مقاصد پر گردشگر در نزدیکی ایران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
مقاصد پر گردشگر در نزدیکی ایران

مقاصد گردشگری پر طرفداری در دنیا وجود دارند که بسیاری از آن‌ها از ایران دور هستند و برای سفر هموطنان عزیزمان سخت است که به سفرهای راه دور بروند.

تعدادی از این مقصدهای پرطرفدار دنیا برای ایرانیان، دور هستند اما برخی مقصدها وجود دارند که با تمام زیبایی و جذابیت هایشان در فاصله کمی با ایران قرار گرفته‌اند و از همین جهت به‌راحتی می‌توان به آن‌ها سفر کرد و از جذابیت بی‌نهایت آن‌ها لذت برد. با ما همراه باشید تا با تعدادی از آن‌ها آشنا شویم:

دبی، شهر فوق مدرن و زیبا

قیمت تور دبی

امروزه آوازه دبی در سراسر دنیا پیچیده است. هر ساله میلیون‌ها گردشگر از کشورهای مختلف برای دیدن این بندر به آن سفر می‌کنند. دبی پرجمعیت­ ترین شهر امارات است و علاوه بر مکان های زیبا برای گردشگران، هر ساله رویدادهای بسیار بزرگی هم در آن برگزار می‌شود همچنین رویدادهای مهمی مانند مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و نمایشگاه BIG5 هم‌اکنون در دبی در حال برگزاری هستند. با توجه به نزدیکی دبی به کشور ما، می‌توانیم با کمترین هزینه از جاذبه­ های بسیار زیاد آن لذت ببرید. اگر دبی را به‌عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 یا عید نوروز 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور دبی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. همان طور که میدانید قیمت تور دبی بر اساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ایر عربیا، ابوظبی اوییشن، الجابر اوییشن و...) به مقصد دبی و قیمت هتل رزرو شده در دبی متفاوت و متغیر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 دبی دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به دبی سفر می‌کنید نیز میتوانند نرخ تور دبی ژانویه 2019 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو میلادی نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان‌تر و بی‌کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران می‌شوند.

همانند بنادر جنوبی ایران، دبی هم آب و هوای گرم و مرطوبی دارد. بنابراین اگر از گرما گریزان هستید بهتر است در فصل های سرد سال از تور دبی استفاده کنیدکه این موضوع برای مسافران تور دبی زمستان 97، تعطیلات عید نوروز 1398 حائز اهمیت است و بهترین زمان سفر به دبی است.

وصف مراکز خرید دبی را حتما شنیده ­اید. نه‌تنها از آسیا، بلکه از تمامی دنیا گردشگران برای خرید به مراکز خرید در دبی مراجعه می‌کنند. برندهای معتبر و فروشگاه­ های بسیار بزرگ در دبی شعبه دارند و این یعنی اگر از تور ارزان دبی سال نو میلادی استفاده کنید تجربه یک خرید فوق‌العاده را در این شهر خواهید داشت.

آذربایجان کشور پر شباهت به ایران

قیمت تور آذربایجان

این همسایه شمال غربی ما به‌لحاظ فرهنگی نزدیکی زیادی با ما دارد و از این جهت دیدار از این کشور می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای ما داشته باشد. بزرگترین شهر آن باکو است و از میان جمعیت حدود 10 میلیون نفری آذربایجان حدود دو میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می‌کنند.

اگر باکو آذربایجان را به‌عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 یا عید نوروز 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور باکو آذربایجان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

همان طور که میدانید قیمت تور آذربایجان بر اساس قیمت بلیط هواپیمای پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و...) به مقصد باکو آذربایجان و قیمت هتل رزرو شده در باکو آذربایجان متفاوت و متغیر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 باکو آذربایجان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به باکو آذربایجان سفر می‌کنید نیز میتوانند نرخ تور باکو آذربایجان ژانویه 2019 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان‌تر و بی‌کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران می‌شوند.

پایتخت آذربایجان یعنی باکو شهری با قدمت تاریخی بسیار زیاد است و به همین جهت هم مکان های تاریخی یکی از جاذبه های مهم گردشگری این شهر محسوب می‌شود. در میانه شهرِ مدرن شده باکو شما می‌توانید به دل تاریخ بروید و از شهر قدیمی باکو بازدید کنید. بخشی از بافت قدیمی شهر با حصار از سایر قسمت های شهر جدا شده و شما می‌توانید در تور باکو از قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های شهر قدیمی باکو لذت ببرید.

