برندهای حوزه گردشگری چطور با رپورتاژ آگهی در سئو سایت موفق می‌شوند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
برندهای حوزه گردشگری چطور با رپورتاژ آگهی در سئو سایت موفق می‌شوند؟

مشهور‌ترین برند‌هایی که سهم قابل‌توجهی از فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل را از طریق حضور در رتبه اول کلمات پرجستجو به‌دست آورده‌اند، از کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن استفاده کرده‌اند و امروز در سئو سایت و بازایابی محتوا حرف اول را می‌زنند.

حضور وب‌سایت برند‌ها و استارت‌آپ‌های فعال صنعت گردشگری در رتبه اول جست‌و‌جوی گوگل این مجموعه‌ها را به بازیگران اصلی ارائه‌دهنده تور‌های مسافرتی تبدیل کرده است.

در واقع این شرکت‌ها بسیاری از مخاطبانی که به‌دنبال خرید خدمات گردشگری هستند را با استفاده از سئوی سایت جذب می‌کنند و امروز درآمد میلیاردی از طریق جسجتوی گوگل دارند.

اما کمپین‌های رپورتاژ آگهی چه نقشی در دستیابی به این موفقیت‌ها داشته است؟

عباس فلسفین، مدیر شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن که کمپین‌های رپورتاژ آگهی در سایت‌های پربازدید و معتبر را ارائه می‌دهد در این رابطه می‌گوید: «برندهای حوزه گردشگری جزو اولین و فعال‌ترین شرکت‌هایی بوده‌اند که طی سال‌های اخیر به کمک کمپین‌های ویرلن و با استفاده از پتانسل‌های رپورتاژ آگهی به رتبه اول کلمات پرجستجو در این حوزه دست پیدا کرده و از این طریق به درآمد میلیاردی حاصل از فروش خدمات گردشگری و مسافرتی رسیده‌اند.»

لازم به ذکر است که در مرحله اول، این برند‌ها وب‌سایت‌هایی با کارآمدی بسیار عالی را برای ارائه خدمات آنلاین راه‌اندازی کردند و سپس برای تولید محتوای باکیفیت برنامه‌ریزی خوبی داشته‌اند.

در مرحله بعد این برندها به کمک کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن، مطالب خبری و آموزشی با کیفیتی را در قالب رپورتاژ در ۱۰۰ سایت پربازدید و معتبر ایران منتشر کردند.

شرکت‌های موفق در سئو سایت، ابتدا با یک استراتژی حساب‌شده مهم‌ترین کلمات کلیدی پرجستجو را شناسایی کرده و در محتوای خبری و مقالات آموزشی، این کلمات را به وب‌سایت خود لینک داده‌اند.

طبق نظر کارشناسان خبره سئو و با توجه‌به مقالات آموزش سئو که مراجع معتبر بین‌المللی منتشر می‌کنند؛ اگر وب‌سایت شما از نظر طراحی و محتوا برای موتور جست‌و‌جوی گوگل بهینه‌سازی شده باشند، مهم‌ترین چیزی که برای رسیدن به رتبه اول گوگل لازم است، دریافت بک لینک‌های طبیعی از سایت‌های معتبر، با اتوریتی بالا است.

الگوریتم‌های گوگل می‌گویند این موتور جست‌وجو برای شناسایی بهترین سایت برای قرار گرفتن در رتبه اول، میزان محبوبیت آن سایت را بررسی می‌کند. همچنین باید وب‌سایت با داشتن طراحی و محتوای باکیفیت، بهترین خدمات و اطلاعات را به کاربران ارائه دهد.

از نظر گوگل، برندی محبوب است که سایت‌های خبری معتبر آن را به کاربران خود پیشنهاد بدهند.

در واقع ربات گوگل زمانی که می‌بیند که سایت‌های معتبر و تولیدکننده محتوای خبری و آموزشی، کلمات کلیدی مهم را به وب‌سایت یک برند ارجاع می‌دهند به آن برند نمره و رنک می‌دهد.

درمرحله بعد رتبه‌بندی بر اساس کیفیت طراحی و محتوای سایت است.

بنابراین رنک و نمره برند شما نسبت به رقبا به همان رتبه‌بندی گوگل منجر می‌شود و سایت‌هایی که بک لینک‌های طبیعی بیشتری دریافت کرده باشند و سایت بهتری داشته باشند جایگاه بهتری در جست‌وجو پیدا می‌کنند.

همچنین گوگل به میزان جست‌و‌جوی نام برند اهمیت بسیاری می‌دهد و سایت برندهای مشهورتر همیشه در جست‌وجو، موقعیت بهتری پیدا می‌کنند.

رپورتاژ آگهی به‌عنوان یک خبر، این امکان را به برند‌ها داده است که مخاطبان خود را که در سایت‌های خبری به‌دنبال مطالعه اخبار و مطالب آموزشی و سرگرم‌کننده هستند، پیدا کنند.

یک برند در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کند می‌تواند از طریق رپورتاژ خبری با مخاطبان خود ارتباطی بسیار عالی برقرار کند.

به‌عنوان مثال در صنعت گردشگری، برندهای فعال، محتوا‌های بسیاری را در قالب رپورتاژ، برای معرفی جاذبه‌های گردشگری سراسر دنیا تهیه می‌کنند و از طریق ویرلن در سایت‌های پربازدید منتشر می‌کنند.

نتیجه این است؛ کاربری به دریافت اطلاعات درمورد جاذبه‌های گردشگری استانبول یا دبی علاقه‌مند است و در حال بررسی اخبار روز یا فناوری‌ها جدید در سایت‌های خبری وبگردی می‌کند، ناگهان به تیتر خبری برخورد می‌کند که جاذبه‌های گردشگری دبی را معرفی کرده است. مخاطب بدون هیچ تاخیری روی تیتر خبر کلیک می‌کند و اطلاعاتی را درمورد دبی به‌دست می‌آورد. در بخش‌هایی از مطلب، مخاطب با نام برندی که بهترین تور‌های دبی را ارائه می‌دهد برخورد می‌کند و حالا وسوسه می‌شود که با کلیک روی هایپرلینک‌ها وارد سایت برند شما بشود. اینجا است که اگر وب‌سایت شما خدمات خوبی را با قیمت مناسب ارائه کند، احتمال زیاد کاربر برای خرید تور دبی اقدام می‌کند. حتی اگر همان لحظه اقدام نکند این مدل بازاریابی کار خودش را به بهترین نحو انجام داده است و مخاطب به‌زودی برای خرید تور دبی به سایت شما باز می‌گردد.

از طرفی ربات گوگل نیز مانند همان کاربر عمل می‌کند و از طریق هایپرلینک‌های فالو که در محتوای رپورتاژ قرار گرفته است وارد سایت شما می‌شود و باز اگر وب‌سایت شما به بهترین نحو برای گوگل بهینه‌سازی و سئو شده باشد یک نمره و رنک عالی از گوگل دریافت می‌کنید که در زمان رتبه‌بندی نتایج گوگل بسیار تأثیرگذار است.

در این بین تولید محتوا برای سایت‌های مختلف و انتشار رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری متعدد می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد، اما شرکت ویرلن به همین دلیل برای کمک به شما آماده شده است.

ویرلن سئو

در واقع ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ تا انتشار آن در ۱۰۰ سایت خبری پربازدید همراه شما است.

این مجموعه معتبر که مورد اعتماد معروف‌ترین برند‌ها در زمینه‌های مختلف و به‌خصوص صنعت گردشگری قرار دارد، با انتشار بیش از ۷ هزار رپورتاژ، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را برای موفقیت کمپین‌های شما به کار می‌گیرد.

تخصص تیم ویرلن (virlan.co) در سئوی سایت و دیجیتال مارکتینگ این موقعیت را در اختیار برندها و استارت آپ‌ها قرار داده است که با استفاده از کمپین‌های ویرلن، محتوای رپورتاژ خود را طبق یک تقویم و برنامه‌ریزی منظم و حرفه‌ای در سایت‌های خبری معتبر منتشر کنند. همکاری ویرلن با سایت‌های پربازدید خبری در زمینه‌های اجتماعی و سیاسی، فناوری، گردشگری و لایف استایل، به‌صرفه‌جویی هرچه بیشتر در هزینه و زمان برند‌ها منجر شده است.

ویرلن سئو

مطالب مرتبط:

دیدگاه