهنگی کشور منتشر شد. این تقویم در ۴ سطح محلی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار خواهد شد و جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگری ۳۱ استان کشور را با زمان‌بندی و اعلام مکان در خود جای داده است.

شما نیز اگر علاقه دارید تا در این رویدادها شرکت کنید، همواره می‌توانید با استفاده از موتور جستجوی پرواز کجارو، ارزان‌ترین بلیط هواپیما را به مقاصد مورد نظر خود، از فروشندگان معتبر دریافت کنید.

معاونت گردشگری کشور با توجه به اهمیت برگزاری رویدادهای گردشگری و نقش این رویدادها در معرفی و اطلاع رسانی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی، این تقویم را منتشر کرده است. لازم به ذکر است، بیشترین رویدادهای این تقویم به استان‌های فارس، گیلان، اصفهان، مرکزی، مازندران و همدان اختصاص دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این تقویم به پورتال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آدرس www.ichto.ir مراجعه کنند.

شما همواره می‌توانید تور مورد نظر خود را به اقصی نقاط ایران و جهان در کجارو به سادگی جستجو کرده، و با مشاهده و مقایسه قیمت‌های ده‌ها آژانس معتبر، ارزان‌ترین تور را انتخاب کنید.

منبع عکس: خبرگزاری میراث آریا

مطالب مرتبط:

دیدگاه