بهترین و جذاب ترین تورهای ایران گردی را در سفیران ایرتور ببینید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین و جذاب ترین تورهای ایران گردی را در سفیران ایرتور ببینید

ایران ما با جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد همیشه مورد توجه توریست‌های خارجی و گردشگران داخلی بوده است و سالانه افراد زیادی به نقاط مختلف ایران سفر می‌کنند.

افرادی که قصد سفرهای گروهی یا انفرادی را دارند عموما با ماشین شخصی یا وسایل حمل‌ونقل دیگر از شهری به شهر دیگر می‌روند و اقدام به رزرو هتل و گردش در شهر مقصد می‌کنند؛ اما چند سال است که آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌ها، تور مسافرتی را راه­‌اندازی کرده‌اند که به نظر می‌­رسد به‌صرفه و جذاب‌تر از سفرهایی باشد که خودمان ترتیب می‌دهیم، چون در این تورها تمام گزینه‌های یک سفر که برای هرکسی مهم است در یک پکیج کامل عرضه شده است و به گردشگران کمک می‌کند تا با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرند.

تور مسافرتی

سایت سفیران ایرتور مجری برگزاری تور لحظه آخری ، تور مسافرتی و ایران‌گردی باتجربه‌ی چندین ساله سفر را برای افراد به خاطره‌ای شیرین و به‌یادماندنی تبدیل کرده است. بگذارید کمی از مزیت تورهای ایران‌گردی بگوییم.

  • وقتی شما با تورهای مسافرتی همراه می‌شوید بلیط رفت‌وبرگشت شما با هر نوع وسیله‌ای هواپیما یا قطار و اتوبوس و کشتی با آژانس مربوطه است حتی وقتی به مقصد برسید برای رفتن از فرودگاه به هتل و رفت‌وآمد درون‌شهری برای شما وسیله نقلیه ترتیب داده می‌شود.
  • پیش از سفر برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند و آن را در اختیارتان می­گذارند تا در جریان صفر تا صد سفرتان از شروع تا پایان باشید. اگر به سایت سفیران مراجعه کنید و تور مقصد دلخواهتان و تاریخ شروع آن را وارد کنید می‌توانید برنامه‌ریزی بدون تغییر سفر خود را با جزئیات ببینید.
  • بیمه مسافرتی نیز یکی از مزیت‌های تور ایران و تور مسافرتی است که خیال شما را آسوده می‌کند.
  • بیشتر تورها یک یا دو وعده پذیرایی شما را به عهده دارند که شامل یک ناهار و یک صبحانه یا یکی از این دو است که یا در محل اقامتتان انجام می‌شود یا شما را به یک رستوران محلی یا درجه یک می‌برند.
  • هزینه‌ی ورودی‌ها و بعضی وسایل تفریحی چنانچه از قبل ذکرشده باشد نیز روی تور محاسبه می‌شود. سفیران ایرتور این گزینه را در بیشتر تورهای خود برای گردشگران قرار می‌دهد.
  • در تورهای ایران‌گردی گشت‌وگذار در شهر و بازدید از دیدنی‌ها و جاذبه‌ها زیر نظر تور انجام می‌شود و یکی از امتیاز تورها همین مورد است زیرا هیچ جاذبه‌ی دیدنی و برجسته از قلم نمی­افتد.
  • وجود تورلیدر یا راهنمای سفر در تور برای حفظ امنیت مسافران و نزدیکی هرچه بیشتر با محل مورد بازدید و کسب اطلاعات کافی و وافی نیز از دیگر نکات مثبت تورهای مسافرتی است.

در سایت سفیران ایرتور تورهای ایران‌گردی به تمام نقاط ایران از قشم و هرمز و تبریز و شیراز و اصفهان گرفته تا شهرهای کوچک و بزرگ دیگر با تمام امکانات گفته‌شده و مزیت‌های ذکرشده برگزار می‌شود که می‌توانید برنامه‌ریزی سفر را به‌طور دقیق مشاهده کنید. قیمت تورها در سایت سفیران با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا بتوانند برنامه‌ی یک سفر عالی را برای خود بچینند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه