آشنایی با جاذبه‌های کمتر شناخته شده در نمایشگاه گردشگری تهران

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان چهار شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
آشنایی با جاذبه‌های کمتر شناخته شده در نمایشگاه گردشگری تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با تمرکز بر سفر به روستاها، شهرهای کوچک و استان‌های کمتر شناخته شده، در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ افتتاح شد.

 دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور علی‌اصغر مونسان، عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری افتتاح شد.

ولی تیموری، معاون گردشگری کشور در آئین افتتاحیه این نمایشگاه اعلام کرد که شعار امسال سازمان جهانی گردشگری، توسعه گردشگری دیجیتال است و از همین رو، در این نمایشگاه یکصد برنامه جانبی با محوریت تعامل با فعالان گردشگری برگزار می‌شود. علاوه بر آن، بسته‌های سفر به استان‌های کمتر شناخته شده، از دیگر محوریت‌های این نمایشگاه خواهد بود.

او در ادامه افرود که در این نمایشگاه ۶۶۰ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی حضور دارند که این موقعیت، برای تهیه و مشخص شدن سفرهای نوروزی آنها، فرصت بسیار خوبی خواهد بود.

علاوه بر موارد ذکر شده، در این نمایشگاه ۶ کارگاه آموزشی رایگان با هدف تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات برگزار می‌شود و در انتها نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد. کارگاه‌های این دوره عبارتند از:

  • کارگاه گردشگری الکترونیک و بازاریابی دیجیتال، چهارشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن صدف نمایشگاه؛
  • کارگاه چگونگی تعامل بین حلقه‌های زنجیره تامین در صنعت گردشگری با رویکرد الکترونیک، چهارشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن صدف نمایشگاه؛
  • کارگاه توانمندسازی راهنمایان گردشگری، ۲۵ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن صدف؛
  • کارگاه تاثیر توسعه گردشگری بر اقتصاد ملی، ۲۵ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۶؛
  • کارگاه تولید محتوا در صنعت گردشگری، جمعه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن صدف.

در این نمایشگاه ۱۲ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، هند، افغانستان، پاکستان، کامبوج و اندونزی حضور دارند. این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران، پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع عکس: خبرگزاری میراث آریا

مطالب مرتبط:

دیدگاه