امید پرواز، تجربه یک سفر لوکس

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
امید پرواز، تجربه یک سفر لوکس

با توسعه و پیشرفت خدمات الکترونیک در حوزه‌ی گردشگری در طی سالیان اخیر، استفاده از وب‌سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم رشد قابل‌توجهی داشته است. در عصر ارتباطات یکی از سریع‌ترین و معتبرترین راه‌های رزرو بلیط هواپیما مراجعه به وب‌سایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما همچون امید پرواز است.

امید پرواز با انتخاب شعار «امید پرواز، تجربه یک سفر لوکس» و توجه به حقوق مشتری و مشتری مداری درصدد است تا انتخاب را به مشتریان خود بسپارد و برای هر دسته از مخاطبان، متناسب با سلیقه آن‌ها خدمات خود را ارائه دهد.

امید پرواز افتخار دارد با راه‌اندازی سیستم پیشرفته و نوین خرید و استرداد آنلاین بلیط هواپیما از ۱۳ ایرلاین فعال کشور، امکان دسترسی و خریدی آسان، مطمئن، ارزان و متفاوت را روی وب‌سایت رسمی خود به آدرس اینترنتی www.omidparvaz.com برای مسافران گرامی فراهم کند.

امید پرواز همواره ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما داخلی و خارجی را به‌صورت چارتری و سیستمی به کاربران خود نمایش می‌دهد و این را در عمل نیز ثابت کرده است.

امید پرواز

برخی از مزایای خرید آنلاین از سیستم جدید و پیشرفته امید پرواز و تفاوت آن با سایر سیستم‌های فروش آنلاین:

  • امکان صدور آنلاین بلیط هواپیما سیستمی و چارتر ۱۳ ایرلاین کشور به تمامی فرودگاه‌های کشور با پرداخت آسان از طریق کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب.
  • امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما و برگشت خودکار وجه استردادی بلیط‌های سیستمی از طریق درگاه اینترنتی بانک، بدون دخالت نیروی انسانی.
  • دسترسی آسان، راحت و شبانه‌روزی به سیستم خرید آنلاین از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی امید پرواز (omidparvaz.com)
  • هم‌زمان با خرید آنلاین بلیط علاوه بر امکان پرینت نسخه چاپی، بلیط و اطلاعات آن به‌صورت اتوماتیک به موبایل و ایمیل شخصی مشتریان محترم ارسال می‌شود.
  • در صورت ثبت‌نام در وب‌سایت امید پرواز (اختیاری) با اولین خرید، به هر مشتری یک صفحه اختصاصی در وب‌سایت آنلاین امید پرواز اختصاص می‌یابد که می‌تواند رزروها و بلیط‌های سابق، تراکنش‌های بانکی و در صورت نیاز صورت‌حساب مالی خود را مشاهده کند.
  • پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی به مشتریان محترم، توسط کارشناسان آموزش دیده و مجرب مستقر در شرکت امید پرواز به‌عنوان اولین و تنها آژانس مسافرتی شبانه‌روزی در منطقه جنوب کشور.
  • تضمین و گارانتی نرخ و رزرواسیون کلیه پروازهای موجود روی وب‌سایت رسمی امید پرواز.
  • اخذ مجوز رسمی از کلیه مراجع قانونی فروش اینترنتی و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران.
  • امکان استفاده از تخفیف ویژه خرید آنلاین بلیط‌های داخلی که با اولین خرید مشتریان محترم در هنگام پرداخت اینترنتی وجه اعمال می‌شود.
  • عضویت اتوماتیک پس از ثبت‌نام در وب‌سایت توسط سیستم CRM در «باشگاه مسافران امید» و پیوستن به مشتریان وفادار امید پرواز با اولین خرید و بهره‌مندی از مزایا، تسهیلات و تخفیف‌های خرید بلیط‌های داخلی و خارجی، تورهای داخلی و خارجی و سایر خدمات امید پرواز.
  • پوشش پروازی سراسر نقاط ایران توسط کلیه ایرلاین‌های داخلی کشور.

شاید برای برخی از افراد این سؤال ایجاد شود که پرواز چارتر چیست؟ به‌طورکلی دو نوع بلیط هواپیما وجود دارد: بلیط چارتر و بلیط سیستمی. چارتر در لغت به‌معنای اجاره کردن است. در اصطلاح به اجاره کردن کل یا بخشی از صندلی‌های یک هواپیما، قطار، اتوبوس یا اجاره کردن هتل یا بخشی از اتاق‌های آن در یک بازه‌ی زمانی، چارتر گفته می‌شود.

از تفاوت بلیط‌های چارتری و سیستمی این است که بلیط­‌های هواپیما چارتر قابلیت کنسل کردن را ندارند و معمولا ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند. برخلاف بلیط‌های سیستمی که نرخ ثابتی دارند، قیمت بلیط چارتر متغیر است و معمولا هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت بلیط چارتر ارزان‌تر می‌شود و در ماه‌هایی از سال که تعداد مسافران رو به افزایش است، قیمت بلیط چارتر نیز افزایش می‌یابد.

همچنین شما با مراجعه به امید پرواز برای مشاهده بلیط‌های چارتر در یک مسیر خاص مانند اردبیل تهران، ابتدا پرواز اردبیل تهران را جست‌وجو کنید و سپس با قابلیت فیلتری که برای نوع پرواز وجود دارد، می‌توانید تمام پروازهای چارتر این مسیر را ببینید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه