چگونه بدون داشتن دوچرخه به یک تور دوچرخه سواری برویم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
چگونه بدون داشتن دوچرخه به یک تور دوچرخه سواری برویم؟

گردشگری به‌عنوان یک صنعت خیلی بزرگ شناخته می‌شود و برای اینکه یه تور گردشگری برگزار شود، چیزهای مختلفی کنار هم قرار می‌گیرند تا به شما حس سفر را منتقل کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر سفر را مثل یک پازل در نظر بگیریم که تورها در آن حرف اول را می‌زنند، یک تکه از این پازل، که اخیراً در دنیا نیز توجه ویژه‌ای به آن شده است، تور دوچرخه سواری است که با کمک لیدرهای دوچرخه سوار برگزار می‌شود.

شرکت در یک تور طبیعت گردی با دوچرخه فقط مخصوص افرادی نیست که دوچرخه دارند! آنچه که باعث حضور کم‌رنگ ایرانی‌ها در این نوع تورها می‌شود یکی کم بودن دوچرخه در میان خانواده‌ها است و دیگری تنبلی!

آیا می‌شود واقعا همه افراد حتی بدون دوچرخه و بدون پیچیدگی در این تورها شرکت کنند؟ چگونه؟!

سایکل توریست

شاید با کلمه سایکل توریست آشنا نباشید ولی احتمالاً این افراد را در جاده یا تلویزیون دیده اید. سایکل توریست، فردی است که با دوچرخه کل شهرها و کشورها را رکاب میزند و هرروز به نقطه ای جدید از دنیا با دوچرخه سفر می‌کند. نشانه آن‌ها نیز خورجین سفرشان است که در عقب و جلو دوچرخه قرار دارد و این همان نماد باچرخ است. نمادی که نشان‌دهنده چرخی است که یک خورجین سفر روی آن خودنمایی می‌کند. احتمالاً به زندگی این افراد علاقه‌مند شده‌اید ولی به‌علت مشغله های کاری و زندگی شهری نمیتوانید به این نوع سفر روی بیاورید. اما جای نگرانی نیست! باچرخ در کنار شما است.

دوچرخه سواری

تور دوچرخه سواری باچرخ

وقتی وارد سایت باچرخ میشویم قسمت های مختلفی وجود دارد، با ورود به بخش تور دوچرخه سواری می‌توانید این تورها را که از شهرهای مختلف به‌صورت دوره ای برگزار می‌شود ببینید و پس از مشاهده اطلاعات کامل تور به‌صورت آنلاین نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

خیلی هیجان انگیزه و اصلاً هم قرار نیست مثل حرفه ای ها در جاده رکاب بزنید، این تورها هم مثل بقیه تورها تا مقصد، با ون، اتوبوس یا هواپیما است و بیشتر تورها فقط در مقصد رکاب‌زنی چند ساعته دارند. برای خرید ارزان ترین کلاه دوچرخه سواری هم می‌توانید به بخش فروشگاه دوچرخه و تجهیزات سفر در داخل سایت باچرخ مراجعه کنید.

کرایه دوچرخه

در باچرخ فکر همه چیز شده است، قرار نیست فقط کسانی داخل تورها باشند که دوچرخه دارند، بلکه ما در همه شهرها امکان کرایه دوچرخه ویژه تور باچرخ را فراهم کرده‌ایم و هر شخصی که دوست داشته باشد تور دوچرخه سواری را تجربه کند می‌تواند با باچرخ همراه شودو پس از رزرو تور به بخش کرایه دوچرخه در سایت مراجعه کند.

تور دوچرخه سواری

کسب در آمد از طریق سفر

این روزها همه به‌دنبال راهی برای کسب درآمد هستند و هیچ‌کدام از آن‌ها به‌اندازه کسب در آمد از طریق سفر و گردشگری لذت‌بخش نیست، تصور کنید بعد از اینکه در تور دوچرخه سواری شرکت کردید یا حتی به یک سفر سایکل توریستی رفتید بعد از آن می‌توانید با نوشتن سفرنامه در پلتفرم باچرخ به‌ازای نوشتن هر سفرنامه مبلغی را دریافت کنید، اگر هم نیاز داشتید می‌توانید سفرنامه هایی که اشخاص مختلف نوشته اند را مطالعه کنید و با مسیرهای مختلف دوچرخه‌سواری آشنا بشید.

راه دوم برکسب در آمد از طریق سایت باچرخ، به‌صورت همکاری به‌عنوان لیدر دوچرخه سوار است، شما اگر تجربه سفرهای بین‌شهری زیادی با دوچرخه داشته اید و مهارت های راهنمایی در تور گردشگری را آموزش دیده اید می‌توانید به‌عنوان لیدر دوچرخه سوار در سایت باچرخ تور تعریف کنید و مسافران را با خود همراه کنید. همچنین برای افرادی که علاقه‌مند به این کار هستند ولی تجربه‌ای ندارند کلاس گردشگری با دوچرخه گذاشته می‌شود تا مهارت آموزی داشته باشند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در این سایت به شما خواهد کرد تا در هرروز و هر ساعت از شبانه‌روز در صورت داشتن سوال به پشتیبانی آنلاین مراجعه کنید و راهنمایی مورد نظر را دریافت کنید.

در پایان اشاره میکنیم که باچرخ توانست در اولین مسابقه گردشگری ورزشی سازمان جهانی گردشگری از میان بیش از ۵۰ کشور به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

مطالب مرتبط:

منبع bacharkh

دیدگاه