از جمله جاذبه های گردشگری آذربایجان می‌توان به برج دختر و قصر شیروان شاه اشاره کرد که این دو بنای مهم در شهر قدیمی باکو هستند و پیشنهاد می‌کنیم در تورهای ارزان ژانویه 2019 باکو حتما از آن‌ها دیدن کنید. پارک مفاخر و میدان فانتین هم در کنار موزه فرش باکو از دیگر جاذبه های این شهر هستند. البته در باکو شما جاذبه های مدرن هم مشاهده خواهید کرد، برج های شعله و مرکز فرهنگی حیدرعلی­‌اف در سال‌های اخیر ساخته شده‌اند و شما می‌توانید در تور آذربایجان از آن‌ها دیدن کنید.

اگر اهل بازدید از موزه ها هم هستید موزه ملی آذربایجان که در شهر باکو واقع شده است، می‌تواند در تور آذربایجان ارزان قیمت ویژه عید نوروز 98 رضایت شما را جلب کند. با توجه به قرارگیری باکو در ساحل دریای خزر، شما می‌توانید از تفریحات ساحلی هم در تور لحظه آخری نوروز 98 آذربایجان از امکانات ساحلی باکو استفاده کنید.

اگر بخواهیم در مورد آب و هوای باکو بگوییم حتما باید از زمستان های سرد و پربارش آن حرف بزنیم و البته نباید تابستان های نسبتا گرم آن را هم فراموش کنیم. بنابراین به نظر می‌رسد بهترین زمان سفر به باکو آذربایجان در ابتدای بهار و پاییز باشد، به هرحال یادتان باشد که پیش از سفر آب و هوای آذربایجان را در زمان سفرتان کنترل کنید و سپس اقدام به رزرو تور آذربایجان کنید.

ارمنستان کشور شمالی ایران

قیمت تور ارمنستان

ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است.شهر ایروان، پایتخت این کشور محسوب می‌شود. از میان جمعیت حدود سه میلیون نفری ارمنستان حدود یک میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می‌کنند. قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمیگردد و از این بابت در کنار جاذبه های طبیعی آن، مکان های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.اگر ایروان ارمنستان را به‌عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند 97 یا عید نوروز 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ایروان ارمنستان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

همان طور که میدانید قیمت تور ارمنستان بر اساس قیمت بلیط هواپیمای پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و...) به مقصد ایروان ارمنستان و قیمت هتل رزرو شده در ایروان ارمنستان متفاوت و متغیر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 ایروان ارمنستان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به ایروان ارمنستان سفر می‌کنید نیز میتوانند نرخ تور ایروان ارمنستان ژانویه 2019 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان‌تر و بی‌کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران می‌شوند.

اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری ارمنستان نام ببریم، حتما باید به معبد گارنی و کلیسای گغارت اشاره کنیم. هر دوی این بناها در حومه شهر ایروان قرار دارند و در صورتی که علاقه‌مند به بازدید از آن‌ها هستید باید حدود 30 کیلومتر از ایروان فاصله بگیرید. به غیر از این دو جا اگر باز هم مشتاق دیدن مکان های تاریخی هستید می‌توانید در تور ارمنستان به ماتناداران سری بزنید. این مکان یک کتابخانه باستانی است و همین الان هم در آن کتب خطی زیادی نگهداری می‌شود. كلیسای جامع سنت گریگور روشنگر هم به‌عنوان بزرگترین کلیسای منطقه قفقاز جنوبی شناخته می‌شود و بد نیست در تورارمنستان کریسمس 2019 به آن سری بزنید. البته ارمنستان جاذبه های طبیعی بسیار زیادی هم دارد. در 50 کیلومتری شمال شرقی ایروان دره گل ها واقع شده است. طبیعت کوهستانی و زیبای این دره حال روحی شما را دگرگون خواهد کرد. ایروان یک شهر تاریخی است که در سال‌های اخیر تحول یافته و علاوه بر جاذبه های باستانی حالا تعداد زیادی جاذبه های مدرن هم دارد. به هرحال اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید مطمئن باشید ارمنستان روی خوبش را به شما نشان خواهد داد. گاسگاد که به هزارپله هم معروف است یکی از این جاذبه های دست‌ساز در سال‌های اخیر است. پارک دنیای آب ایروان هم برای علاقه‌مندان به بازی های آبی بسیار جذاب خواهد بود و می‌توانید در تور ژانویه 2019 ارمنستان از امکانات آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه