آغاز ثبت نام حج تمتع 98 و اعلام اولویت‌ها

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان سه شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰
آغاز ثبت نام حج تمتع 98 و اعلام اولویت‌ها

ثبت نام اولویت‌های حج تمتع ۹۸ در کاروان‌ها، از روز جمعه دهم اسفند ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد.

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۸ از روز جمعه دهم اسفند ماه آغاز خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است:

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۸۵ که پیش‌تر نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه reserve.haj.ir اقدام کرده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دهم اسفند ماه برای ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۸ اقدام کنند.

به منظور تسهیل در پرداخت این زائران در مراسم حج تمتع ۱۳۹۸، هزینه سفر در دو قسط دریافت خواهد شد که قسط اول مبلغ ۱۵ میلیون تومان (به علاوه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته به آن) همزمان با ثبت نام در کاروان‌ها دریافت خواهد شد و قسط دوم نیز، پس از قطعی شدن ثبت نام اول و انجام معاینات پزشکی، دریافت خواهد شد.

لازم به ذکر است که فرآیند نام‌نویسی حج تمتع ۹۸، تنها در کاروان‌های شهر یا شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده، امکان‌پذیر است. همچنین، از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری در اولویت، درخواست شده است پیش از ثبت نام در کاروان‌ها، نسبت به تکمیل، اصلاح و بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است که در صورت عدم مراجعه و ثبت نام اولویت‌های یاد شده در کاروان‌ها، فرصت تعیین شده به اولویت‌های بعدی داده خواهد شد. سازمان حج و زیارت هنوز هزینه کامل سفر حج سال آینده را اعلام نکرده است.

منبع عکس: ایسنا

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه