بهترین هتل‌های پنج ستاره شهرهای پرمسافر کدامند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین هتل‌های پنج ستاره شهرهای پرمسافر کدامند؟

برخی افراد هنگام رزرو هتل، تنها به کیفیت و خدمات هتل اهمیت می‌دهند و از بابت پرداخت هزینه‌ها محدودیتی ندارند.

بسیاری از مسافران برای انتخاب هتل تنها به کیفیت امکانات و خدمات هتل توجه می‌کنند و میزان پولی که هزینه می‌کنند چندان برایشان مهم نیست. این افراد دوست دارند وقتی به یک شهر سفر می‌کنند در بهترین و مجهزترین هتل شهر اقامت داشته باشند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند یک هتل پنج ستاره را برای اقامت انتخاب کنند. شهرهای پرمسافر ایران اغلب چند هتل پنج ستاره دارند. در این مطلب بهترین هتل‌های پنج ستاره شهرهای توریستی ایران را معرفی کرده‌ایم، کاری که رزرو هتل را برایتان آسان می‌کند.

مشهد

مشهد ۹ هتل پنج ستاره دارد که همگی امکانات کاملی دارند و لوکس و گران‌قیمتند. همچنین بیشترشان به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیکند. در میان این هتل‌های پنج ستاره هتل مجلل درویشی یکی از بهترین‌هاست که در دو کیلومتری حرم واقع شده. این هتل ۲۵ طبقه بزرگترین هتل آتریوم ایران با سطح شیشه‌ای است و مثل نامش مجلل است. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۴۱۸ هزار تومان شروع می‌شود و به ۲ میلیون و۹۴۵ هزار تومان هم می‌رسد.

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد هتل قصر طلایی است. قصر طلایی هتلی بیست طبقه است که معماری جذاب و زیبایی دارد. تجهیزات و امکانات رفاهی این هتل کامل است و فاصله کمی با حرم دارد. رستوران هتل هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. هزینه رزرو اتاق در هتل قصر طلایی مشهد از ۲۹۴ هزار تومان تا ۱ میلیون و۳۳۰ هزار تومان است. هتل هما ۲، هتل الماس ۲، هتل مدینه الرضا از دیگر هتل‌های پنج ستاره خوب مشهد هستند.

برای رزرو هتل در مشهد می‌توانید به صفحه رزرو هتل در مشهد با تخفیف بروید.

شیراز

شیراز

شیرازهم مثل همه شهرهای پرمسافر هتل‌‌های زیادی دارد. هتل زندیه شیراز یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز است. علاوه بر امکانات خوب و دسترسی مناسب به جاهای دیدنی، معماری سنتی هتل زندیه از ویژگی‌های مثبت آن است. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۲۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و در گران ترین حالت ۸۰۶ هزار تومان است.

هتل چمران یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز است که در یکی از بهترین نقاط شهر، یعنی بلوار چمران، واقع شده. بنای مرتفع این هتل به نماد بلوار چمران تبدیل شده است. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۲۵۶هزار تومان تا ۶۴۶ هزار تومان است. هتل بزرگ، هتل هما و هتل پرسپولیس از دیگر هتل‌های پنج ستاره خوب شیراز هستند.

کیش

کیش

به‌طور کلی سفر به کیش پر خرج است و هتل‌های پنج ستاره کیش اغلب بسیار گران‌قیمت هستند. هزینه رزرو اتاق‌های هتل ترنج که از بهترین هتل‌های کیش است از۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. هتل ترنج از دوبخش تشکیل شده: هتل ساحلی چهار طبقه و واحدهای روی آب. آنچه هتل ترنج را به هتلی متفاوت تبدیل کرده واحدهای دریایی است که با کف شیشه‌ای روی سطح دریا ساخته شده‌اند و از کف اتاق می‌تواند ماهی‌ها و دیگر جانوارن دریایی را در محیط زندگی طبیعی‌شان ببینید. مشابه هتل ترنج را تنها می‌توانید در جزایر مالدیو و کارائیب ببینید. علاوه بر معماری منحصربه‌فرد امکانات و تجهیزات هتل ترنج نیز در سطح بالایی هستند.

هتل داریوش کیش هم از لحاظ زیبایی و امکانات مثل هتل ترنج است. در ساخت هتل داریوش از معماری تخت جمشید الهام گرفته شده و معماری زیبای هتل آن را به یکی از دیدنی‌های شهر تبدیل کرده. هتل داریوش به ساحل شرقی نزدیک است و اتاق‌ها و سوئیت‌هایش چشم‌انداز خوبی به دریا دارند. امکانات تفریحی هتل هم متنوع هستند مثلا دریاچه‌ای اختصاصی، زمین ورزش، باغ پرندگان، کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی دارد. همچنین اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه هم در هتل داریوش است.هزینه رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل پنج ستاره از ۲ میلیون و ۲۵ هزار تومان شروع می‌شود. هزینه رزرو گران‌ترین سوئیت هتل که چهار تخته است، ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

در میان هتل‌های پنج ستاره کیش، هتل بین‌المللی کیش کمترین قیمت را دارد. هزینه رزرو اتاق در این هتل از۳۷۶ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۶۱۴ هزار تومان است. امکانات این هتل هم در سطح خوب و بالای است و خدمات مختلفی مثل ماساژهای درمانی، مجموعه بازی کودکان و مجموعه ورزشی در آن فراهم است.

برای رزرو هتل در کیش به صفحه رزرو هتل در کیش با تخفیف بروید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه