چهارمین رستوران گردان خاورمیانه کجاست؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
چهارمین رستوران گردان خاورمیانه کجاست؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در یک رستوران نتوانید تصمیم بگیرید که کدام میز را انتخاب کنید که بهترین نما را پیش روی شما قرار دهد!

رستوران گردان سازه‌ایی دایره‌ای شکل است که معمولا در طبقات بالای ساختمان قرار دارد. همان طور که از نامش مشخص است این مدل رستوران‌ها با سرعتی ثابت در حال گردشند و هیچ‌گونه لرزش یا صدایی که آرامش محیط یا سرویس‌دهی را برهم بزند ندارد.

به نظر شما چرا در نقاط مختلف جهان از این نوع سازه‌ها برای رستوران‌ها استفاده می‌کنند؟ چون علاوه بر لذت صرف غذای با‌کیفیت، جنبه تفریحی و گردشگری نیز دارد. در ایران هم رستوران‌های محدودی از این نوع معماری استفاده کرده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم چهارمین رستوران گردان خاورمیانه را به شما معرفی کنیم.

شما در رستوران گردان ارکیده با سبک معماری منحصربه‌فردی که دارد بر مداری می‌چرخید که می‌توانید در پشت میز خود نشسته و منظره‌های زیبا پیش‌روی خود را ببینید و از فضاهای بی‌نظیر این رستوران لذت ببرید؛ همچنین علاوه بر فضای گردان رستوران؛ می‌توانید از فضای باز مجموعه که منظره‌ای بی‌نظیری از شهر کرج و طبیعت آن دارد استفاده کنید.

چهارمین رستوران گردان خاورمیانه در قلب استان البرز و با فضایی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع در طبقه سوم مرکز خرید مهستان کرج وقع شده است. این رستوران گردان یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی استان البرز بوده که مقصد خوشمزه‌ای برای بسیاری از گردشگران و رستوران‌گردها نیز هست؛ گردان بودن رستوران نیز خود موضوعی منحصر‌به‌فرد است که تعداد محدودی رستوران در ایران از این نوع معماری استفاده کرده‌اند.

یکی دیگر از دغدغه‌های خانواده‌ها برای انتخاب رستوران، رستورانی است که فضای مناسبی برای کودکان هم نیز داشته باشد رستوران گردان ارکیده فضای بسیار مناسب و امنی برای بازی و گذراندن وقت کودکان فراهم آورده که خانواده‌ها در نهایت آرامش ساعاتی را در رستوران گردان سپری کنند.

مورد دیگری که برای خانواده‌ها با اهمیت است همراهی با سالمندان در رستوران است؛ حالا چرا سالمندان؟! زیرا خیلی از افراد تمایل دارند به‌همراه بزرگان خانواده از رستوران استفاده کنند؛ ولی افراد سال‌خورده برای پیاده‌روی و بالا رفتن از پله با مشکل مواجهند، این مشکل را ارکیده برای مشتریانش حل کرده و آسانسور اختصاصی برای استفاده مهمانان عزیز فراهم آورده است.

 

چهارمین رستوران گردان خاورمیانه

بدون شک هر کسی دوست دارد بهترین اتفاق زندگی‌اش را جشن بگیرد و در این جشن به‌طور‌خاص و ویژه از مهمانان خود پذیرایی کند. در این بین چیزی که مهمانی شما را از باقی مهمانی‌ها متمایز کرده، کیفیت، تنوع غذایی و همچنین محیط شیک آن است. مخصوصا زمانی که شما در بهترین رستوران گردان ایران میزبان مهمانان ویژه خود باشید.

رستوران گردان ارکیده شعبه مهستان بهترین رستوران کرج بوده که امکانات رفاهی و اختصاصی متفاوتی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که شامل: فضای بازی مجزا برای کودکان، پارکینگ اختصاصی، آسانسور مجزا و امکانات مختلف دیگر  است که حتما باید حضوری از این خدمات استفاده کنید. پس اگر به‌دنبال رستورانی متفاوت هستید حتما رستوران گردان ارکیده را در لیست خود قرار دهید چون فاکتورهای انتخاب یک رستوران خاص و با‌کیفیت را داراست.

رستوران گردان ارکیده در پهنای باند هفت و طول ۴۰ متر تنها رستوران گردان استان البرز است که می‌توانید غذای خود را در حال چرخش میل کنید!! توجه داشته باشید در این شعبه، رزرو به‌صورت حضوری و تلفنی امکان‌پذیر است.

رستوران کرج

نشانی: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان، رستوران‌گردان ارکیده

شمارۀ تماس: 123 34 – 026

 

مجموعه رستوران‌های ارکیده این مجموعه به پشتوانۀ نیم‌قرن تجربه در صنعت رستوران‌داری ایرانی، دارای 6 شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران است.

شعبه جاده چالوس

نشانی: جادۀ چالوس - کیلومتر 12

شماره تماس: 122 34 – 026

شعبه آرژانتین

نشانی: میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند

شماره تماس: 88885300-021

شعبه اقدسیه

نشانی: بلوار ارتش، شمیران سنتر، طبقه 10

شماره تماس: 72146-021

شعبه شهریار

نشانی: شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی

شماره تماس: 6 - 81 93 27 65 - 021

شعبه متل قو

نشانی: عباس‌آباد متل قو

شماره تماس: 54612212-011

مطالب مرتبط:

دیدگاه