پروازهای جایگزین ماهان ایر، برای سفر آلمان را بشناسید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
پروازهای جایگزین ماهان ایر، برای سفر آلمان را بشناسید

ممنوعیت پروازهای ورودی و خروجی ایرلاین ماهان، یکی از فعال‌ترین ایرلاین‌های ایرانی به کشور آلمان به‌دلیل بازگشت تحریم‌ها از بحث‌های داغ حوزه گردشگری، سیاسی و همچنین اقتصادی در ماه گذشته بوده است.

ممنوعیت پروازهای ماهان ایر به آلمان به‌دلیل تحریم‌ها، از بحث‌های داغ حوزه گردشگری، سیاسی و اقتصادی ماه گذشته بوده است. این در حالی است که ماهان، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است که ۶ پرواز در هفته از تهران به آلمان داشته که از این تعداد، ۴ پرواز در هفته به شهر دوسلدورف و ۲ پرواز در هفته نیز به مونیخ آلمان انجام می‌شد.

در هر حال اتخاذ این تصمیم همان طور که به کاهش خرید بلیط چارتر استانبول یا هر شهر و کشور دیگری منجر نشده است، به کاهش سفر ایرانیان به کشور آلمان نیز منجر نشده و اگرچه مسیر رسیدن به این کشور برای مسافران ایرانی تا حدودی ناهموار شده است؛ اما ایرلاین‌های دیگری چون ترکیش، قطر ایرلاین، اطلس و... جایگزین ایرلاین ماهان شده و مسافران ایرانی را به آلمان می‌رسانند.

بر اساس اعلام روابط عمومی علی بابا، در شرایط فعلی مسافران ایرانی به مقصد آلمان، برای رسیدن به این کشور باید از ایرلاین‌های جایگزین ماهان استفاده کنند و با محاسبه رقم دلاری پرواز و شهر موردنظرشان، برای خرید بلیط اقدام کنند؛ اما توجه به این نکته ضروری است که ایرلاین‌های جایگزین به تمام شهرهای آلمان پرواز ندارند. به‌عنوان مثال، مسافران دوسلدورف با ایرلاین‌های ترکیش و اطلس و مسافران مونیخ با ایرلاین قطر به این شهرها می‌رسند.

اگر هم قصد دارید به‌صورت مستقیم از ایران به شهرهای کلن و هامبورگ سفر کنید، ایرلاین ایران ایر به شهرهای هامبورگ و کلن، پرواز مستقیم دارد. همچنین لوفت‌هانزا به فرانکفورت، ترکیش، قطر و امارات، پگاسوس، ایرفلوت و... به‌صورت غیرمستقیم به آلمان پرواز دارند.

روابط عمومی علی بابا به مسافران آلمان توصیه کرد که با در نظر گرفتن مسیرهای پروازی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اقدام کنند.

با علی بابا می‌توانید به همان راحتی که برای خرید بلیط هواپیما کیش یا بلیط هواپیما مشهد اقدام می‌کنید، بلیط سفر به آلمان را خریداری کنید و سفری شیرین با پشتیبانی شایسته علی بابا را برای خود تدارک ببینید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه