راه های اخذ اقامت اروپا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
راه های اخذ اقامت اروپا

به‌طور کلی برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق روش‌های ذیل می‌توانید اقدام کنید.

راه های اخذ اقامت اروپا

۱. اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

شما می‌توانید با ثبت شرکت در کشورهای حوزه شینگن، برای خود و خانواده، درخواست اقامت اروپا بدهید. در این روش متقاضی می‌تواند برای مدیر عامل و حداکثر سه3 عضو هیئت مدیره و خانواده (جمعا چهار نفر) درخواست اقامت اروپا دهد.

۲. اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

این روش اقامتی نیازمند تمکن مالی بالایی است. شخص یا اشخاصی که بتوانند تمکن مالی ماهیانه ۳ هزار الی ۴ هزار یورو درآمد ثابت برای خود و خانواده ایشان (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) را ثابت کند، می‌تواند برای دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی اقدام کند.

این درآمد می‌تواند از چهار محل اثبات شود: سود حساب بانکی - اجاره نامه ملکی - حقوق بازنشستگی - سود سهام بورسی

۳. مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه‌گذاری

علاقه‌مندان مهاجرت به اروپا از روش سرمایه‌گذاری، می‌توانند با خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در موارد تعیین شده مانند اوراق قرضه دولتی در کشور موردنظر به ارزش تعیین شده در قانون مهاجرتی آن کشور، برای خود، همسر، فرزندان، پدر و مادر خود از ابتدا اقامت دائم اروپا را اخذ کنند.

۴. مهاجرت به اروپا از روش کار

طی سال‌های اخیر در پی کمبود نیروی کار و نیاز اتحادیه اروپا به نیروی انسانی در برنامه چشم‌انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در سال ۲۰۰۷ طرح و برنامه‌ای با ایده‌ی الهام گرفته از طرح گرین کارت آمریکا تحت نام Bluecard یا همان «کارت آبی» را ارائه کرد که طی آن نیروهای کاری و متخصص غیراروپایی می‌توانند در قالب این برنامه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا مهاجرت کاری داشته باشند. 

۵. مهاجرت به اروپا از روش تحصیل

کشورهای اروپایی برترین دانشگاه‌های دنیا را در خود جای داده و علاوه بر رنکینگ بالا، رایگان بودن و سطح بالای کیفیت تحصیل در اکثر این کشورها هر فردی را مجذوب دانشگاه‌های آن می‌کند. دانشجویان در اروپا، ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار پاره‌وقت دارند و پس از فارغ التحصیلی در صورتی که در یک شغل پذیرفته و مشغول به‌کار شوند، امکان اخذ اقامت اروپا را خواهند داشت.

برای کسب آخرین اطلاعات و مشاوره‌ی رایگان در خصوص اقامت اروپا و قوانین آن می‌توانید به سایت موسسه‌ی اقامت اروپا کیمیا سپنتا مراجعه و همچنین با شماره تماس­‌های این شرکت که در وب‌سایت رسمی آن درج شده در ارتباط باشید. موسسه حقوقی بین‌المللی کیمیا سپنتا با داشتن سال‌ها تجربه، وکلای خبره در برخی کشورهای شینگن و مشاوران متخصص، آماده ارائه خدمات اخذ اقامت اروپا است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه