ارزان ترین راه های اقامت کانادا و اروپا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
ارزان ترین راه های اقامت کانادا و اروپا

مهاجرت به کانادا و اتریش، تحصیل در کانادا از طریق بهترین راه­‌های ممکن با پایین‌ترین ریسک و بالاترین سطح خدمات توسط مؤسسه حقوقی ملک پور با همکاری مؤسسه MIE اتریش امکان‌پذیر است.

مهاجرت به کانادا ، تحصیل در کانادا و مهاجرت به اتریش که در بازه کنونی نسبت به گذشته تقاضا برای آن بسیار بالاتر رفته است و عموما تقاضاها در زمینه سرمایه‌گذاری ، کار ، کاریابی و تحصیل است  از اولین خدماتی است که مؤسسه حقوقی ملک پور با همکاری مؤسسه MIE اتریش به شما عزیزان در کم ترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از علم حقوقی مشاوران و وکلای آن ارائه خواهد کرد.

اکنون بسیاری از متقاضیان به‌دنبال راز های مهاجرت قانونی و راهکارهایی قانونی و مطمئن هستند که بتوانند به‌وسیله آن ریسک های موجود را به حداقل برسانند و از تجربه ی سایر عزیزان در امر مهاجرت بهره بگیرند تا مهاجرت آن‌ها با شکست مواجه نشود و مجبور به بازگشت به کشور مبدا خود نشوند.

اما در این بین مؤسسه حقوقی ملک پور با همکاری مؤسسه MIE اتریش توانسته اند این بستر را فراهم آورند تا شما عزیزان بتوانید از تجربه 15 ساله آن ، درکنار وکلا و مشاوران زبده با بهره‌گیری از قوانین حقوق بین‌‌الملل خصوصی و تجارت بین‌‌الملل ، مهاجرتی مطمئن و درست برای خود و سایر اعضاء خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های مهاجرتی در بین مردم جهان است که می‌تواند با توجه‌به بستر رشد و رفاه اجتماعی و شرایط ایدئال برای زندگی در این کشور کاملا طبیعی به نظر برسد.

 همه ساله دولت کانادا ظرفیت‌های مشخصی را برای پذیرش مهاجرین به کشور خود اختصاص می‌دهد که به همین شکل هر استان نیز ظرفیت خاص خود را از دولت مرکزی (فدرال) اخذ می‌کند. برای درک بهتر این موضوع باید راه‌های مهاجرت به کانادا را بررسی کرد که از شش مسیر کلی امکان‌پذیر شده است.

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا که برای ساماندهی هرچه بهتر و سریع‌تر به پرونده های مهاجرتی به کانادا معرفی شد ، سیستم پذیرش سریع نیروی کار است. این مسیر به شما اجازه می‌دهد تا بر اساس مهارت کاری خود درخواست خود را در سیستم دولت مرکزی به ثبت برسانید و در صورت پذیرفته شدن پرونده شما ، مستقیما با اقامت دائم به‌همراه خانواده وارد خاک کانادا شوید.

کانادا قوانین مهاجرتی بسیار متنوع و جذابی دارد که با بررسی پرونده خود توسط یک حقوق دان و مشاور حرفه‌ای می‌توانید برای ورود به این کشور در سریع‌ترین زمان و بدون ریسک اقدام کنید.

کاربران عزیز با مراجعه به سایت ملک پور یا سرچ واژه مهاجرتی مدنظر خود با کلید واژه ملک پور ( به‌طور مثال : 6راه اخذ اقامت کانادا ملک پور ) در موتور جست‌و‌جوی گوگل می‌توانید اطلاعات کاملی در تمامی موارد مرتبط با آن را به‌طور رایگان کسب کنید و مطالب آن را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا با توجه‌به بهره‌گیری از برترین نظام تحصیلی دنیا و زبان رایج در این کشور یک گزینه فوق‌العاده برای انتخاب و هدف گذاری تحصیلی باشد. با تحصیل در کشور کانادا این امکان وجود دارد تا علاوه بر الحاق خانواده خود ، برای همسر خود حق کار تمام وقت و برای فرزندان خود تحصیل در مدارس دولتی کانادا را به ارمغان بیاورید.

در کانادا این امکان وجود تا پس از اتمام دوره تحصیلی خود برای کاریابی خود اقدام کنید و از حمایت های کالج و دانشگاه خود برای کمک به کاریابی بهره‌مند شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن برای اخذ اقامت دائم خود بدین شکل در کانادا اقدام کنید.

ما در کشور کانادا این امکان را داریم که حتی در دوره های کار و تحصیل (CO-OP) ، پذیرش تحصیلی بدون مدرک زبان و دوره های آمادگی ورود به بازار کار یکساله نیز برای شما اقدام نماییم.

ما برای دسترسی راحت به مطالب و درک کامل موارد مندرج در سایت خود ، سعی بر آن داشته ایم تا در مورد تمامی موارد نگارش شده در سایت خود یک ویدئو و یک فایل صوتی به‌صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و هرآنچه مورد نیاز شما است اعم از نکات مثبت و منفی آن موضوع و ریسک های احتمالی بر اساس قوانین روز جهان و تحقیقات صحیح و واقعی به شما عزیزان تقدیم نماییم.

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش با توجه‌به حضور در حوزه شنگن ، جایگاه نخست رفاه اجتماعی دنیا در چند سال گذشته ، امکان تحصیل رایگان در این کشور و با اقتصادی همواره رو به رشد یک انتخاب هوشمندانه است.

کشور اتریش با توجه‌به ظرفیت‌های موجود در خود ، همه ساله میل مهاجرت به این کشور بیشتر می‌شود. از همین رو برای درخواست ویزای خود باید بسیار دقیق و حساب شده عمل کنید. یک وکیل اتریشی زبده می‌تواند راه‌حل بسیار خوبی برای بالا بردن شانس ویزای شما باشد.

کشور اتریش با در بر داشتن فرصت های اقتصادی فوق‌العاده و بی‌نظیر در خود و علاوه بر نظام حقوقی قوی موجود در آن و قوانین جذب و حمایت از سرمایه‌گذار خارجی و قوانین دوجانبه با ایران از سرمایه‌گذاران ایرانی حمایت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد با خیالی آسوده برای آتیه امن خود سرمایه‌گذاری مطمئنی را داشته باشید.

 مؤسسه حقوقی ملک پور با همکاری مؤسسه MIE اتریش با بهره‌گیری از گروه بزرگ وکلا و مشاوران حرفه‌ای و برتر از سطح اتریش و اروپا و کانادایی این امکان را برای متقاضیان به وجود آورده است که بتوانند از خدماتی متمایز و حرفه‌ای در سراسر اروپا و جهان بهره‌مند شوند. مؤسسه MIE اتریش واقع در شهر وین در منطقه- یک خیابان پارک رینگ است. شما در مؤسسه MIE اتریش می‌توانید به  زبان فارسی نیز خدمات مشاوره ای دریافت کنید و از پشتیبانی وکلای بین‌المللی  و مشاوران این مؤسسه در روند پرونده های حقوقی و مهاجرتی خود بهره‌مند شوید.

از جمله خدمات مؤسسه MIE اتریش می‌توان به پروسه اخذ ویزای قانونی ، اخذ اقامت قانونی ، تمدید اقامت ، ثبت شرکت ، طراحی طرح تجاری (Business plan) ، کارآفرینی ، خرید ملک ، دعاوی بین‌‌الملل و... اشاره کرد.

راه‌های ارتباط با ما :

مؤسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه MIE اتریش برای رفاه و دسترسی آسان شما عزیزان به مطالب رایگان و جامع مهاجرتی علاوه بر سایت‌های خود به متقاضیان عزیز ، مشاوره تلفنی رایگان نیز ارائه می‌کنند تا دوستداران مهاجرت قانونی و مطمئن بتوانند به‌صورت تخصصی در خصوص پرونده خود اطلاعات کامل را کسب کنند.

مطالب مرتبط:

منبع malekpour

دیدگاه