بهترین هتل‌ها برای سفرهای گروهی به کیش و قشم کدامند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین هتل‌ها برای سفرهای گروهی به کیش و قشم کدامند؟

بعضی‌ها اهل تنهایی سفر کردن هستند و بعضی دیگر عاشق اینکه تعطیلات را با دوستانشان بگذرانند‌. دسته‌جمعی سفر کردن علاوه بر اینکه فرصتی را برای در کنار هم بودن فراهم می‌کند و می‌تواند باعث شود بیشتر بهمان خوش بگذرد، می‌تواند هزینه‌های سفر را نیز کمتر کند.

بعضی هتل‌ها اتاق‌ها یا سوئیت‌های خوب و باامکانات و مجهزی دارند که بیش از چهار تخت دارند و اگر آن‌ها رزرو کنید هزینه‌ رزرو سوئیت یا اتاق بر تعداد افراد تقسیم می‌شود و سهم هر نفر مقدار کمتری می‌شود نسبت به آن مقداری که اگر تنهایی سفر می‌کرد مجبور بود برای رزرو هتل بپردازد.

در این مطلب اسنپ تریپ در جزایر کیش و قشم هتل‌هایی را به شما معرفی کرده است که برای سفرهای گروهی مناسب‌تر و بهترند. اسنپ تریپ، به‌روزترین مرجع گردشگری در ایران است که از طریق آن می‌توانید به‌طور آنلاین اقدام به رزرو هتل و بلیط هواپیما کنید. 

کیش

هتل های کیش

به‌طور کلی کیش جزیره گران‌قیمتی است و برای سفر کردن به آن باید از قبل برنامه‌ریزی درستی داشته باشید. قیمت هتل ‌های کیش به‌طور کلی بالاست و ارزان‌ترین اتاق در میان هتل‌های سه ستاره کیش شبی ۲۴۷ هزار تومان برای شما آب می‌خورد. با این وجود در میان هتل‌های سه ستاره سوئیت‌ها و اتاق‌های چند تخته برخی هتل‌ها گزینه‌ای با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

 یکی از این هتل‌ها، هتل لوتوس کیش است. هتل لوتوس هتلی سه ستاره است که درست روبه‌روی پاساژ مروارید قرار دارد. هتل لوتوس محوطه زیبایی دارد و امکاناتش نسبت به سه ستاره بودنش در سطح خوبی است. هزینه رزرو اتاق چهار تخته در این هتل ۳۹۳ هزار تومان است که برای هر نفر تقریبا ۹۸ هزار تومان می‌شود. اگر بخواهید یک اتاق پنج تخته رزرو کنید، هزینه هر نفر حدودا ۸۶ هزار تومان می‌شود.

هتل گراند، هتل آفتاب شرق و هتل گلدیس از دیگر گزینه‌های مناسب برای سفرهای گروهی هستند.

قشم

هتل های قشم با تخفیف

برای کسانی که گروهی به قشم سفر می‌کنند، هتل آپارتمان پلاس یکی از بهترین گزینه‌هاست. این هتل سه ستاره که از هتل‌های خوب جزیره قشم است هم به بازار سنتی قشم خیلی نزدیک است، هم به دریا و هم به برخی جاهای دیدنی جزیره مثل قلعه پرتغالی‌ها. فاصله هتل آپارتمان پلاس تا مرکز شهر، آکواریوم و پارک ساحلی زیتون هم کم است.

سوئیت‌های این هتل آپارتمان مجهز هستند و امکانات خوب و مناسبی دارند. اگر بخواهید سوئیت چهار تخته این هتل را رزرو کنید هزینه هر نفر حدودا ۹۳ هزار تومان می‌شود. یک گزینه مناسب دیگر برای سفرهای دسته‌جمعی به قشم، هتل کیمیا ۲ قشم است. این هتل هم از هتل‌های خوب جزیره قشم است و از مراکز خرید مهم قشم فاصله بسیار کمی دارد.

 با اینکه هتل کیمیا ۲ هتلی سه ستاره است و قیمت‌های مناسبی دارد اما امکاناتش هم کیفیت قابل‌قبولی دارد. برای رزرو سوئیت چهار تخته هتل کیمیا ۲ باید ۳۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان بپردازید یعنی هر نفر حدودا ۸۳ هزار تومان. هتل آرام، هتل کیمیا ۴ و هتل الوند ۱ از دیگر گزینه‌های خوب برای سفر گروهی به قشم هستند.

اگر قصد سفر به قشم را دارید پیش از سفر به صفحه هتل ‌های قشم با تخفیف مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه